اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اندروید 6 برای گلکسی نوت 4 عرضه شد


سامسونگ حالا یک قدم دیگر برای رسیدن به برنامه زمانی خود نزدیک شده است. به زودی قرار است اندروید نسخه ششم برای گلکسی نوت ۴ منتشر شود.

zoomit.ir - امین فیض پور: سامسونگ حالا یک قدم دیگر برای رسیدن به برنامه زمانی خود نزدیک شده است. به زودی قرار است اندروید نسخه ششم برای گلکسی نوت ۴ منتشر شود.

بروزرسانی اندروید مارشمالو برای گلکسی نوت ۴ منتشر شد

بروزرسانی اندروید مارشمالو برای دستگاه‌های گلکسی نوت سامسونگ در هر دو نسخه اکسینوس و اسنپدراگون شروع شده است. بنابراین بسیاری از کاربران این دستگاه از هم‌اکنون می‌توانند به این بروزرسانی جدید برای دستگاه‌های خود دسترسی پیدا کنند.

بروزرسانی اندروید مارشمالو برای گلکسی نوت ۴ منتشر شد

حجم این بروزرسانی که شامل امکانات و ویژگی‌های خاص اندروید نسخه ۶.۰.۱ است برای گلکسی نوت ۴ در حدود ۱.۳ گیگابایت است. البته این مقدار حجم می‌تواند وابسته به کشور شما متفاوت باشد.

بروزرسانی اندروید مارشمالو برای گلکسی نوت ۴ منتشر شد

حالا کاربران گلکسی نوت ۴ نیز می‌توانند از ویژگی Doze و نسخه جدیدی از رابط کاربری سامسونگ دسترسی پیدا کنند. به صورت خاص برای کاربران گلکسی نوت ۴ حالا رابط کاربری جدید قلم S Pen نیز ارائه می‌شود. این بروزرسانی قرار است پایداری سیستم عامل و سرعت آن را هم افزایش دهد.


ویدیو مرتبط :
اندروید ۵ برای سامسونگ گلکسی نوت ۳ در روسیه عرضه شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه اندروید 6 برای گلکسی نوت 4


همان‌طور که می‌دانید سامسونگ گلکسی نوت 4 را در دو نسخه یکی با پردازنده اکسینوس 7 و دیگری اسنپ‌دراگون 805 عرضه کرد. حالا گزارش‌هایی مبنی بر عرضه اندروید 6 برای مدل N910C به گوش می‌رسد.

فارنت - علی ارغوان: همان‌طور که می‌دانید سامسونگ گلکسی نوت 4 را در دو نسخه یکی با پردازنده اکسینوس 7 و دیگری اسنپ‌دراگون 805 عرضه کرد. حالا گزارش‌هایی مبنی بر عرضه اندروید 6 برای مدل N910C به گوش می‌رسد.

آپدیت اندروید 6 مارشملو برای نسخه اکسینوس گلکسی نوت 4 عرضه شد

همان‌طور که در این مطلب برایتان نوشتیم  آپدیتی 1.3 گیگابایتی را دریافت کرده است که اندروید 6.0.1 مارشملو را به همراه داشته و ویژگی‌هایی از گلکسی نوت 5 مانند نوشتن روی صفحه‌نمایش خاموش را نیز به نوت 4 آورده است.

همان‌طور که گفتیم این آپدیت فعلاً برای نسخه N910C عرضه شده و اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ ابتدا نسخه N910H (بدون پشتیبانی از 4G) را وارد بازار ایران کرد. به هرحال شکی نیست که تمامی نسخه‌های گلکسی نوت 4 به‌زودی این آپدیت را دریافت خواهند کرد و از آن‌جا که این آپدیت‌ها در ایران توسط اپراتورها عرضه نمی‌شود انتظار داریم تأخیری در راه عرضه وجود نداشته باشد.