اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام گیری با مونتاژ تصاویر در فیلم مبتذل


مرد کینه‌جو که با مونتاژ تصاویر خصوصی مردی جوان روی فیلم مبتذل قصد انتقامگیری داشت توسط پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد.

روزنامه ایران: مرد کینه‌جو که با مونتاژ تصاویر خصوصی مردی جوان روی فیلم مبتذل قصد انتقامگیری داشت توسط پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد.

فرمانده پلیس نیشابور با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت مردی جوان مبنی بر مونتاژ تصاویرش روی یک فیلم مستهجن و انتشار آن در شبکه اجتماعی تلگرام موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یکسری بررسی‌های فنی با استفاده از سرنخ‌های دیجیتالی به جامانده، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

متهم 38 ساله در مقابل ادله و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت: در پی اختلافات قبلی با شاکی پرونده عکس‌هایش را با استفاده از یک نرم‌افزار کامپیوتری روی یک فیلم مستهجن مونتاژ و در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضایی تأکید کرد: هیچ رد پایی از چشم تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و این فضا دستمایه انتقام و شوخی و غرض‌ورزی نیست.


ویدیو مرتبط :
نخستین تصاویر از فیلم انتقام جویان: عصر آلترون ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام سایبری با مونتاژ تصاویر در فیلم مستهجن



فرد کینه جو که با مونتاژ تصاویری خصوصی مردی جوان بر روی فیلم مستهجن قصد انتقام گیری داشت توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت مردی جوان مبنی بر مونتاژ تصاویرش روی یک فیلم مستهجن و انتشار آن در شبکه اجتماعی تلگرام موضوع به صورت ویژه در دستور كار تیمی از پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ" اکبر آقابیگی" افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری بررسی های فنی با استفاده از سرنخ های دیجیتالی بجامانده متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

متهم 38 ساله در مقابل ادله و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت: در پی اختلافات قبلی با شاکی پرونده عکس هایش را با استفاده از یک نرم افزار کامپیوتری روی یک فیلم مستهجن مونتاژ و در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر کردم


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضایی تاکید کرد: هیچ رد پایی از چشم تیز بین پلیس فتا دور نخواهد ماند و این فضا دستمایه انتقام و شوخی و غرض ورزی نیست.