اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار بمب صوتی در چابهار حادثه آفرید


حوالی ساعت ۲۱ امروز، یک بمب صوتی در محدوده «تیس» چابهار منفجر شد که مجروحیت یک نفر از شهروندان را در پی داشت.

خبرگزاری فارس: حوالی ساعت ۲۱ امروز، یک بمب صوتی در محدوده «تیس» چابهار منفجر شد که مجروحیت یک نفر از شهروندان را در پی داشت.

حوالی ساعت 21 امشب یک بمب صوتی در محدوده تیس در منطقه آزاد چابهار منفجر شد.

بر پایه این گزارش، انفجار این بمب صوتی مجروحیت یک نفر از شهروندان را به دنبال داشت.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار ترقه جامانده ازچهارشنبه سوری در منطقه آزاد چابهار حادثه آفرید



رئیس شورای تامین و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: انفجار ترقه بجای مانده از چهارشنبه سوری در منطقه آزاد چابهار حادثه آفرین شد.

حامدعلی مبارکی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حوالی ساعت 9 امشب بر اثر انفجار ترقه بجا مانده از چهارشنبه سوری در حدفاصل بازارهای صالحیار و تیس و فردوس در کنار پیاده رو سه نفر به صورت سطحی زخمی شدند.

وی گفت: سه نفر زخمی بلافاصله به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند.
وی افزود: با وجودی که این حادثه موضوع مهمی نبوده اما در حال بررسی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار نیز گفت: در این حادثه یک پسربچه چهار ساله و یک مرد و یک زن که در هنگام انفجار ترقه ها در محل حضور داشتند، زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافتند.
ابراهیم جنگیزهی افزود: حال زخمی ها مساعد است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان چابهار نیز گفت: انفجار ناشی از ترقه های جا مانده از چهارشنبه سوری معروف به نارنجک در داخل باغچه پیاده رو و زیر درخت به علت صدای زیاد موجب نگرانی برخی مسافران شده است.


احمد علی موهبتی افزود: با توجه به این که ترقه یادشده در زیر خاک و داخل باغچه بوده در زمان انفجار مقداری سنگ و خاشاک به اطراف پرتاب شده که بر اثر اصابت آنها سه نفر آن هم به صورت سطحی زخمی شدند.


وی تصریح کرد: شهرستان چابهار و منطقه آزاد از امنیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است و حضور شمار زیادی از مسافران و مسئولان به همراه خانواده هایشان نشان از این امنیت است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار ادامه داد: از آنجایی که هزاران نفر مسافر وارد چابهار شده و جنب و جوش و نشاط و شور و هیجان وجود دارد عده ای افراد مغرض و بدخواه نظام و ملت از طریق فضای مجازی و رسانه ای سعی در مخدوش کردن چهره امن و با نشاط این منطقه دارند.

موهبتی اظهار کرد: تمامی هتل ها، مسافرخانه ها، مهمانپذیرها و مهمانسراها و کمپ های در نظر گرفته شده برای مسافران نوروزی مملو از مسافر است و مردم میهمان نواز چابهار نیز از آنان به خوبی پذیرایی می کنند.


وی گفت: امسال 1500 تخت به ظرفیت هتل ها و مسافرخانه های چابهار افزوده شده و روز گذشته نیز یک باب هتل مجهز در منطقه آزاد چابهار به بهره برداری رسید.


وی افزود: بازارهای چابهار و منطقه آزاد در کمال آرامش در حال جنب و جوش است و مردم بدون هیچ دغدغه ای به خرید شب عید مشغول هستند.


چابهار در 700 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در سواحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.

 

اخبار حوادث - ایرنا