اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار بمب در بازارچه مرزی کوهک سراوان


یک منبع مسوول آگاه و عضو شورای تامین استان سیستان و بلوچستان گفت: انفجار یک بمب دست ساز صوتی در بازارچه مرزی کوهک سراوان مقارن ساعت 9.30 صبح روز شنبه باعث مجروح شدن کارمند گمرک شد.

خبرگزاری ایرنا: این منبع که خواست نامش ذکر نشود، افزود: در این حادثه ˈمهران سپاهیˈ کارمند گمرک سراوان زخمی شد که وضع جسمی وی خوب است.

این منبع آگاه بیان کرد: بمب صوتی در کنار یکی از اتاق های بازارچه مرزی کوهک جاسازی شده بود، این در حالی است که این بازارچه به گستره 10 هکتار فنس کشی شده است.

بازارچه مرزی کوهک در روستای کوهک از توابع بخش بمپشت شهرستان سراوان در 350 کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان هم مرز است.


ویدیو مرتبط :
بازارچه های مرزی کلید یا قفل توسعه مناطق مرزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار بمب دست ساز در بیمارستان الغدیر



 

انفجار یك بمب دست ساز بامداد روز گذشته در بیمارستان الغدیر موجب وحشت بیماران شد و پلیس با حضور در محل، عامل این انفجار را دستگیر كرد.

 

این بمب دست ساز كه با فتیله كار می كرد، باعث خسارت جزئی مالی و شكستن شیشه ها شد.

با گزارش حادثه به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران با عزیمت به محل، تحقیق در این زمینه را آغاز كردند و مشخص شد این انفجار به خاطر اختلاف شخصی عامل انفجار با مالك داروخانه بیمارستان به وقوع پیوسته و هیچ تلفات جانی نداشته است. با تحویل عامل انفجار به پلیس امنیت، تحقیق از وی ادامه دارد.

هنوز هیچ گزارشی از نتیجه تحقیقات پلیس در ارتباط با این حادثه منتشر نشده است.... / جام جم آنلاین