اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام یک دختر از خانواده خواستگاری که او را نپسندیده بودند



 دختر جوانی که اقدام به ارسال پیام‌های توهین‌آمیز برای یکی از اقوام خواستگار پیشین خود در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ «علی شفیعی» رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: درپی شکایت زنی جوان مبنی براین که شخص ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز و تهدید‌آمیز باعث هتک حیثیت و سلب آسایش وی شده است، موضوع دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرارگرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و جست‌و‌جو در فضای سایبر سرانجام دختر جوانی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شفیعی با بیان اینکه یکی از اقوام شاکی در گذشته خواستگار این دختر بوده است، گفت: دختر جوان در اعترافات خود عنوان داشته بنا به دلایلی خواستگاری من با یکی از اقوام وی به هم خورد و با آنها در حضور همسایگان درگیر شدیم و وی به من تهمت و ناسزا گفت و به همین خاطر تصمیم گرفتم در پاسخ به تهمت‌های وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی این مطالب را بنویسم.

رئیس پلیس فتا با اشاره به اینکه دختر انتقامجو پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد تصریح کرد: نباید مشکلات و درگیری‌های شخصی را که می‌توان از راه‌های قانونی حل کرد به فضای مجازی و هتک حیثیت کشاند زیرا این امر خود جرم محسوب می‌شود و پیگرد قضایی دارد.


  اخبارحوادث -  ایران 


ویدیو مرتبط :
بانویی که رفت تا انتقام خانواده اش را از داعش بگیرد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخاذی با تهدید ربودن دختر خانواده/ سناریوی خواستگار سابق برای گرفتن انتقام



 

پلیس آگاهی شهرستان بینالود خراسان رضوی فردی که با عنوان مسافر اقدام به سرقت خودرو کرده بود و سپس با تهدید ربودن دختر خانواده قصد اخاذی داشت را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران و در تشربح جزییات این خبر گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید با شیوه زورگیری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی افزود: متهمان به عنوان مسافر از مشهد به مقصد روستای ویرانی سوار خودرو شده و هنگام رسیدن به مقصد با استفاده از تاریکی هوا و خلوت بودن محل، راننده را از خودرو به بیرون پرتاب کرده و متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: زورگیران سارق با برقراری تماس درخواست مبلغ سه میلیون در قبال استرداد خودرو و مدارک می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهار داشت:آن‌ها در ادامه با تهدید به ربودن دختر خانواده درخواست مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کردند و پلیس با استفاده از شگردهای خاص متهم اصلی را شناسایی و پس از کشف مخفیگاهش وی را دستگیر می‌کند.

سرهنگ ساداتی در ادامه بیان داشت:با دستگیری متهم، پرونده پیچیده‌تر شد و مشخص شد "بهرام" خواستگار فردی به نام "افسانه" بوده و به دلیل پاسخ منفی به پیشنهاد ازدواج او با سرقت سیم کارت و مدارک شناسایی وی قصد بی‌آبرو کردن این خانم را داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود خاطر نشان کرد:تحقیقات برای دستگیری همدست "بهرام" در حالی ادامه دارد که متهم با تشکیل پرونده و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران