اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انصاری فرد به پرسپولیس باز خواهد گشت


این در شرایطی است كه پرسپولیسی‌ها تمایل دارند بار دیگر انصاری فرد را به تركیب تیمشان برگردانند. بازگشت انصاری فرد به پرسپولیس را باید جدی گرفت

سایت گل: شنیده می‌شود كه كریم انصاری فر راهی جز فسخ قراردادش با تراكتورسازی ندارد. انصاری فرد در حالی كه رضایتنامه خود را از پرسپولیس دریافت نكرده بود با تراكتورسازی وارد مذاكره شد و با مسوولان تیم تبریزی به توافق رسید. قراردادی امضا كرد و رسما بازیكن تراكتورسازی شد. نكته این قرارداد، امضای آن پس از پایان مهلت نقل و انتقالات بود. كریم تنها در صورتی كه بازیكن آزاد بود می‌توانست با تراكتورسازی قرارداد امضا كند اما او با توجه به اینكه فسخ قرارداد خود را نگرفته و در هیات فوتبال ثبت نكرده بود رسما بازیكن پرسپولیس محسوب می‌شد و نه بازیكن آزاد. پس كریم در هیچ حالتی نمی‌توانست به تراكتورسازی برود. همین هم شد و مسوولان سازمان لیگ كارت بازی او را برای دیدار مقابل پرسپولیس صادر نكردند.

 مسوولان سازمان لیگ اعلام كردند كه هنوز مدارك انصاری فرد ارسال نشده و به همین جهت نمی‌توانند برای او كارت بازی صادر كنند. برخلاف صحبت‌های مسوولان تراكتورسازی كه خبر از حل مشكلات انصاری فرد برای بازی مقابل پرسپولیس می‌دادند این اتفاق رخ نداد و در جلسه دیروز تاج و همكارانش، هیچ یك از آنها مهر تایید نزدند به انتقال قانونی این مهاجم 23 ساله.

قرار است امروز نشستی بین مدیران 2 باشگاه تراكتورسازی و پرسپولیس انجام شود تا آنها تكلیف نهایی كریم را مشخص كنند. این در شرایطی است كه انصاری فرد بر سر 3 راهی قرار گرفته. او به دلیل اینكه قراردادش بعد از موعد مقرر ثبت شده یا باید به پرسپولیس برگردد، یا 6 ماه بیرون بماند و یا اینكه به یك لیگ خارجی برود.

 این در شرایطی است كه پرسپولیسی‌ها تمایل دارند بار دیگر انصاری فرد را به تركیب تیمشان برگردانند. بازگشت انصاری فرد به پرسپولیس را باید جدی گرفت .

هر چند نماینده باشگاه تراكتورسازی در مقابل سازمان لیگ گفت: «ما به هیچ عنوان انصاری فرد را از دست نخواهیم داد و او قطعا در تراكتورسازی می‌ماند.»

برخلاف این صحبت نماینده تراكتورسازی، گفته می‌شود كریم انصاری فرد برای بازگشت به پرسپولیس شانس بالایی دارد و با توجه به تمایل علی دایی به بازگشت او، باید گفت كریم به احتمال 90 درصد دوباره به تهران برمی گردد تا با پیراهن شماره 9 پرسپولیس به میدان برود. هر چه هست ظرف امروز و فردا تكلیف انصاری فرد مشخص می‌شود. یا او به پرسپولیس برمی گردد یا اینكه 6 ماه از میادین دور می‌ماند. گزینه اول محتمل‌تر است.


ویدیو مرتبط :
علاقه کریم انصاری فرد به بازگشتش به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس با 1/5 میلیارد انصاری‌فرد را از دهان استقلال بیرون می‌کشد؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پرسپولیس با 1/5 میلیارد انصاری‌فرد را از دهان استقلال بیرون می‌کشد؟/کریم خطاب به هم تیمی‌هایش: معلوم نیست کجا می‌روم

انصاری فرد به خوبی می‌داند با وجود مهاجمانی مثل اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری، شریفات و ... در استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت

سایت گل- در چند روز اخیر تمامی اخبار مربوط به كریم انصاری‌فرد مهاجم جوان تیم ملی و سایپا، حاكی از احتمال عقد قرارداد او با استقلال بود اما در دو روز اخیر مسوولان پرسپولیس و نزدیکان محمد رویانیان در تلاش هستند تا کریم را سرخپوش کنند.

به گزارش سایت گل، آخرین خبرها حكایت از جدی شدن مذاكرات پرسپولیس با آقای گل لیگ یازدهم دارد. انصاری‌فرد نخستین گزینه دنیزلی برای تقویت خط حمله بوده و هست.او جزو نخستین بازیكنانی بود كه پرسپولیسی‌ها با او مذاكره كردند و گفته می‌شد كریم قول‌هایی هم داده است اما با چرخش به طرف استقلال احتمال این همكاری كمتر شد. حالا شنیده می‌شود قضیه انصاری‌فرد و پرسپولیس جدی‌تر شده و حتی پرسپولیسی‌ها می‌خواهند پول خوبی به کریم بدهند.

شنیده شده كریم علاوه بر پرسپولیس، این شرط را برای استقلالی‌ها هم گذاشته که هر وقت خواست به اروپا برود و به نظر می‌رسد هر كدام از مسوولان آبی یا قرمز با خواسته های او موافقت کنند و 40 درصد قرارداد انصاری‌فرد را همان ابتدا بپردازند، شاه‌ماهی فصل نقل و انتقالات را به تور خواهند انداخت.این روزها برخی بازیکنان تیم ملی هم در مورد تیم بعدی انصاری‌فرد از او سوال می‌کنند ولی او دیشب به بعضی از هم تیم‌هایش گفت که معلوم نیست کجا برود و برای تصمصم گیری تردید دارد. انصاری‌فرد گفته که می‌خواهد بعد از بازی با قطر تصمیم بگیرد و هنوز انتخاب نهایی را انجام نداده است.انصاری فرد به خوبی می‌داند با وجود مهاجمانی مثل اکبرپور، برهانی، میداودی، منوچهری، شریفات و ... در استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت و حالا باید دید چه تصمیمی خواهد گرفت./گل