اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام گرفتن گربه از سگ



یک هنرمند خلاق ماکت سگ را ساخته و آن را در اختیار گربه‌ها قرار داده است تا بتوانند انتقام این دشمنی را بگیرند.

یک هنرمند خلاق ماکت سگ را ساخته و آن را در اختیار گربه‌ها قرار داده است تا بتوانند انتقام این دشمنی را بگیرند.

اخبار,اخبار گوناگون,سگ,سگ و گربه

 

اخبار,اخبار گوناگون,سگ,سگ و گربه

 

اخبار,اخبار گوناگون,سگ,سگ و گربه

 

 اخبار,اخبار گوناگون,سگ,سگ و گربه


اخبار گوناگون - ایران‌خبر


ویدیو مرتبط :
انتقام گرفتن گربه...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای انتقام گرفتن 3 برادر از داماد شکنجه‌گر/عریان کردن همسر در کنار سگ‌ها



اخبار حوادث - ماجرای انتقام گرفتن 3 برادر از داماد شکنجه‌گر/عریان کردن همسر در کنار سگ‌ها

یکی از افسران پلیس آگاهی یکی از ماموریت های ضمن خدمت خود را بازگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 12 بهمن ماه سال 86 با اعلام مرکز فوریت های پلیس شهرستان داراب مبنی بر وقوع یک فقره قتل در حدود ٧ کیلومتری شمال ستاد فرماندهی، در حوزه کلانتری ١١ آبشیب بلافاصله اکیپی متشکل از رییس پلیس آگاهی و مأمورین بررسی صحنه جرم با تجهیزات کامل همراه با بازپرس و پزشکی قانونی به محل اعزام شدند.

جسد در حیاط خانه در نزدیکی در مشاهده شد که مشخص شد متعلق به شخصی به نام علیرضا 30 ساله است و به صورت طاق باز افتاده بود که با بررسی از بدن مقتول و معاینه جسد، آثار ضرب و شتم با وسیله چوبی و کابل محرز شد به گونه ای که کمر مقتول کاملاً کبود شده بود و عوامل پزشکی قانونی حاضر در محل هم مرگ در اثر ضرب و شتم را تأیید کردند.

جسد متوفی حسب دستور بازپرس به سردخانه منتقل شد تا علت مرگ پس از انجام معاینات پزشکی نیز مشخص شود،و در همین راستا دستورات قضایی مبنی بر شناسایی قاتل یا قاتلین، علت و چگونگی قتل و انجام مراحل پزشکی قانونی و صدور جواز دفن صادر شد.

با شناسایی اولیای دمِ مقتول، مشخص شد مقتول با همسرش اختلاف خانوادگی داشته است و احتمال این که قتل توسط وی و یا با هماهنگی و همکاری وی به وقوع پیوسته باشد متصور است که به همین دلیل با هماهنگی قضایی همسر مقتول به نام بتول به پلیس آگاهی منتقل شد.

همسر مقتول در بازجویی ها در خصوص چگونگی قتل شوهرش اظهار بی اطلاعی کرد و اظهار داشت: دو ساعت قبل از قتل همسرش دو نفر موتورسوار با سر و صورت پوشیده، به درب خانه آنها آمدند و به بهانه ای وی را در وسط خود نشانده و با خود بردند که پس از دو ساعت، من جسد همسرم را در حیاط خانه مان دیدم و با سرو صدای من، همسایه ها با خبر شدند.

با این گفته ها ظن مأمورین نسبت به حرف های ضد و نقیض وی بیشتر شده و به همین دلیل با استفاده از فنون پلیسی وی را به صحبت واداشتند.

متهم چنین حکایت کرد : شوهرم مخارج مرا نمی داد، حتی گاهی مرا عریان کرده در کنار سگ خانه می بست و کتک می زد. من هم از سر ناچاری موضوع را به برادرهایم گفتم و آنها هم از سر تعصب ناموسی که داشتند تصمیم گرفتند او را تنبیه کنند و پاهای شوهرم را بستند و بردند و به قصد تنبیه كتك زدند و سپس او را نیم جان به خانه آوردند، من هم از ترس نتوانستم کاری برای نجاتش انجام دهم.

سر انجام با هماهنگی مقام قضایی پس از تعقیب در خصوص دستگیری ٣ برادران نامبرده به نام های "رسول" ، "ابراهیم" و "علی"  اقدام شد که پس از گذشت 3 سال در 27 خرداد 89 دستگیر شدند و متهمین به ارتکاب قتل، با هم دستی یکدیگر، اقرار کردند و باز سازی صحنه با حضور بازپرس به عمل آمد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران