اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام اینترنتی دانشجو از مسئول بداخلاق دانشگاه!



دانشجوی کینه جو که با درج مطالب کذب در شبکه‌های اجتماعی با مشخصات یکی از کارکنان دانشگاه سبب هتک حیثیت وی شده بود، دستگیر شد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: «خانم جوانی که کارمند یکی از دانشگاه‌های شهر مشهد بود، با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان، درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر انتشار مطالب کذب توسط فرد یا افرادی ناشناس در فضای سایبری را کرد که در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد، فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی در شبکه اجتماعی این مطالب کذب و غیرواقعی به نام وی انتشار داده است و این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای او شده است.»


«سرهنگ سیدمحسن عرفانی» افزود: «کارشناسان پلیس فتا با شنیدن اظهارات شاکی تحقیقات فنی خود را شروع کرده و با به دست آوردن ادله دیجیتالی موجود فرد متخلف را که از دانشجویان محل کار شاکی بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.»


وی افزود: «متهم 17 ساله در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار انتقام گیری، در پی بداخلاقی شاکی برای انجام امور اداری عنوان کرد.»

 

 اخبار  حوادث  - خبر  آنلاین


ویدیو مرتبط :
کلیپ روز دانشجو در دانشگاه شریف 1392-دانشجو یعنی چی-کلیپ اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام اینترنتی دانشجو از استاد



رییس پلیس فتای ایلام تاکید کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده انگیزه خود را از این کار انتقام از استاد خود عنوان کرد و گفت چون در درس ریاضی نمره او کم شده، برای انتقام دست به این کار زده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که از طریق فضای مجازی برای استاد خود ایجاد مزاحمت می کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرگرد علی عباسی کسانی گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده قضایی مبنی بر انتشار اکاذیب و ایجاد مزاحمت در فضای مجازی برای یکی از اساتید دانشگاه، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم پرونده که از دانشجویان این استاد بود، با اشراف اطلاعاتی و پیگیری های فنی شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتای ایلام تاکید کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده انگیزه خود را از این کار انتقام از استاد خود عنوان کرد و گفت چون در درس ریاضی نمره او کم شده، برای انتقام دست به این کار زده است.

عباسی کسانی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شد.

 

 اخبارحوادث  - ایرنا