اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار در اصفهان تکذیب شد


مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان، در پی انتشار خبری مبنی بر دو انفجار همراه با 5 کشته در اصفهان، گفت: هیچ خبری مبنی بر انفجار به دست ما نرسیده و اصفهان در آرامش کامل به سر می‌برد.

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان، در پی انتشار خبری مبنی بر دو انفجار همراه با 5 کشته در اصفهان، گفت: هیچ خبری مبنی بر انفجار به دست ما نرسیده و اصفهان در آرامش کامل به سر می‌برد.

بهزاد بزرگ‌زاد در رابطه با انتشار خبری در یک خبرگزاری عربی مبنی بر وقوع دو انفجار همراه با 5 کشته در اصفهان، اظهار کرد: هیچ خبری مبنی بر انفجار به دست ما نرسیده است و اصفهان در آرامش کامل به سر می‌برد.

وی در ادامه ضمن تکذیب این خبر، اضافه کرد: انتشار این‌گونه خبرها از سوی بعضی از رسانه‌ها هدفی جز بهم ریختن روان عمومی جامعه و استفاده‌های منفعت طلبانه ندارد. ولی این رسانه‌ها بدانند در این هدف موفق نخواهند بود.

حوالی ساعت 15 دیروز بعدازظهر بود که صدای انفجاری ناشی از نشت گاز خانگی در منطقه 14 اصفهان، خیابان زینبیه شد که در پی آن نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

در این سانحه یک نفر از ساکنان که از اتباع افغانی بود به علت سوختن شدید جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز در عملیات نجات توسط مأموران آتش‌نشان نجات داده شدند و به اورژانس انتقال یافتند.

در همین راستا یکی از خبرگزاری‌های عربی ساعتی پیش در یک اعلام فوری از وقوع دو انفجار در اصفهان و کشته شدن 5 نفر در این انفجارها خبر داده بود.


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس كل دادگستری استان اصفهان: صدای انفجار دیروز فقط در یك منطقه شهر شنیده شد



 

 

 

رییس كل دادگستری استان اصفهان: صدای انفجار دیروز فقط در یك منطقه شهر شنیده شد

 

 

رییس كل دادگستری استان اصفهان با بیان اینكه هیچ گزارشی در مورد صدای انفجار در دادگستری این استان تشكیل نشده است، گفت: این صدا در همه جای اصفهان شنیده نشد بلكه فقط در یك منطقه به گوش رسید.

 

غلامرضا انصاری در گفت وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب، تصریح كرد: بعد از ظهر روز دوشنبه ـ ۷ آذرماه ـ صدایی شبیه انفجار در یك منطقه از شهر اصفهان شنیده شد اما هیچ گزارشی در رابطه با این موضوع به دادگستری ارسال نشد.

وی با بیان اینكه اگر موضوع مهمی بود تاكنون باید اطلاعات اولیه ارائه می شد، افزود: این صدا فقط در یك منطقه شنیده شد..../ایسنا