اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار خونین در پمپ بنزین مشهد




اخبار حوادث - انفجار خونین در پمپ بنزین مشهد

مدیر حوزه سه آتش نشانی مشهد از انفجار در یکی از پمپ بنزین های شهر مشهد و دو مجروح در این حادثه خبر داد.

به گزارش ابتکار، ابوالفضل تیموری در تشریح جزییات این حادثه گفت: در این حادثه، یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی پس از سوختگیری از یکی از تلمبه های جایگاه و هنگام خروج از جایگاه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، موتور سیکلت وی بر روی سطح زمین افتاد وبا توجه به باز بودن درب باک بنزین موتور سیکلت باعث سرریز شدن بنزین بر روی سطح زمین، جایگاه و انفجار همراه توآم با آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: در این حادثه، راکب و سرنشین موتور سیکلت دچار سوختگی و روانه بیمارستان شدند.

 تیموری با بیان اینکه، میزان خسارت حادثه حدود 60 میلیون ریال برآورد شده است افزود: در این حادثه موتور سیکلت آپاچی به طور کامل در آتش سوخت و بخشی از بدنه و لاستیک یک دستگاه خودروی پژو 206 مجاور موتور سیکلت حادثه دیده نیز دچار خسارت جزئی شد. ایجاد الکتریسته ناشی از روشن بودن سوییج موتور سیکلت و تماس با بخارات ناشی از بنزین باعث ایجاد انفجار و حریق شده است.

 اخبار حوادث - ابتکار

 


ویدیو مرتبط :
انفجار پمپ بنزین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار دو خودرو سواری در پمپ‌ بنزین مشهد


مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از آتش گرفتن دو خودرو سواری در جایگاه عرضه سوخت شهرک غرب مشهد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مهدی رضایی روز جمعه در گفت و گویی افزود: در این حادثه که حوالی ساعت 16 امروز رخ داد خودرو سمند هنگام ورود به پمپ بنزین از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد.

وی گفت: در پی این آتش سوزی، حریق به خودرو پراید که در مجاورت خودرو مزبور قرار داشت سرایت کرد.

رضایی با بیان اینکه تلاش کارکنان پمپ بنزین برای مهار آتش موثر واقع نشد اظهار کرد: با اعزام ماموران آتش نشانی حریق به سرعت مهار و از وقوع انفجار و فاجعه ای عظیم جلوگیری شد.

به گفته وی در این حادثه که خسارت جانی نداشت، نیمی از خودرو سمند و قسمتی از بدنه خودرو پراید در آتش سوخت.