اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار در امن ترین کشور جهان!


دیروز در مرکز شهر «اسلو»، پایتخت امن ترین کشور جهان! حدود ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی انفجاری در وزارت امور خارجه این کشور رخ داد.

وزارت خارجه نروژ بعد از ظهر امروز به وقت محلی منفجر شد.

دیروز در مرکز شهر «اسلو»، پایتخت امن ترین کشور جهان! حدود ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی انفجاری در وزارت امور خارجه این کشور رخ داد.

بنابر این گزارش، هنوز هیچ خبری در مورد عاملین این انفجار مخابره نشده و هیچ شخص یا گروهی مسئولیت آن را به عهده نگرفته است.

گفتنی است برخی رسانه ها محل وقوع این انفجار را دفتر نخست وزیری نروژ اعلام کرده اند.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
چرا سویس امن ترین کشور جهان است ؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امن‌ترین کشور جهان برای مسافرت کجاست؟


سازمان «رقابت‌پذیری سفر و گردشگری» در آخرین گزارش خود درباره وضعیت صنعت گردشگری در سراسر جهان، آلمان را به عنوان امن‌ترین مقصد گردشگری جهان انتخاب کرد.

ایسنا: سازمان «رقابت‌پذیری سفر و گردشگری» در آخرین گزارش خود درباره وضعیت صنعت گردشگری در سراسر جهان، آلمان را به عنوان امن‌ترین مقصد گردشگری جهان انتخاب کرد.

به گزارش توربو نیوز، آلمان که در سال‌های اخیر در جمع پنج مقصد برتر گردشگری جهان قرار گرفته است، از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوانی بهره می‌برد و درآمدش از محل صنعت گردشگری نیز در در دهه گذشته رشد چشمگیری یافته است.

علت اصلی این امر رشد چشمگیر گردشگران ثروتمند عرب این کشور در سال‌های اخیر است که پس از وقوع حوادث تروریستی 11 سپتامبر در آمریکا، که ایجاد یک جو منفی در این کشور نسبت به عرب‌ها را در پیش داشت، رشد چشمگیری یافت؛ هرچند همچنان بیشتر گردشگران آلمان از هلند، سوئیس، آمریکا و ترکیه هستند.

سازمان رقابت‌پذیری سفر و گردشگری با در نظر گرفتن 24 عامل آلمان، را به عنوان امن‌ترین مقصد گردشگری جهان انتخاب کرده است که حاصل نظرسنجی از شاغلان در صنعت گردشگری 84 کشور است.