اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام عجیب از خودرو پورشه911! /عکس


یکی از ثروتمندان آمریکایی در اعتراض به خرابی مکرر موتور خودوری خود 10 هزار گلوله به سمت این خودرو که "پورشه911" است، شلیک کرد.

صبح بخیر: یکی از ثروتمندان آمریکایی در اعتراض به خرابی مکرر موتور خودوری خود 10 هزار گلوله به سمت این خودرو که "پورشه911" است، شلیک کرد.

به گزارش صبح بخیر، این مرد برای تعمیر موتور این خودرو 80 هزار دلاری، 20 هزار دلار معادل با یک چهارم قیمت خودرو هزینه کرد، تا این که بالاخره تصمیم گرفت آن را گلوله باران کند.

از همین روی این خودرو را به باشگاه تیراندازی تحویل داد و اعضای باشگاه نیز با شلیک 10 هزار گلوله آن را مورد هدف قرار دادند.





ویدیو مرتبط :
تصادف عجیب ضبط با دوربین خودرو (جعبه سیاه خودرو) CARPA

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام عجیب خانم دندانپزشک از نامزدش +عکس



 

انتقام عجیب یک خانم ,انتقام دندانپزشک

 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: خانم دندانپزشک همه دندانهای نامزد سابقش را به خاطر خیانتی که به وی کرده بود کشید.

 

یک خانم دندانپزشک زمانی که فهمید نامزدش به او خیانت کرده و به خاطر زن دیگری وی را رها کرده است همه دندانهای او را کشید و دوست دختر تازه این مرد هم او را به خاطر بی دندانی رها کرد.

 

آنا مکواک 34 ساله به خاطر کشیدن همه دندانهای مارک 45 ساله که چند روز بعد از جدایی برای ترمیم دندانهای خرابش نزد وی آمده بود با مجازات زندان روبرو است.

 

او یک داروی بیهوشی قوی به این مرد تزریق کرده و سپس همه دندانهای وی را کشیده است

وی در دادگاه گفته است" خیلی سعی کردم حرفه ای عمل کنم و احساسم را در این کار دخالت ندهم اما متاسفانه نتوانستم خودم را کنترل کنم.

 

انتقام عجیب یک خانم ,انتقام دندانپزشک

 

ماک میگوید: وقتی به هوش آمدم احساس کردم اتفاقی افتاده است چرا که حس میکردم دهانم خالی است و فکم بانداژ شده بود. او به من گفت دهانم سر شده است و کمی بعد به حال عادی بازمیگردم اما باید با یک متخصص دیداری داشته باشم. من به او خیلی اعتماد داشتم اما زمانیکه به خانه رفتم  و خودم را در آینه دیدم تعجب کردم و شوکه شدم وقتی دیدم در دهانم هیچ دندانی نیست. اصلا باور نمیکردم چه بلایی سر من آورده است.

 

به احتمال قوی دادگاه این زن را به 3 سال زندان محکوم خواهد کرد..... /  خبر گزاری : گروه خبری پرداد