اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام عجیب یک مادر از فرزندش بخاطر ازدواج سوم + تصاویر



نمونه DNA ای که در دست پلیس بود با گم شدنش باعث ایجاد مشکلات زیادی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،نمونه DNA ای که در دست پلیس بود با گم شدنش باعث ایجاد مشکلات زیادی شد.

پلیس کانادا فردی انگلیسی را مجبور به دادن نمونه DNA کرد. چرا که تصور می‌کرد او "بن نیدهم" است که 9سال است در لیست گمشدگان قرار دارد.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


"بن گلیو" 28 ساله که تاکنون اسمش رسانه‌ای نشده بود پس از دیدن نام خود در روزنامه روز یک‌شنبه بسیار تعجب کرد. زیرا پلیس از او نمونه خون گرفته و بازجویی کرده بود و دیگر نیازی به رسانه‌ای شدن این مطلب نبود. پلیس و یا حتی روزنامه نگاران حتی با وی تماس هم نگرفتند.

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


مسئله‌ای که وجود داشت این بود که پلیس کانادا قرار بود نمونه DNA او را به کارآگاه‌های کانادایی تحویل دهد اما در همین حین این نمونه گم شد. از طرفی پلیس برای پاسخ دادن به این سوال تحت فشار بود که چرا نمونه DNA به کارآگاهان انگلیسی تحویل داده نشده‌است و چطور ممکن است نمونه DNA در اداره پلیس گم شود؟

در حال حاضر پلیس همچنان از "بن نیدهم" خبری ندارد زیرا تمام هفته گذشته مشغول پیدا کردن آقای گلیو و نمونه DNA او بوده‌است و اما سرنخ جدید برای این پرونده هنگامی پیدا شد که مادر بن گلیو از پلیس انتقاد کرد که چرا آنقدر به این بچه گمشده توجه می‌کنند مگر این بچه گمشده چه تفاوتی با بچه‌های گمشده دیگر درد؟

اخبار,اخبارحوادث,حوادث روز


بن 21 ماهه که در سال 1991 برای تفریح با خانواده‌اش به یونان رفت بود در آنجا گم شد و اینچنین اسم او در لیست گمشدگان قرار گرفت. مادر بن گلیو وقتی که او 5 ساله بود دوباره ازدواج و به کانادا مهاجرت کردند. اما در سن 16 سالگی پای بن به یک پرونده در مورد کودکان گمشده کشیده شد که یکی از سخت‌ترین و گیج‌کننده‌ترین پرونده‌ها بود.

پس از بررسی بسیار مشخص شد مادر بن گلیو که می‌خواست برای بار سوم ازدواج کند، برای اینکه زندگی را برای بن گلیو سخت و مانند جهنم کند با پلیس کانادا تماس گرفته و گفت که پسرش "بن هیدمن" است نه بن گلیو تا از او انتقام بگیرد!


 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
انتقام عجیب از شوهری که دوباره ازدواج کرد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج عجیب یک مرد با ۷ زن مصنوعی ! (+تصاویر)



ازدواج عجیب یک مرد با ۷ زن مصنوعی ! (+تصاویر)

افق نیوز- کانیوس مرد۵۵ ساله ای  است که در دورست بریتانیا زندگی می کند .این مرد عجیب قادر به زندگی با یک زن  واقعی نیست. جالب است بدانید او از جوانی علاقه بسیاری به مانکن مغازه ها داشت اما از آنجایی که جنس  آنها به سختی سنگ بودند او تصمیم گرفت به دنبال مانکنهایی با بدن انعطاف پذیرتر برود .

او زن مصنوعی اول خود را در سال ۲۰۰۰ با قیمت ۵,۰۰۰ دلار خریداری کرد  و نام او را ربکا گذاشت .

 

به گزارش شتاب وبه نقل از دگو نیوز :سال ۲۰۰۴ بود که او تصمیم به گرفتن عروسک دوم خود را گرفت , او بسیار تلاش کرده بود که به عروسک اول خود که به اصطلاح همسرش بود  وفادار بماند، اما نتوانست .در حال حاضر وی با 7 عروسکش  زندگی می کند و هزینه های زیادی را صرف خریداری کفش و پوشاک و گرفتن عکس برای آنها می کند ./عصرایران



  ازدواجهای عجیب,طن مصنوعی,ازدواج با عروسک,اخبار,اخبار گوناگون,اخبار جالب

  ازدواجهای عجیب,طن مصنوعی,ازدواج با عروسک,اخبار,اخبار گوناگون,اخبار جالب