اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انصراف حداد عادل از کاندیدای ریاست مجلس


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:‌ آقای حدادعادل برای ریاست هیات رئیسه دائم مجلس نهم کاندیدا نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:‌ آقای حدادعادل برای ریاست هیات رئیسه دائم مجلس نهم کاندیدا نخواهد شد.
 
علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  در خصوص کم و کیف و شرایط انتخاب هیات رئیسه موقت مجلس نهم اظهار داشت: مادر جلسه عصر روز گذشته اعضای پیشنهادی فراکسیون اصولگرایی را انتخاب کردیم و در واقع نیز این افراد، افرادی وزین و با توانمندی‌های بسیاری بودند.

وی ادامه داد:‌ ترکیب افرادی که در جلسه دیروز انتخاب شدند و در جلسه صبح امروز پیشنهاد دادیم، افرادی توانمند بودند و به نظر ما در هر حوزه‌ای که پیشنهاد شدند، تخصص آنرا داشتند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا حداد‌عادل برای انتخابات هیات رئیسه دائمی مجلس نیز کاندیدا می‌شود؟ گفت: خیر؛ به نظر من دیگر ضرورت ندارد که ایشان کاندیدا شوند، همچنین که از گذشته نیز رسم بوده که همین رئیس موقت به عنوان کاندیدا رئیس دائم نیز مطرح می‌شود.

زارعی همچنین تاکید کرد: البته ممکن است در خصوص ناظران و دبیران هیات رئیسه نیز ما پیشنهاداتی داشته باشیم چرا‌که در جلسه امروز نیز شاهد بودیم که تذکرات زیادی از سوی نمایندگان جدید مجلس مطرح می‌شود که کاندیداها برای نمایندگان جدید شناخته شده نیستند بنابراین ممکن است ترکیب هیات رئیسه تغییراتی داشته باشد.   


ویدیو مرتبط :
کلیپ /انتخابات ریاست جمهوری؛ معرفی غلامعلی حداد عادل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حداد عادل کاندیدای ریاست مجلس می‌شود؟


یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون یکشنبه هفته آینده پیش از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه جمع‌بندی خود را در این رابطه اعلام خواهد کرد گفت که حدادعادل کاندیدای ریاست مجلس نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون یکشنبه هفته آینده پیش از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه جمع‌بندی خود را در این رابطه اعلام خواهد کرد گفت که حدادعادل کاندیدای ریاست مجلس نمی‌شود.

بهرام بیرانوند  اظهار کرد: قرار است که فراکسیون اصولگرایان صبح روز یکشنبه و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس در خصوص لیست فراکسیون برای هیأت رئیسه به اعضا اطلاع‌رسانی کند.

وی درباره گزینه احتمالی این فراکسیون برای ریاست مجلس در سال سوم نیز تصریح کرد: آقای حدادل اعلام کرده که برای ریاست مجلس کاندیدا نخواهد شد.