اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام از شوهر با تغییر صدا!



اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 


زنی در پی ازدواج دوم شوهرش، به قصد انتقام از این مرد و همسر جدیدش با تغییر صدا تلفنی برایشان ایجاد مزاحمت میكرد.

 

جام‌جم:چند روز پیش وكیل یك مرد كارمند با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای فرودگاه مهرآباد تهران از همسر سابق موكلش به اتهام مزاحمت تلفنی شكایت كرد.

در پی این شكایت پرونده‌ای تشكیل و تحقیقات در این باره آغاز شد. به این ترتیب شاكی به مركز پلیس احضار و در تحقیق از او معلوم شد به خاطر اختلاف و عدم تمكین همسر اول خود، او و فرزندانش را رها كرده و با درخواست ازدواج مجدد در دادگاه، از مدتی پیش با همكارش ازدواج كرده است.

در ادامه شاكی گفت كه طی چند ماه زنی تلفنی برای او و همسر جدیدش ایجاد مزاحمت می‌كرده تا این‌كه پس از بررسی متوجه شده، مزاحم تلفنی همسر اولش بوده و اكنون از او شكایت دارد.

با اطلاعات به دست آمده از شاكی، همسر اول او به پلیس آگاهی احضار شد.

 

اعتراف به مزاحمت تلفنی

این زن در اظهاراتش گفت: من و شوهرم با هم اختلاف داشتیم و همیشه دعوایمان می‌شد. از مدتی پیش دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نبودم تا این‌كه شوهرم من و فرزندانمان ‌را ترك كرد و ما را تنها گذاشت.

وی اضافه كرد: در این مدت او حتی پولی برای گذران زندگی به ما نمی‌داد و من با اندك پس‌اندازی كه داشتم و نیز با كمك خانواده‌ام هزینه زندگیمان را تامین می‌كردم. چند وقت از شوهرم بی‌خبر بودم تا سرانجام از طریق یكی از اقوام اطلاع یافتم او با یكی از همكارانش ازدواج كرده است. چند بار با تلفن محل كار آنها تماس گرفتم و پس از تهدید هر دو، از شوهرم خواستم مرا طلاق دهد و مهریه و نفقه من و بچه‌هایم را بپردازد.

وی یادآور شد: وقتی شوهرم خواسته‌های مرا نادیده گرفت، تصمیم گرفتم از او و همسر جدیدش انتقام بگیرم. بنابراین با تغییر دادن صدایم به خانه یا تلفن همراهشان زنگ می‌زدم و برایشان مزاحمت ایجاد می‌كردم تا با این كار باعث جدایی آنها و بازگشت همسرم به زندگی اولش شوم.... / jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
انتقام زن از شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه‌اندازی سایت غیراخلاقی/انتقام خواهر شوهر از نوعروس



راه‌اندازی سایت غیراخلاقی

انتقام خواهر شوهر از نوعروس

جام جم آنلاین: زنی كه به قصد انتقام‌گیری از عروس خانواده، با راه‌اندازی یك سایت غیراخلاقی در فضای مجازی او را دچار دردسر كرده بود از سوی پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد.

افراد متعددی با مشاهده شماره تلفن عروس جوان در سایت غیراخلاقی، از سراسر كشور با وی تماس گرفته و برایش ایجاد مزاحمت كرده بودند.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سیدمحسن عرفانی رییس پلیس فتای خراسان رضوی از دستگیری زن جوانی كه به قصد انتقام‌گیری از عروس خانواده‌شان، با راه‌اندازی سایت غیراخلاقی برایش مزاحمت ایجاد كرده بود، خبر داد و به خبرنگار ما گفت: هفته گذشته زنی پس از حضور در اداره پلیس فتای خراسان رضوی با ارائه شكایتی عنوان كرد كه چند روزی است افراد متعددی از سراسر كشور با شماره تلفن همراه وی تماس می‌گیرند و از او می‌خواهند تا با آنها ارتباط برقرار كند و ادعا می‌كنند شماره تلفنش را در یك سایت غیراخلاقی در اینترنت مشاهده كرده‌اند. در پی شكایت این زن از مزاحمان تلفنی كه آرامش را از او سلب كرده بودند، تحقیقات پلیس فتا آغاز شد.

عرفانی یادآور شد: ماموران فتا ابتدا با بررسی فضای مجازی متوجه شدند یك سایت غیراخلاقی به نام شاكی راه‌اندازی و نام و شماره تلفن وی در آن ثبت شده است و طبق شواهد افراد متعددی از سراسر كشور از این سایت بازدید كرده و تعدادی از آنها با شماره ثبت شده تماس گرفته و برای شاكی ایجاد مزاحمت كردند.

وی گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه یافت تا این‌كه ماموران ردپای زنی كه این سایت اینترنتی غیراخلاقی را راه‌اندازی كرده بود، پیدا كردند.

با اطلاعات به دست آمده، خانه وی دو روز پیش در یكی از محله‌های مشهد شناسایی و او دستگیر و مشخص شد او خواهرشوهر شاكی است كه به انگیزه انتقام تلفن‌های او را منتشر كرده است./جام جم آنلاین