اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انصاری فرد، آندو و نکونام تا همیشه وقت دارند


سازمان لیگ برتر مدعی است که مهلت ثبت قراردادهای بازیکنان فوتبال به پایان رسیده اما علی کاظمی می گوید بازیکنان آزاد وقت دارند قراردادشان را ثبت کنند.

روزنامه تماشا: سازمان لیگ برتر مدعی است که مهلت ثبت قراردادهای بازیکنان فوتبال به پایان رسیده اما علی کاظمی می گوید بازیکنان آزاد وقت دارند قراردادشان را ثبت کنند

پیگیری اخباری که در مورد زمان پایان فصل نقل و انتقالات در این چند روز منتشر می شود، نتیجه ای به جز سرگیجه ندارد. روز جمعه در خبری اعلام شدکه فرصت نقل و انتقالات تا ساعت 24 روز شنبه تمدیدشده است. این خبر خیلی زودتکذیب شد و دیروز هم نبی در مصاحبه ای به صورت رسمی خبرتمدید نقل و انتقالات ذا تکذیب کرد.

علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ در این مورد به تماشا گفت: «فرصت نقل و انتقالات حتی یک روز هم تمدید نشد اما با توجه به اینکه پایان فرصت آخرین ساعت روز پنجشنبه بود و با تعطیلی روز جمعه بعضی از بازیکنان نتوانسته بودند کارهای اداری شان را انجام دهند قرار بر این شد که تا روز یکشنبه بتوانند مدارکشان را ارائه کنند.»

البته با وجود اینکه مهلت جابجایی بازیکنان تمام شده، بازیکنانی که بیرون مانده اند کوچکترین نگرانی نباید داشته باشند! طبق قانون باشگاه ها از امروز تا پایان لیگ می توانند سه بازیکن آزاد جذب کنند اما بازیکن آزاد چه کسی است. کاظمی در این مورد گفت: «بازیکنی آزاد محسوب می شود که قراردادش قبل از روز بیستم به پایان رسیده باشد یا قراردادش را فسخ کند.»

با این تعریف سازمان لیگ از بازیکن آزاد همه بازیکنانی که بیرون مانده اند با خیال راحت می توانند به دنبال تیم جدیدشان باشند. یعنی جواد نکونام، قراردادش را با استقلال فسخ کند در کنار کریم انصاری فرد و آندرانیک تیموریان تا هر روزی که تمایل داشته باشند می توانند بازارگرمی کرده و هر وقت که تمایل داشتند به تیم جدید بروند. این شرایط نه تنها به نفع این سه بازیکن که به نفع اکثر بازیکنان لیگ است.

در لیگ برتر ایران که قرارداد اکثر بازیکنان یکساله است و بعد از پایان فصل بازیکن آزاد می شوند پایان مهلت نقل و انتقالات معنایی ندارد و فقط یک تاریخ صوری است. کاظمی در مورد نقاط ضعف این قانون گفت: «این قانونی نیست که ما وضع کرده باشیم و قانون فیفاست. تنها تفاوتی که نسبت به فصل های گذشته ایجاد شده این است که تا فصل گذشته بازیکنان می توانستند 2 بازیکن آزاد جذب کنند اما در این فصل تعداد به 3 رسیده است.»


ویدیو مرتبط :
مصاحبهBBC با کریم انصاری فرد و جواد نکونام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام در استقلال ماندنی شد/ درخواست انصاری‌فرد از مسئولان پرسپولیس برای جدایی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از جلسه شنب شب ؛

نکونام در استقلال ماندنی شد/ فتح الله زاده: قرار نبود جواد از استقلال برود!

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه ای که با مدیر عامل باشگاه استقلال داشت با وی به توافق رسید تا آبی پوشان را تا پایان فصل همراهی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده درباره نشست شنبه شب خود با جواد نکونام اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را با کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار کردیم که درباره مسائل مختلف حول و حوش فوتبال و استقلال هم بحث و تبادل نظر شد. شخصا فکر می کنم که جلسه بسیار مفیدی بود و به طور حتم نکونام همچون گذشته به روند درخشش خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این نکته که در جلسه شنبه شب امیر قلعه نویی، سرمربی تیم هم حضور داشت در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به این جلسه، نکونام در استقلال ماندنی شد یا نه عنوان کرد: قرار نبود نکونام از استقلال برود. او مسائلی را داشت که در این جلسه صادقانه مطرح کرد و از علاقه و حسن نیتش به استقلال کمال تشکر را دارم.

علی فتح الله زاده خاطرنشان کرد: نکونام وزنه موثری برای باشگاه است و من به عنوان مدیرعامل به حضورش افتخار می کنم. جواد در آغاز فصل با عشق و علاقه و تعصب به استقلال پیوست و بی تردید در لیگ برتر،جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از تجارب ارزشمندش استفاده می کنیم./مهر

سرخپوشان با یک مصدوم به مصاف ملوان می‌روند

درخواست انصاری‌فرد از مسئولان پرسپولیس برای جدایی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان باشگاه درخواست جدایی کرد.

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با  فارس، درباره آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی و مخصوصا فیزیوتراپ تیم دکتر علیپور تمام بازیکنان ما در شرایط بسیار خوبی هستند و به جز محمد قاضی سایر بازیکنان برای بازی مقابل ملوان مشکل خاصی ندارند.

*همچنین کریم انصاری فرد که با درخواست چند تیم خارجی برای لژیونر شدنش در نیم فصل مواجه شده بود و بارها مدیر برنامه‌های او و خودش در این باره با رویانیان به گفت‌وگو پرداخت با توجه به پیشنهادی که از دو تیم خوب اروپایی گرفته و مشاوره‌هایی که از نزدیکانش گرفته از رویانیان خواسته تا با جدایی او طبق توافقات اول فصل موافقت شود البته کادر فنی پرسپولیس و رویانیان مخالف  این موضوع هستند. باید دید تا چند روز آینده تکلیف نهایی انصاری فرد چه خواهد شد./فارس