اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار در ساختمان مادر و دختر را به کام مرگ کشید


رئیس اورژانس تهران اعلام کرد: انفجار در یک ساختمان سه طبقه در بزرگراه محمد علی جناح تهران صبح امروز 2 کشته و 3 مصدوم بر جا گذاشت.

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس تهران اعلام کرد: انفجار در یک ساختمان سه طبقه در بزرگراه محمد علی جناح تهران صبح امروز 2 کشته و 3 مصدوم بر جا گذاشت.

هوشنگ فولادی افزود: این حادثه ساعت 2 و 15 دقیقه صبح امروز به اورژانس تهران اطلاع داده شده و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس در محل حادثه واقع در خیابان گلاب، در حاشیه بزرگراه محمدعلی جناح، پایین تر از میدان صادقیه حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران اورژانس مشخص شد که در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه احتمالاً به علت نشت گاز انفجاری رخ داده که طی آن متأسفانه یک مادر 40 ساله و دختر 15 ساله او که در طبقه همکف ساکن بودند، جان باختند.

رئیس اورژانس تهران اضافه کرد: بر اثر این حادثه طبقه دوم این ساختمان نیز تخریب شد و یک خانواده 3 نفره ساکن آن شامل پدر، مادر و فرزندشان مصدوم شدند که این مصدومان توسط اورژانس تهران بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شدند.

در طبقه سوم این ساختمان نیز شیشه های ساختمان خرد شد، اما در این طبقه مصدومی گزارش نشده است.


فولادی افزود: مأموران اورژانس تهران هنوز در محل حادثه حضور دارند و عملیات آواربرداری برای خارج کردن جسد دختر متوفی در طبقه همکف ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
ویران شدن پل در کلکته سه تن را به کام مرگ کشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مادر و دختر در هتل



 در پی فرو ریختن بخشی از سالن غذاخوری یكی از هتل‌های مشهد، مادر و دختری هنگام صبحانه خوردن، به عمق چاه افتاده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 بامداد دیروز یكی از كاركنان هتل آپارتمانی در مشهد در تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی و 115 اورژانس خبر داد، در پی فرو ریختن كف سالن غذاخوری هتل، یك مادر و دختر درون چاهی كه زیر سالن بوده، افتاده‌اند و جان دیگر مسافران نیز در خطر است.

در پی این تماس، یك گروه از اورژانس و آتش‌نشان‌های ایستگاه‌های 2 و 24 عازم محل حادثه در خیابان دانش شرقی شدند.

 

سقوط دو زن به عمق پنج متری چاه فاضلاب

آتش‌نشان‌ها مشاهده كردند یك حلقه چاه فاضلاب به عمق پنج متر كه در زیر سالن غذاخوری هتل بوده، فروكش كرده و دو نفر از مسافران به درون آن سقوط كرده‌اند.

به این ترتیب آتش‌نشان‌ها با ایمن‌سازی محل، و تلاش گسترده، هر دوی آنها را از درون آب بیرون آوردند؛ این در حالی بود كه دختر جوان جان باخته بود و مادرش با مرگ دست و پنجه نرم می‌كرد.

در پی این حادثه، بلافاصله زن میانسال به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافت اما با وجود تلاش پزشكان او نیز جانش را از دست داد.

به دنبال مرگ این مادر و دختر،پرونده‌ای در این باره تشكیل و در تحقیق از شاهدان حادثه معلوم شد، آنها از چند روز پیش همراه دیگر اعضای خانواده‌شان از شهركرد برای زیارت به مشهد سفر كرده بودند و روز حادثه قصد داشتند پس از خوردن صبحانه همراه دیگر اعضای خانواده‌شان به شهر خود بازگردند كه جان خود را از دست داده‌اند.

بنابراین گزارش، با دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تحقیقات برای مشخص شدن علت این حادثه و مقصران آن آغاز شده است./جام جم آنلاین