اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار بمب در ارومیه/ یک نفر کشته شد(+تصاویر)



فرماندار ارومیه گفت: مظنون انفجار خیابان شهید باکری ارومیه دستگیر شد.

عباس حسن‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه درباره انفجار امروز اظهار داشت: عامل این انفجار فردی است که با پرتاب‌کردن بمب دست‌ساز در مغازه‌ای در خیابان باکری ارومیه سبب بروز انفجار و کشته شدن یک نفر شد.

وی با بیان اینکه مظنون این انفجار دستگیر شده است افزود: احتمالا انگیزه عامل این حادثه خصومت شخصی و مسائل خانوادگی بوده است.

فرماندار ارومیه گفت: بیش از این نیز درگیری قبلی بین عامل انفجار و فرد کشته شده روی داده بود.

حسن‌خانی اظهار داشت: مصدومین و زخمی‌های این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و حال عمومی همه آنها رضایت‌بخش است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار حوادث - تسنیم،ندای ارومیه

 


ویدیو مرتبط :
انفجار بمب در خودرو و کشته شدن چند نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار مهیب در منطقه 14 اصفهان بر اثر نشت گاز خانگی/یک نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند(+تصاویر)



بر اثر نشت گاز خانگی در منطقه زینبیه اصفهان و در نهایت انفجار، یک نفر کشته و 2 نفر نیز مصدوم شدند.

حوالی ساعت 15 بعدازظهر امروز صدای انفجاری ناشی از نشت گاز خانگی در منطقه 14 اصفهان، خیابان زینبیه شنیده شد که در پی آن نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

بزرگ زاد رئیس آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پس از خبردار شدن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، نیروهای آتش‌نشان به موقعیت اعزام شدند، در خصوص علت این حادثه اظهار کرد: نشت گاز خانگی در محیط، بالا رفتن درصد اختلاط گاز طبیعی با هوا و رسیدن آن به بدترین حالت ممکن علت انفجار بوده که تخریب 80-90 درصدی 2 خانه را نیز در پی داشته است.

وی، تلفات جانی حادثه را یک نفر اعلام کرد و افزود: در ابتدای این انفجار یک نفر از ساکنان به علت سوختن شدید جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز در عملیات نجات توسط مأموران آتش‌نشان نجات داده شدند که هم‌اکنون در اورژانس به سر می‌برند.

رئیس آتش‌نشانی اصفهان در خصوص حضور مأموران آتش‌نشانی در محل وقوع حادثه، گفت: مأموران آتش‌نشانی هنوز در محل وقوع حادثه حضور دارند و در حال بررسی آوار هستند که بین 5-15 درصد از بررسی‌ها باقی ‌مانده است و امیدواریم تلفات دیگری در این حادثه نداشته باشیم.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار حوادث - فارس،باشگاه خبرنگاران