اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام دختر دانشجو از هم خانه نامرئی



انتقام دختر دانشجو از هم خانه نامرئی

دختر دانشجویی وقتی متوجه شد هم خانه قلابی‌اش ۱۲‌میلیون تومان از او كلاهبرداری كرده است، دست به كلاهبرداری زد.

به گزارش جوان، كلاهبردارها هر روز برای پر كردن حساب‌هایشان از شیوه‌های تازه‌ای استفاده می‌كنند. مهم‌ترین حربه كلاهبرداران جلب كردن اعتماد طرف مقابل است. بسیاری از مردم به خاطر یك اعتماد بیجا مجبور می‌شوند وقت و هزینه زیادی را برای رسیدن به مال خود صرف كنند؛ وقت و هزینه‌ای كه شاید ثمری هم نداشته باشد.

اول اسفند سال گذشته زن جوانی به پلیس آگاهی تهران مراجعه كرد و گفت: دختر جوانی به بهانه اینكه هم اتاقی او شوم، از من كلاهبرداری كرده است.

او ادامه داد: مدتی بود كه به دنبال یك خانه دانشجویی با یك هم اتاقی می‌گشتم به خاطر همین هر روز آگهی روزنامه را می‌دیدم تا اینكه هجدهم بهمن با یكی از شماره تلفن‌هایی كه در آگهی بود، تماس گرفتم و خانم جوانی مدعی شد كه خودش هم دانشجو است و در میدان پروین تهرانپارس زندگی می‌كند.

من آدرس خانه را از او گرفتم و به آنجا رفتم. او گفت: هم اتاقی‌اش فارغ‌التحصیل شده و می‌خواهد به شهرستان برگردد.

وقتی بر سر كرایه خانه به توافق رسیدیم، قرار شد ۳میلیون تومان به عنوان پول پیش بپردازم و كرایه ماهیانه هم به عهده كیمیا باشد.

او حتی برای جلب اعتمادم اجاره‌نامه خانه را هم نشانم داد و من هم ۳‌میلیون را به او دادم و رسید گرفتم اما وقتی دیروز برای اسباب كشی به آنجا رفتم، هر‌چه زنگ زدم كیمیا در را باز نكرد. همان موقع خانم میانسالی در را باز كرد و گفت مستأجر قبلی چند روز است كه تسویه كرده و من به همراه خانواده‌ام به اینجا آمده‌ایم.

من كه شوكه شده بودم بلافاصله با تلفن همراه كیمیا تماس گرفتم اما خاموش بود.

كارآگاهان در اولین مرحله از تحقیقات خود موفق به شناسایی هویت واقعی كیمیا به نام مریم - ۲۶ ساله شدند.

با شناسایی هویت واقعی متهم، مخفیگاه او هم در خیابان ۱۹۶ تهرانپارس شناسایی شد و سرانجام كارآگاهان موفق شدند او را دستگیر كنند. در بازرسی از مخفیگاه متهم، كپی اسناد و مدارك شناسایی متعلق به چند زن دیگر كشف شد. بدین ترتیب این افراد هم به پلیس آگاهی دعوت شدند و متهم را كه به همین شیوه از آنها كلاهبرداری كرده بود، شناسایی كردند.

متهم در جریان بازجویی‌ها اعتراف كرد: سال گذشته دقیقاً به همین شیوه از من كلاهبرداری شد و ۱۲ میلیون تومان را از دست دادم به خاطر همین تصمیم گرفتم تا خودم هم به این شیوه كلاهبرداری كنم تا پولی را كه از دست داده بودم به دست آورم.

سرهنگ كارآگاه رضا مؤذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مالباختگانی كه بدین شیوه و شگرد و به ویژه در منطقه تهرانپارس از آنها كلاهبرداری شده است می‌توانند جهت پیگیری شكایات خود و شناسایی متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه كنند./جوان

 

 

 


ویدیو مرتبط :
ساخت مانیتور نامرئی در خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ خاموش دختر دانشجو در خانه ویلایی



مرگ خاموش دختر دانشجو در خانه ویلایی

دختر دانشجوی بر اثر گاز گرفتگی در خانه ویلایی، جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، صبح دیروز ماموران پلیس دماوند در جریان یک مورد گازگرفتگی در منطقه ای ویلایی در این شهر قرار گرفتند. تیم پلیسی پس از حضور در محل متوجه شدند ، دختر وپسر جوان به علت روشن کردن بخاری بدون دودکش دچار گازگرفتگی شده اند.

در ادامه با حضور امدادگران اورژانس مشخص شد، دختر 25 ساله به علت شدت مسمومیت جان باخته اما پسر جوان هنوز زنده است. در ادامه با توجه به وخامت حال پسر جوان ، امدادگران او را به بیمارستانی در تهران منتقل کردند.

ماموران با تحقیقات صورت گرفته دریافتند، دختر و پسر جوان اهل تهران بودند که برای تفریح به دماوند آمده بودند./مهر