اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اندازه بینی به چه عواملی بستگی دارد


محققان حقایق ناشناخته‌ای از بینی انسان برملا کردند.

ایسنا:  محققان حقایق ناشناخته‌ای از بینی انسان برملا کردند.

به گزارش سرویس علمی ایسنا منطقه خراسان و به نقل از ساینس، نتایج مطالعات اخیر نشان می‌دهد، بینی انسان ویژگی‌های متعددی دارد که انسان از آنها آگاه نیست و اشکال مختلف بینی انسان ویژگی‌های متفاوتی دارد.

بر اساس مطالعه انجام شده در دانشگاه کالج لندن، شکل و اندازه بینی هر فرد متفاوت است.

شکل بینی در افراد به عوامل مختلفی از جمله عوامل محیطی بستگی دارد؛ برای مثال بینی اروپایی‌ها اغلب قلمی است و این باریکی به علت انطباق با محیط‌های سرد و خشک است.

دکتر ادهیکاری از دانشگاه لندن اظهار کرد: محیط و ژن نقش مهمی در تغییر شکل بینی انسان دارد که این شکل برای تنظیم رطوبت موثر است.

استاد آندرس رویز-لینارس هم عنوان کرد: شناسایی اینکه بینی انسان چگونه کار می‌کند، برای درک اختلالات ژنتیکی مثل اختلالات صورت مفید است. شناسایی ژن‌های موثر بر شکل بینی ابزاری جدید برای بررسی این نظریه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
‫زیبایی پوست به چه عواملی بستگی دارد؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بینی موفقیت زنان با اندازه گیری انگشت !



پیش بینی موفقیت زنان با اندازه گیری انگشت !

روزگارنو: هوش و استعداد ، زیبایی و دیگر چیزها را فراموش کنید ، موفقیت در زندگی زناشویی با اندازه گیری انگشت حلقه نسبت به اندازه انگشت اشاره قابل پیش بینی است.

با توجه به آخرین مطالعات علمی ، طول انگشت حلقه زنان نسبت انگشت اشاره آنان میتواند معیار خوبی برای پیش بینی مهارت کارآفرینی، تعاملات شخصی و معیارهای ضروری برای موفقیت در زندگی باشد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

این تحقیقات توسط دو دانشمند ایتالیایی با مطالعه بر روی هزاران مرد و زن ایتالیایی صاحب شغل و درآمد و یا خانه دار صورت گرفته است . در کنار پرسشهای مربوط به این پژوهش از انگشتان دست آنان نیز عکس برداری شد و بعد از بررسی نتایج رابطه معنا داری میان طول انگشت حلقه و موفقیت در میان زنان دیده شد.طبق این مطالعات هرچه انگشت حلقه نسبت به انگشت اشاره بلندتر باشد شانس پیروزی و موفقیت در زندگی و کسب و کار برای زنان بیشتر خواهد بود.

همچنین بلند بودن انگشت حلقه نشانه موفقیت در رقابتهای ورزشی نیز میباشد.

در مجموع آنان که از نظر اجتماعی ، شغلی و موقعیتهای شخصی موفقیت های بیشتری داشته اند انگشت حلقه شان در مقایسه با انگشت اشاره بین 10 تا 20 درصد بلندتر بوده است./روزگازنو