اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام فجیع در شهریار؛ قاتلان، جوانی را با چاقو کشتند و جنازه اش را سوزاندند



 

 

 

خبر حوادث, حوادث

 

 

مردی که به قصد انتقام از دوستش، او را به بهانه یافتن گنج به دره های نصیرآباد شهریار برده و پس از کشتن، جسدش را سوزانده بود، همراه ۳ همدست فراری اش دستگیر شد.

 

 

رسیدگی به این پرونده روزهای پایانی آذر امسال با شکایت مردی مبنی بر گم شدن پسر جوانش در دستورکار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت پسر جوانش برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. در پی این موضوع، جستجو های پلیسی برای یافتن جوان گمشده آغاز شد تا این که ماموران هفته گذشته اطلاع یافتند آخرین بار مرد گمشده، با ۴ مرد دیده شده است. از این رو، این افراد به عنوان مظنون های پرونده دستگیر و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شدند. در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد مرد گمشده و ۴ جوان بازداشت شده با هم دوست بوده و همیشه در قهوه خانه ای یکدیگر را ملاقات می کرده اند، اما از چندی پیش چند بار با هم مشاجره و دعوا کرده اند.

اعتراف به جنایت

یکی از متهمان در اظهاراتش، خود را قاتل جوان گمشده معرفی و عنوان کرد، از چندی پیش من و جوان گمشده بر سر اختلاف هایی با هم دعوا کردیم و به خاطر کینه ای که از او به دل داشتم، درصدد انتقام گیری بودم. روز حادثه با او تماس گرفتم و با ادعای این که من و دوستانم در حفاری از دره های نصیرآباد شهریار چند شیء عتیقه یافته ایم، او را فریب داده و به پاتوقمان کشاندیم.

متهم جسد را سوزانده و دفن کرده بود

متهم با اشاره به این جنایت هولناک گفت: او به پاتوقمان آمد و به همراه من و ۳ دوست دیگرم به سمت دره های نصیرآباد حرکت کردیم. وقتی به محل رسیدیم، خواستم کمکمان کند تا با حفاری، گنج نهفته را بیرون بیاوریم. در این هنگام با ضربات چاقو او را کشتم. ابتدا جسد را به کمک دوستانم به بالای دره آوردیم و پس از سوزاندن، بقایای جسد سوخته را همان جا دفن کردیم.

در پی این اعتراف تکان دهنده، ۳ همدست متهم نیز گفته های او را تایید کردند. ماموران با انتقال متهم به محل دفن جسد، جمجمه و بقایای جسد سوخته را در حالی که سگ های ولگرد بخش هایی از آن را خورده بودند، کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند..../جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر جوان با چاقو..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوانی نامزد 16ساله خود را به خاطر اختلافات،با چاقو کشت/جنازه قاتل ساعتی بعد پیدا شد



 ساعت 6 و 45 دقیقه صبح روز چهارشنبه 15 مهر ماه دختر نوجوانی به نام سحر با مادرش به سمت مدرسه‌اش به راه افتاد. هنوز خیابان‌های شهر زیرآب خلوت بود و تنها دانش‌آموزان بودند که برای حضور بموقع سر کلاس‌های درس با عجله در حرکت بودند.

 نوعروس بدون اطلاع از اینکه چند لحظه بعد قرار است حادثه تلخی برایش رخ دهد دوش به دوش مادرش خیابان‌های شهر را طی می‌کرد. در حالی که او در حال صحبت کردن با مادرش بود ناگهان نامزدش را در مقابل خود دید. مرد جوان پیش از آنکه فرصت عکس العملی را به نوعروس بدهد با کاردی که همراه داشت به سمت او حمله کرد. دختر نوجوان تنها با ترس به نامزد خود خیره مانده بود.

مرد جوان ضرباتی را به سینه و پاهای دخترک وارد آورد. مادر که از این اتفاق شوک زده شده بود با داد و فریاد سعی کرد از این اتفاق جلوگیری کند اما دیر شده بود و خود نیز مورد اصابت ضربات مرد مهاجم قرار گرفت.

چند تن از رهگذران با دیدن این صحنه و شنیدن فریاد‌های کمک خواهی مادر نوعروس به طرف محل حادثه دویدند. مرد مهاجم که خیلی عصبانی به نظر می‌رسید با دیدن مردم پا به فرار گذاشت. با کمک حاضران در محل پیکر خون آلود دختر نوجوان و مادرش به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شد. اما با وجود تلاش‌های انجام گرفته از سوی تیم پزشکی، دخترک روی تخت بیمارستان به علت شدت خونریزی در آغوش مرگ آرام گرفت. مادر او نیز بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت.

با مرگ نوعروس نوجوان مأموران پلیس زیرآب در جریان ماجرا قرار گرفته وبا حضور در محل حادثه تحقیق درباره علت و چگونگی وقوع حادثه را در دستور کار خود قرار دادند.

مادر قربانی حادثه که بسختی قادر به حرف زدن است در این باره به مأموران گفت: «با دخترم داشتیم به طرف مدرسه می‌رفتیم که ناگهان نامزد او به طرف ما آمد. ابتدا فکر کردیم می‌خواهد حرفی بزند اما او بی‌مقدمه با کارد بلندی که در دست داشت به طرف ما حمله کرد.» بر اساس اظهارات وی دخترش سه سال قبل نامزد کرده است اما در جریان این مدت با شوهرش دچار اختلاف شده و حتی برای جدایی از او اقدام کرده بود.

طبق تحقیقات انجام گرفته قربانی حادثه 16 ساله بوده و سحر نام داشت که در کلاس 9 دوره اول متوسطه درس می‌خواند. محمد نامزد این دختر بعد از جنایت متواری شد و مأموران پس از جست‌وجوهای زیادی پیکر بی‌جان وی را درحالی که در منطقه سرخ‌کلا خود را از بین برده بود، پیدا کردند.


 اخبارحواث   - ایران