اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انسداد بامدادی تونل توحید به مدت 10 روز


مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران تهران گفت: با توجه به انجام عملیات تعمیر، نگهداری و کالیبراسیون تجهیزات تونل توحید، هر دو باند این تونل از امروز تا 26 خرداد ماه از ساعت 24 الی 5 صبح روز بعد، (به جز پنجشنبه شب ها و روزهای تعطیل) مسدود است.

ایسنا: مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران تهران گفت: با توجه به انجام عملیات تعمیر، نگهداری و کالیبراسیون تجهیزات تونل توحید، هر دو باند این تونل از امروز تا 26 خرداد ماه از ساعت 24 الی 5 صبح روز بعد، (به جز پنجشنبه شب ها و روزهای تعطیل) مسدود است.

ایلوش وزیری در این باره گفت: در زمان انسداد تونل توحید شهروندان تهرانی می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

وی مسیرهای جایگزین در مسیر شمال به جنوب را بزرگراه شهید چمران، میدان توحید، چهارراه شهید نواب - آزادی و خیابان شهید نواب اعلام کرد و گفت: در مسیر جنوب به شمال هم شهروندان تهرانی می توانند از کنار گذر تونل شرقی ، میدان جمهوری، چهارراه شهید نواب - آزادی، میدان توحید و بزرگراه شهید چمران تردد نمایند.


ویدیو مرتبط :
عبور از تونل توحید ممنوع! ستون های تونل ترک خورده اند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت



 

 

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت

 

 

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری سه بر دو برابر ایرانجوان بوشهر در جام حذفی گفت: بازی سختی را سه‌شنبه‌ شب در بوشهر برگزار كردیم و گرما و شرجی بودن هوا فشار زیادی به بازیكنان ملوان وارد كرد و باید از آنها تشكر كنم كه برای كسب پیروزی تلاش كردند. در 10 روز گذشته سه دیدار خارج از خانه برگزار كردیم. یكشنبه در تهران با پرسپولیس بازی كردیم، جمعه به دیدار ذوب آهن در اصفهان رفتیم و سه‌شنبه هم در بوشهر بازی داشتیم.

 

وی ادامه داد: به دلیل طی همین مسافت زیاد و برگزاری دیدارهای سخت برابر ایرانجوان به تعدادی از بازیكنان اصلی استراحت دادم تا آنها را برای لیگ حفظ كنم.با این حال ملوان در جام حذفی حضور جدی دارد.

پورغلامی با اشاره به دیدار تیمش برابر فولاد نطنز در مرحله یك هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. در همین مرحله یك شانزدهم نیز شش تیم لیگ برتری حذف شدند و این مسئله اهمیت كار ملوان را در صعود به مرحله یك هشتم بیشتر می‌كند.

سرمربی ملوان در مورد دیدار با شهرداری تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: شهرداری تیم پرمهره‌ای است و نمی‌دانم چرا شرایط خوبی در جدول ندارد. با این حال من به نتایج گذشته این تیم كاری ندارم و با تمام قدرت برای گرفتن هر سه امتیاز این مسابقه خانگی بازی می‌كنیم. شهرداری تیم خوبی است با این حال امتیاز‌های این دیدار می‌تواند به تثبیت موقعیت ملوان در جدول لیگ كمك كند.../خبرگزاری فارس