اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام از زن سابق با نشر عکس‌های عروسی


رییس پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری فردی که با پخش تصاویر همسر سابقش در یک سایت اینترنتی قصد انتقام‌جویی از وی را داشته خبر داد.

ایسنا: رییس پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری فردی که با پخش تصاویر همسر سابقش در یک سایت اینترنتی قصد انتقام‌جویی از وی را داشته خبر داد.

سرهنگ مهدی کاکوان با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه زن جوانی به پلیس فتای استان البرز و اعلام شکایت مبنی بر این که شخص ناشناسی در یکی از سایت‌های اینترنتی اقدام به انتشار و پخش تصاویری از وی کرده که این امر موجب هتک حیثیت و از بین‌رفتن آبروی وی شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که احتمال دارد همسرسابقش، عکس‌های ازدواجشان را در اینترنت منتشرکرده باشد گفت: شاکیه در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که احتمال می‌دهد که بهزاد به قصد انتقامجویی و آبروریزی این عمل را انجام داده باشد.

کاکوان افزود: ماموران پس از هماهنگی‌قضایی، بهزاد را برای انجام بازجویی به پلیس احضار کردند، اما وی اذعان داشت که شکایت شاکی را قبول ندارد و ادعای وی را کذب دانست وعنوان کرد که شاکیه به قصد انتقام‌جویی و تحقیر وی این ادعای کذب را مطرح کرده است.

وی تصریح کرد : ماموران با توجه به اظهارات شاکیه مبنی بر این که تعدادی عکس، فیلم و سی‌دی مربوط به دوران ازدواج آنان در اختیار متهم بوده است به منظور صحت و سقم موضوع، با مجوز قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد که تعداد زیادی عکس و فیلم مربوط به شاکیه به همراه دو دستگاه کیس حاوی عکس‌ها کشف شد که با بررسی دقیق ماموران مشخص شد که متهم با در اختیار داشتن تصاویر و فیلم‌های دوران ازدواج و سوءاستفاده از آن با ایجاد وبلاگی در یکی از سایت‌های اینترنتی قصد انتقام‌جویی از همسر سابقش را داشته است.

رییس پلیس فتای استان البرز در پایان گفت : متهم دستگیرشده با توجه به اسناد و مدارک موجود به ناچار به جرم خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.


ویدیو مرتبط :
مراسم ارگانی /09121777109/دف زن برای عروسی/مولودیخوان برای عروسی/مولودی نیمه شعبان/سفره و ختم انعام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام بی رحمانه یک زن عاشق از همسر خیانتکارش +عکس



انتقام بی رحمانه یک زن عاشق از همسر خیانتکارش +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این زن عاشق همسر خیانتکارش را در یک اقدام بی رحمانه به قتل رساند و سپس بدن همسرش را تکه تکه کرد و در پلاستیکهایی در اطراف شهر پخش کرد.

 

خیانت, قتل, اخبار

 

این زن برزیلی 38 ساله ابتدا همسرش را به ضرب گلوله کشت و سپس بدن قطعه قطعه این مرد 42 ساله را در اطراف شهر پخش کرد ، آنها  ماه گذشته با هم در آپارتمانشان در سائوپائولو درگیر شده بودند که این حادثه رخ داد.

 

 

خیانت, قتل, اخبار

 

پلیس تکه های بدن این مرد را در اطراف شهر سائوپائولو پیدا کرد و تصاویری از دوربینهای امنیتی در مکانهای مختلف باعث شد قاتل که همسر او بود شناسایی و دستگیر شود. این زن بعد از بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد و اعلام کرد به تنهایی این کار را انجام داده است.

 

خیانت, قتل, اخبار

 

 

او به پلیس گفته است این قتل را از روی عشق مرتکب شده است .او که یک پرستار است متوجه شد همسرش به او خیانت میکند و با زن دیگری در ارتباط است بنابراین طی یک مشاجره شدید او را به قتل رساند.../گروه خبری پرداد