اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار ترقه جان یک نوجوان را گرفت



 

براثر انفجار ترقه های دست ساز در شهرستان خمینی شهر استان اصفهان، یک نوجوان 14 ساله جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهارکرد: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد حادثه منجر به فوت در یکی از محله های این شهر ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ خسرو احمدی در این حادثه علاوه بر جان باختن نوجوان 14 ساله ، نوجوان 12 ساله دیگر از ناحیه صورت دچار سوختگی شدید و روانه بیمارستان شد.

کشف انواع سرقت در شهرستان خمینی شهر اصفهان با اجرای طرح های ویژه مصوب شده در قرارگاه مبارزه با سرقت، در دی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 44 درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: پلیس شهرستان خمینی شهر در این مدت موفق شد در کشف سرقت اماکن خصوصی صد درصد، سرقت موتورسیکلت 164 درصد و منزل 52 درصد افزایش کشفیات داشته باشد.

سرهنگ احمدی افزود: ساماندهی گشت ها براساس ساعات وقوع جرایم، اجرای طرح های پلیسی، آموزش های همگانی و نیز همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از علل و عوامل کاهش وقوع جرایم به خصوص سرقت ها بوده است.


 اخبار حوادث  - پایگاه خبری پلیس


ویدیو مرتبط :
انفجار باروت ترقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار ترقه جان 2 نوجوان را گرفت


دو نوجوان 16 ساله بر اثر انفجار مواد محترقه در شهرستان فلاورجان از توابع استان اصفهان جان خود را از دست دادند.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره انفجار مواد محترقه، ماموران این فرماندهی به همراه اکیپ های امدادی در محل حاضر شدند که با اجساد دو نوجوان 16 ساله مواجه شدند.

سرهنگ حسن نیکبخت افزود: این دو نوجوان با یک دستگاه موتور سیکلت در حال حرکت بودند که به علت نامعلومی واژگون و با توجه به اینکه حامل مواد محترقه بودند بر اثر انفجار هر دو جان باختند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از والدین خواست نسبت به کنترل فرزندان خود دقت بیشتری داشته باشند و ابزار و وسایل سالم جهت سرگرمی و تخلیه هیجانات آنان را فراهم آورند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشند.