اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار در خط لوله انتقال گاز مصر به سرزمینهای اشغالی



 

انفجار در خط لوله انتقال گاز مصر به سرزمینهای اشغالی

 

شبکه های تلویزیونی عرب زبان از وقوع انفجار در خط لوله انتقال گاز مصر به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد که خط لوله انتقال گاز مصر به سرزمینهای اشغالی هدف انفجار قرار گرفت.

این انفجار منجر به آتش سوزی در منطقه "العریش" شده است. در پی قیام مردمی مصر رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال قطع صدور گاز مصر به سرزمین های اشغالی ابراز نگرانی کرده است.... / خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
تکمیل خط لوله انتقال گاز به پاکستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه



اخبار,اخباراقتصادی, گازرسانی ایران  به ترکیه

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه در این بیانیه همچنین تأکید کرد تدابیر لازم برای گازرسانی به این منطقه و ساکنان آن اتخاذ شده است.

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه در بیانیه‌ای از وقوع انفجار در خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه خبر داد.

به گزارش فارس، «تانر ییلدیز»، وزیر انرژی ترکیه از وقوع انفجار در خط لوله گاز ایران و ترکیه خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی کویت، این وزیر ترکیه‌ای شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این انفجار در خط لوله انتقال گاز از ایران به ترکیه در استان «آغری» به وقوع آتش‌سوزی منجر شد اما تیم‌های اطفا حریق به سرعت موفق به مهار آن شدند.

ییلدیز اعلام کرد جریان انتقال گاز پس از طی مراحل تعمیر از سر گرفته خواهد شد.

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه در این بیانیه همچنین تأکید کرد تدابیر لازم برای گازرسانی به این منطقه و ساکنان آن اتخاذ شده است.

صادرات سالانه گاز ایران به ترکیه طی سال گذشته میلادی به میزان یک میلیارد متر مکعب افزایش یافته و هم اکنون به 10 میلیارد متر مکعب گاز در سال رسیده است.


 اخبار  اقتصادی  -   فارس