اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام گیری پسر شرور از پدر با قتل مادر!


پسر شرور وقتی نتوانست پدرش را برای خرید ماشین راضی کند در جنایتی تلخ مادرش را به قتل رساند.

پسر شرور وقتی نتوانست پدرش را برای خرید ماشین راضی کند در جنایتی تلخ مادرش را به قتل رساند.

 ساعت سه بعداز ظهر جمعه صدای شلیک گلوله ای سکوت روستایی در شهرستان کازرون را شکست .اهالی وقتی خود را به خانه ای که در آنجا گلوله شلیک شده بود رساندند با صحنه هولناکی روبرو شدند.

صوری 50 ساله غرق در خون روی زمین افتاده بود.پسر او به نام یاسر هم در حالی که اسلحه ای در دست داشت در گوشه ای از حیاط ایستاده و نظاره گر جسد مادرش بود.

با اطلاع موضوع به پلیس تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی همراه یوسفی قاضی ویژه قتل در محل جنایت حاضر شدند.در نخستین بررسی ها مشخص شد زن میانسال بر اثر اصابت گلوله به سرش از پا درآمده است.

یاسر هم در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مدتی بود که از پدرم خواسته بودم یک ماشین برایم بخرد اما او با این کار مخالف بود.

چند بار بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم. روزحادثه دوباره خواسته ام را تکرار کردم اما پدرم دوباره مخالفت کرد.

خیلی عصبانی بودم به همین خاطر تصمیم گرفتم برای انتقام از او، مادرم را بکشم. اسلحه شکاری را آماده کرده و در حالی که مادرم در حیاط ظرف می شست او را با شلیک گلوله ای کشتم.

پسر جنایتکار پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.


منبع: مهر


 


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی پسر شرور (بی پدر. پدر مردم رو در میاره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام تعرض به پسر انگیزه قتل برای پدر



اخبار حوادث -  انتقام تعرض به پسر انگیزه قتل برای پدر

مردی که ادعا می‌کند دوستش را به‌دلیل تعرض به فرزندش به قتل رسانده است، به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

  به گزارش خبرنگار ما، جسد مردی جوان که با گلوله به قتل رسیده‌ بود سوم‌اردیبهشت سال90 توسط ماموران پلیس پیدا شد. تحقیقات برای شناسایی عامل این قتل به جایی نرسید و با ثبت مشخصات این مرد، جسد برای دفن به خانواده‌اش تحویل داده ‌شد تا اینکه مدتی بعد مردی در زندان به مسوولان خبر داد یکی از هم‌بندانش مرتکب قتلی شده که پلیس از آن خبر ندارد.

 این مرد گفت: «سعید که به جرم سرقت در زندان است برایم تعریف کرد فردی به نام منوچهر را به خاطر اینکه به پسرش تعرض کرده ‌بود با گلوله به قتل رسانده‌ است.» وقتی سعید در این خصوص مورد بازجویی قرار گرفت قتل را انکار کرد و گفت: «درست است که منوچهر کشته شده اما من ضارب نبودم.» وی در بازجویی‌ها گفت: «از وقتی در زندان هستم خانواده‌ام تنها شده‌اند؛ چندوقت قبل وقتی به مرخصی رفتم در راه خانه ماشینی را دیدم. تصمیم گرفتم از آن سرقت کنم وقتی وسایل داخل ماشین را برداشتم سلاحی را در داشبورد پیدا کردم و آن را برداشتم. به خانه رفتم و متوجه شدم پسرم حال خوبی ندارد چند روز طول کشید تا بگوید چه اتفاقی افتاده ‌است؛ او به من گفت برای تعمیر دوچرخه‌اش به مغازه منوچهر رفته ‌بود که توسط او مورد تجاوز قرار گرفت. خیلی ناراحت شدم موضوع را به دوستم داوود گفتم داوود قبول کرد در قبال گرفتن 500هزارتومان منوچهر را به قتل برساند. من هم اسلحه و پول را به داوود دادم و او منوچهر را کشت.»

پلیس داوود را بازداشت کرد و مورد بازجویی قرار گرفت. مرد جوان این اتهام را رد کرد و گفت: «من این کار را نکردم و چند شاهد هم دارم که زمان قتل اصلا در تهران نبودم. ضمن اینکه سعید دروغ می‌گوید او نه به من پول داد و نه سلاح.» داوود به دلیل نبود مدارک کافی که اتهامش را ثابت کند، آزاد شد. این‌بار ماموران ادعای سعید را درباره سرقت از خودرو مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند درست زمانی که سعید مدعی سرقت است یکی از ماموران پلیس گزارش دزدی از خودرواش را اعلام کرده‌ و گفته بود سلاحش هم سرقت شده‌ است. آزمایش‌های انجام‌شده نشان داد منوچهر با سلاحی به قتل رسیده که متعلق به مامور پلیس است. به این ترتیب ظن ماموران نسبت به قاتل بودن سعید بیشتر شد.

 متهم در دور تازه بازجویی‌ها اتهام قتل را قبول کرد و گفت: بعد از سرقت وقتی به خانه رفتم متوجه شدم پسرم به‌شدت ناراحت است، آنقدر حالش بد بود که نتوانست حرفی به من بزند. تا اینکه بالاخره توانست صحبت کند. او گفت برای اینکه لاستیک‌های دوچرخه‌اش را باد بزند نزد منوچهر رفت و این مرد او را مورد آزار قرار داد. پسرم به‌شدت تحت‌تاثیر این اتفاق قرار گرفته بود. دیگر نمی‌توانست بیرون برود و مرتب گریه می‌کرد منوچهر فکر می‌کرد چون من زندان هستم حق‌ دارد هرکاری که دوست دارد با پسرم بکند. سراغش رفتم و گفتم چرا چنین کاری با پسرم کردی جواب درستی نداد. با من دعوا کرد و من هم او را با سلاحی که سرقت کرده‌ بودم کشتم. بعد هم به زندان برگشتم.»

متهم ادامه داد: «منوچهر به خاطر کاری که با پسرم کرده ‌بود باید تاوان پس می‌داد. حال پسرم آنقدر بد بود که مجبور شدم تا مدت‌ها او را به دکتر ببرم و روان‌درمانی می‌کرد.» سرانجام پرونده‌ای با شکایت خانواده منوچهر علیه سعید در خصوص قتل تکمیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. سعید به زودی در شعبه محاکمه خواهد شد.
اخبار حوادث - روزنامه شرق