اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انصاری فرد با قرارداد دوساله پرسپولیسی شد


کریم انصاری فرد با قراردادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست. مهاجم تیم ملی که شاه ماهی نقل و انتقالات لقب گرفته بود سرانجام با محمد رویانیان به توافق رسید و راهی این تیم شد. خبرگزاری فارس : کریم انصاری فرد با قراردادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست. مهاجم تیم ملی که شاه ماهی نقل و انتقالات لقب گرفته بود سرانجام با محمد رویانیان به توافق رسید و راهی این تیم شد.


او در این باره گفت:«خدا را شکر می‌کنم قسمت من این شد که پس از چند سال بالاخره قرمزپوش شوم. پرسپولیس تیم بزرگی است که هر بازیکنی دوست دارد عضو این تیم شود .در شب عید مبعث قرمزپوش شدم و امیدوارم در این عید و امضای قرارداد با پرسپولیس روزهای خوبی را برای این تیم به ارمغان بیاورم و به تک تک هواداران پرسپولیس قول می‌دهم که برای این تیم کم نمی‌گذارم.در چند سال گذشته بارها در آستانه پرسپولیسی شدن بودم اما بنا بر دلایلی این اتفاق نیافتاد. حالا می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای این تیم خوب در دو جام انجام بدهم.»



او در پاسخ سؤالی که آیا به خاطر پول به پرسپولیس پیوست، گفت: «خیر، هرگز اینطور نیست. به شما گفتم چند سالی بود که در آستانه پرسپولیسی شدن بودم و قرارداد من با پرسپولیس ربطی به پول ندارد. برخورد خوب رویانیان و بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس دلیل اصلی من بود. خدا را شکر می‌کنم آنقدر به من عزت داده که در چند سال گذشته آنقدر خوب بوده‌ام که تیم‌های زیادی به دنبال من بوده‌اند. من اهل بازارگرمی نیستم و همیشه سعی می‌کنم در موقعی مناسب بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم.قرارداد من دو ساله است و در زمین فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، مطمئن باشید تلاشم را بیشتر می‌کنم تا با کمک همه بازیکنان پرسپولیس این تیم را در دو جام موفق کنیم.»

انصاری فر در جواب سؤالی که چرا با استقلالی‌ها صحبت کردی و سپس پرسپولیسی شدی، گفت:« من پیشنهادهای زیادی داشتم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که قرمزپوش شوم. همانطور که گفتم خدا آنقدر به من عزت داده تا مورد توجه تیم‌های زیادی باشم اما در این شرایط سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم که پرسپولیسی شدم.»

انصاری فرد در پایان ضمن تشکر از محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گفت:« رویانیان تلاش زیادی کرد تا من به پرسپولیس بیایم. به نگاه او علاقه زیادی دارم و امیدوارم جواب محبت‌های او را بدهم. بازی‌های خوب، گلزنی و بدست آوردن دل مسئولان باشگاه و مخصوصا هواداران خونگرم این تیم برای من در اولویت است تا انشاءالله بتوانم هم زمان در پرسپولیس و تیم ملی درخشش داشته باشم.»


ویدیو مرتبط :
ثبت قرارداد پرسپولیسی ها و گزارش کامل نقل و انتقالات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انصاری‌فرد نمی‌توانست با تیمی قرارداد ببندد/ کرار از قوانین بین‌المللی تبعیت می‌کند



وضعیت قرارداد کریم انصاری‌فرد,وضعیت قراردادجاسم کرار,انصاری‌فرد
نصیرزاده :
انصاری‌فرد نمی‌توانست با تیمی قرارداد ببندد/ کرار از قوانین بین‌المللی تبعیت می‌کند

رئیس کمیته تدوین مقررات فوتبال ایران گفت: کریم انصاری‌فرد چون در زمان مقرر رضایتنامه نگرفته نمی‌توانست با تیم دیگری قرارداد ببندد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت قرارداد کریم انصاری‌فرد و جاسم کرار گفت: جاسم کرار چون یک بازیکن بین‌المللی است قرارداد او بر اساس TMS وارد می‌شود. کریم انصاری‌فرد چون یک بازیکن داخلی است در فرجه زمانی مشخص به خودش می‌تواند به یک تیم بپیوندد که ظاهراً این اتفاق نیفتاده است. با توجه به اینکه انصاری‌فرد قراردادی بیش از یک سال با پرسپولیس داشته است باید از طریق کارگزار خودش برای گرفتن رضایت‌نامه زودتر اقدام می‌کرده در حالی‌که گفته می‌شود رضایتنامه او برای 30 تیر است که 10 روز پیش نقل و انتقالات به پایان رسیده است.

نصیرزاده تأکید کرد: این مسئله روی کاغذ به این معناست که او نمی‌تواند به تیم تیم دیگری برود مگر اینکه هیئت‌رئیسه سازمان لیگ یا هیئت‌رئیسه فوتبال به صورت ویژه برای این بازیکن مصوبه جدیدی صادر کند در غیر این صورت این انتقال امکان‌پذیر نیست.

کارشناس مسائل مدیریتی فوتبال در مورد وضعیت قرارداد جاسم‌کرار گفت: جاسم کرار یک بازیکن بین‌المللی است و زمان نقل و انتقالش متفاوت است. به همین دلیل او روز گذشته نیز برای تیم عراقی خود بازی کرده و شاید چند روز دیگر به تیم دیگری بپیوندد. او به عنوان بازیکن بین‌المللی برای نخستین بار در سال جاری وارد کشور ما شده و در صورت خالی بودن لیست تیم مورد نظر می‌تواند این انتقال را انجام دهد البته کارشناسان سازمان لیگ مثل علی کاظمی و مصطفی شهبازی همچنین از نظر بین‌المللی کسرایی می‌تواند در این موضوع رسانه‌ها را کمک کند.

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که آیا بند3 ماده 18 آئین‌نامه نقل و انتقالات فیفا می‌گوید یک بازیکن در صورتی می‌تواند با باشگاه دیگری قرارداد امضاء کند که یا قراردادش به پایان رسیده و یا اینکه در شش ماه آینده این اتفاق می‌افتد اظهار داشت: این در آئین‌نامه نقل و انتقالات فیفا وجود دارد و اشکالی ندارد که اگر بازیکنی شش ماه کمتر از مدت قراردادش باقی مانده باشد قرارداد ببندد. ما در آئین‌نامه خودمان این موضوع را به کمتر از یک ماه کاهش دادیم تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرد./فارس