اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انصار حزب‌الله گلستان تهدید سیدحسن را تکذیب کرد



اخبار,اخبار  سیاسی,انصار حزب الله

اما نکته حائز اهمیت این‌که همه این بیانیه‌ها با سربرگ و شماره و مهر رسمی روابط عمومی این تشکل منتشر و در وبلاگ و سایت رسمی انصار حزب‌الله نیز انعکاس می‌یافته است.

انصار حزب‌الله گلستان بیانیه منتشر شده به نقل از این تشکل را تکذیب و در پاسخی، آن را هیاهوی رسانه‌ای توصیف کرد.

به گزارش ایسنا انصارحزب‌الله گلستان در پاسخ به آن‌چه «هیاهوی زنجیره‌ای‌ها پیرامون بیانیه‌ای کذب منتسب به این تشکل» خوانده آورده است: عملکرد انصار حزب الله گلستان نشان از این واقعیت دارد که عقد اخوت با هیچ جریان و گروه سیاسی نبسته و از مسئولینی که تخلفی مرتکب شوند بر اساس فریضه واجب امربه معروف و مبتنی بر شرایط و مراتب فقهی آن تذکر می‌دهد. انتقاد از روسای قوا و وزرا و حتی مسئولین امنیتی در موارد خاص نشان از این رویه شفاف و قاطعانه است. اما نکته حائز اهمیت این‌که همه این بیانیه‌ها با سربرگ و شماره و مهر رسمی روابط عمومی این تشکل منتشر و در وبلاگ و سایت رسمی انصار حزب‌الله نیز انعکاس می‌یافته است.

در بخشی از بند دیگر متن این پاسخ با بیان این‌که «به نظر می‌رسد صدور بیانیه جعلی بنام انصار حزب الله گلستان، شیطنت جدید مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامی‌ها در تحقق وعده‌های انتخاباتی بویژه شعار حل مشکلات معیشتی مردم باشد» نویسندگان این متن جریان مورد اشاره خود را متهم کرده‌اند که «این جریان ، حیات سیاسی خود را در حال حاضر در جنجال‌های سیاسی و مظلوم‌نمایی می‌داند واین رویه مغایر با شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی با مردم است.»

هم‌چنین در بخش دیگری از متن منتشر شده از سوی انصارحزب‌الله گلستان ابراز عقیده شده است: «البته جای تاسف این‌که مراسم سالگرد نمایندگان فقید استان گلستان به بستری برای جولان جریان سیاسی معلوم الحالی در گلستان تبدیل شده که همه ساله با سوءاستفاده از بیت‌المال تمام اهتمامش تطهیر سران فتنه و حامیان آن‌ها در گلستان است.

یکی دیگر از سواستفاده‌ها از این مراسم نیز برگزار ی میتینگ سیاسی برای کسانی است که وزن سیاسی و عقبه مردمی ندارند اما در این مراسم به دنبال گدایی رای هستند. در دروغ و نفاق‌شان هم همین بس که در طول سال هیچ خبری از خانواده‌های بازماندگان عزیزان فقید هواپیمای یاک ۴۰ نمی‌گیرند.»


 اخبار سیاسی -    ایسنا


ویدیو مرتبط :
سخنرانی سیدحسن نصرالل دبیرکل حزب الله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ نوه امام به تهدید‌ انصار حزب‌الله گلستان


یادگار امام (ره) تأکید کرد: مردم و دوستداران امام جریانات افراطی کم عدد را سر جای خود می نشانند.

سایت جماران: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در بازدید از محل پرتال امام خمینی در پاسخ به سوالی در خصوص اطلاعیه منتسب به گروهی در استان گلستان که تهدید به ایجاد حادثه ای مشابه شیراز در صورت سفر وی به این استان کرده بود، اظهار داشت: نمی‌دانستم که این برنامه وجود دارد و قصد سفر هم نداشتم، اما اگر برنامه ی سفری بود، با چنین تهدیداتی سفرم را به هم نمی زدم و مطمئن هستم مردم و علاقه مندان امام به گونه ای هستند که این جریانات افراطی بسیار کم عدد را سر جای خود می نشانند.

وی با بیان اینکه به نظرم این امور را وزارت کشور باید پیگیری کند، افزود: ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شیراز مقداری جریانات دیگر را هم جری کرده است.

در اطلاعیه منتسب به روابط عمومی انصار حزب الله استان گلستان تهدید و ادعا شده است که در صورت سفر حجج اسلام سید حسن خمینی و ناطق نوری به این استان برای سخنرانی در مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای یاک 40، حادثه ای مشابه حادثه شیراز که در روز سخنرانی علی مطهری رخ داد، تکرار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده بود: «انصار حزب‌الله گلستان تا روز یادواره تمامی حرکات را رصد می‌کند و به بانیان مراسم هشدار می‌دهد که همانند شعار دولت اعتدال در مسیر قانون و عدالت حرکت کنند و فضایی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شیراز به وجود بیاید».

در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی، دکتر حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و جمعی از معاونین موسسه از جمله حجج اسلام مقدم، کمساری و پویا و آقایان غلامعلی اصغریان، مرادی و داستانی حضور داشتند؛ سردبیران، دبیران و خبرنگاران پرتال، جماران و جی پلاس گزارشی از فعالیت‌های خود را به یادگار امام ارائه کردند.

همچنین محمدعلی نادعلی زاده مدیر پرتال امام خمینی(س) گزارشی از عملکرد این رسانه ها در فضای مجازی را ارائه کرد.