اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام مرگبار زن شکمو از همسرش +عکس



انتقام از همسر,انتقام مرگبار زن شکمو از همسرش

انتقام مرگبار زن شکمو از همسرش +عکس

هنگامیکه او خواست جایش را با من عوض کند تا من رانندگی کنم به محض اینکه پشت فرمان نشستم او را که جلوی اتومبیل قرار داشت هدف گرفته و با ماشین به او زدم و زمانیکه او روی زمین افتاد دوبار دیگر با ماشین از روی او رد شدم.

 یک زن امریکایی اهل ایالت تنسی برای انتقام از همسرش او را چندین بار با ماشین خودش زیر گرفت. کریستال بروک 33 ساله علت این کار مرگبار را انتقام از سانتیاگو هرناندز 41 ساله اعلام کرد.

او میگوید هرچه از او خواستم در کنار رستوران زنجیره ای " مک دونالد" توقف کند به حرفم اعتنایی نکرد و گرسنگی و خشم باعث شد تصمیم بگیرم از او انتقامجویی کنم. هنگامیکه او خواست جایش را با من عوض کند تا من رانندگی کنم به محض اینکه پشت فرمان نشستم او را که جلوی اتومبیل قرار داشت هدف گرفته و با ماشین به او زدم و زمانیکه او روی زمین افتاد دوبار دیگر با ماشین از روی او رد شدم.

به هرحال همسر او از این انتقام وحشیانه جان سالم به در برده است و از وی به دادگاه شکایت کرده، این زن که صاحب یک فرزند نیز میباشد از سوی دادگاه گناهکار اعلام شده و با وثیقه 15 هزار دلاری آزاد است.

او علت اصلی این تصمیم احمقانه را گرسنگی بیش از حد و عصبانیت ناشی از آن اعلام کرده است.
/پرداد 


ویدیو مرتبط :
انتقام گرفتن زن از ماشین همسرش....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام بی رحمانه یک زن عاشق از همسر خیانتکارش +عکس



انتقام بی رحمانه یک زن عاشق از همسر خیانتکارش +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این زن عاشق همسر خیانتکارش را در یک اقدام بی رحمانه به قتل رساند و سپس بدن همسرش را تکه تکه کرد و در پلاستیکهایی در اطراف شهر پخش کرد.

 

خیانت, قتل, اخبار

 

این زن برزیلی 38 ساله ابتدا همسرش را به ضرب گلوله کشت و سپس بدن قطعه قطعه این مرد 42 ساله را در اطراف شهر پخش کرد ، آنها  ماه گذشته با هم در آپارتمانشان در سائوپائولو درگیر شده بودند که این حادثه رخ داد.

 

 

خیانت, قتل, اخبار

 

پلیس تکه های بدن این مرد را در اطراف شهر سائوپائولو پیدا کرد و تصاویری از دوربینهای امنیتی در مکانهای مختلف باعث شد قاتل که همسر او بود شناسایی و دستگیر شود. این زن بعد از بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد و اعلام کرد به تنهایی این کار را انجام داده است.

 

خیانت, قتل, اخبار

 

 

او به پلیس گفته است این قتل را از روی عشق مرتکب شده است .او که یک پرستار است متوجه شد همسرش به او خیانت میکند و با زن دیگری در ارتباط است بنابراین طی یک مشاجره شدید او را به قتل رساند.../گروه خبری پرداد