اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انصار الله: پاسخ متجاوزان را خواهیم داد


پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز شنبه به نقل از سخنگوی رسمی جنبش مردمی انصارالله یمن نوشت: این جنبش اعلام کرده که بزودی حملات متجاوزان به این کشور را مقابله به مثل خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز شنبه به نقل از سخنگوی رسمی جنبش مردمی انصارالله یمن نوشت: این جنبش اعلام کرده که بزودی حملات متجاوزان به این کشور را مقابله به مثل خواهد کرد.

شورای امنیت عالی یمن با توجه به تحولاتی که این کشور شاهد آن است (اشاره به تجاوز هوایی عربستان و کشورهای همپیمان به یمن) تصمیم گرفته که هر تجاوزی را مقابله به مثل کند.

اخبارالساعه افزود که کشورهای همپیمان عربستان به دنبال تهدیدهای جنبش انصارالله، حملات هوایی سختی را علیه مواضع نظامی این جنبش و گروه های طرفدار علی عبدالله صالح رییس جمهوری سابق یمن در صنعا و عدن و دیگر استان های این کشور، آغاز کردند.

کشورهای سودان شمالی، اردن و مغرب نیز تجاوز به خاک یمن در کنار عربستان، چهار کشور عربی حاشیه خلیج فارس(عمان در این تجاوز شرکت ندارد)، مصر و آمریکا شرکت کرده اند. عربستان سعودی وعده داده 100 هواپیمای جنگی و 150 هزار نیروی نظامی را در حمله به یمن بکار گیرد.

حملات عربستان به یمن در میان سکوت غرب و جامعه جهانی و با همراهی و حمایت آمریکا در حالی ادامه دارد که ملت یمن در تظاهرات دیروز خود خواستار توقف این حملات شدند .

در نتیجه تجاوزات عربستان و کشورهای همپیمان ریاض در عملیاتی موسوم به 'طوفان قاطعیت' تاکنون هزارن یمنی از جمله کودکان و زنان کشته و مجروح شده اند و تاسیسات زیربنایی و خدماتی این کشور منهدم شده است.


ویدیو مرتبط :
پاسخ قاطع ارتش و انصارالله یمن به متجاوزان اماراتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ انصار حزب‌الله به وزارت کشور


در پی انتشار مطلبی در سایت تدبیر به نقل از «روح‌الله جمعه‌ای» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور درباره تجمع انصار حزب‌الله علیه بدحجابی، این گروه پاسخی را منتشر کرد

خبرگزاری ایسنا: در پی انتشار مطلبی در سایت تدبیر به نقل از «روح‌الله جمعه‌ای» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور درباره تجمع انصار حزب‌الله علیه بدحجابی، این گروه پاسخی را منتشر کرده که خبرگزاری دانشجویان ایران به دلیل استفاده از مطلب سایت تدبیر در سرویس «دیگر رسانه‌ها» توضیح زیر را بازنشر می‌دهد.

متن این توضیح به شرح زیر است:

«با کمال تاسف برخی مدیرات وزارت کشور به جای عمل به وظایف قانونی خود در خصوص مقابله با بی‌حجابی و بی‌عفتی رایج در کشور، مقابله با ناهیان از منکر و امت حزب‌الله را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و تلاش می‌کنند در برابر عمل به فریضه نهی از منکر و امر به معروف مانع تراشی کنند!

با توجه به اظهارات رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در خصوص تذکر وزارت کشور به مجموعه انصارحزب‌الله در خصوص غیرقانونی بودن نهی از منکر و امر به معروف به صورت جمعی (منتشر شده در سایت تدبیر) روابط عمومی انصارحزب‌الله توضیحات زیر را جهت استحضار عموم منتشر کرد:

۱- تا لحظه تنظیم این یادداشت (۱۳/۵/۹۳)هیچ تذکری از جانب وزارت کشور به مجموعه انصارحزب‌الله واصل نشده است! لذا شایسته است رئیس محترم مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور منابع خبری خود را مورد بازبینی قرار دهند!

۲- بعید است دانش حقوقی عزیزان وزارت کشور در حدی باشد که بدون استناد به مواد قانونی و به صورت کلی انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف ونهی از منکر به صورت جمعی را ممنوع و انجام آن را تخلف بدانند!

کسانی که با مقدمات علم حقوق و الفبای آن آشنا هستند به خوبی می دانند که انجام هر عملی مجاز است مگر آن که به تصریح قانون ممنوع شده باشد! وقتی ریاست مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور انجام جمعی واجب الهی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر را ممنوع و تخلف می‌خوانند لازم است که مستندات حقوقی و قانونی خود را ارائه کنند! در غیر این صورت بیانات ایشان صرفا نظر شخصی تلقی شده و هیچ پیامد قانونی و حقوقی نخواهد داشت!

۳- با کمال تاسف برخی مدیرات وزارت کشور به جای عمل به وظایف قانونی خود در خصوص مقابله با بی‌حجابی و بی‌عفتی رایج در کشور، مقابله با ناهیان از منکر و امت حزب‌الله را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و تلاش می‌کنند در برابر عمل به فریضه نهی از منکر و امر به معروف مانع تراشی کنند!

۴- مدتی پیش وزارت کشور سالن خود را برای برپایی جشن مفتضح و شرم‌آور جماعتی بی‌حجاب و قانون‌شکن اجاره داده بود! عجیب است که رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در خصوص این قانون‌شکنی گسترده آن هم در طبقه اول وزارت کشور هیچ اظهار نظری نکرده‌اند! شاید در نظر این عزیز بی‌حجابی و نقض آشکار قوانین الهی و ملی در ساختمان وزارت کشور مجاز و نهی از منکر و امر به معروف در کوی و برزن کشور امام زمان(عج) تخلف محسوب می‌شود!

۵- علیرغم توضیحات پیش‌گفته و روشنگری‌های مکرری که تا به حال در پاسخ به برخی ابهامات تعدادی از رسانه‌ها از طرف روابط عمومی انصارحزب‌الله ارائه و منتشر شده است، انصار حزب‌الله حاضر به ارائه هر نوع توضیح و روشنگری مورد نیاز برای مسئولان وزارت کشور در این خصوص می‌باشد. گزیده کلام آنکه اصل اجرای این فریضه در جامعه منوط به توافق و یا عدم توافق هیچ ارگانی نیست هر چند در تدابیر اندیشیده برای اجرای جمعی این فریضه هیچ تعارضی میان وظایف قانونی وزارت کشور و امر به معروف جمعی انصار حزب‌الله وجود نداشته و ندارد.

هر چند برادران پلیس امنیت نیروی انتظامی در جریان کم و کیف برنامه قرار داشته و این ارتباط و هماهنگی مستمر خواهد بود.

والسلام

روابط عمومی انصارحزب‌الله