اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام از زن جوان با انتشار شماره در چت روم


شاكیه در شكوائیه خود عنوان كرد كه فرد یا افرادی با جعل عنوان وی در تالارهای گفتگو (چت‌روم‌ها) اقدام به توزیع شماره تلفن وی كرده است.

ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان فارس از دستگیری فردی خبر داد كه با انتشار شماره همراه یكی از بستگانش در چت‌روم‌ها به قصد انتقام‌جویی مزاحم وی شده بود.

سرهنگ حسینی پیرو شكایت زنی مبنی بر ایجاد مزاحمت از طریق اینترنت برای وی رسیدگی به این موضوع در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت، گفت: شاكیه در شكوائیه خود عنوان كرد كه فرد یا افرادی با جعل عنوان وی در تالارهای گفتگو (چت‌روم‌ها) اقدام به توزیع شماره تلفن وی كرده است.

وی با بیان اینكه با توجه به ایجاد مزاحمت‌های اخلاقی برای شاكی رسیدگی به این موضوع در دستور كار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، گفت: كارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های انجام شده سرنخی از متهم این ماجرا را كشف و وی را دستگیر كردند.

حسینی با بیان اینكه فرد دستگیرشده یكی از بستگان شاكیه است گفت: این فرد در اعترافات خود عنوان كرد كه به قصد انتقام‌جویی دست به چنین كاری زده است.

رییس پلیس فتای استان فارس درباره اینگونه مزاحمت‌ها به كاربران هشدار داد هرگونه مزاحمت و جعل عنوان افراد و نیز انتشار اطلاعات شخصی دیگران در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با این مزاحمان برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت. 


ویدیو مرتبط :
chat-naz.irاموزش چت,پربازدیدترین چت روم,سورن چت,ناز چت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام از زن جوان با انتشار عکسهای خصوصی


فردی که تصاویر همسر سابق خود را به قصد هتک حیثیت از طریق اینترنت منتشر کرده بود، دستگیر شد.

فردی که تصاویر همسر سابق خود را به قصد هتک حیثیت از طریق اینترنت منتشر کرده بود، دستگیر شد.

چند روز پیش زن جوانی با تسلیم شکوائیه ای به پلیس اعلام کرد که فردی با گذاشتن عکس های شخصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی، ذیل این عکس ها مطالبی را به وی نسبت داده که موجب هتک حیثیت و توهین به او شده است.

 این گزارش حاکی است، به محض دریافت این شکایت گروهی از ماموران پلیس به دستور سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای بوشهر مامور رسیدگی به این پرونده شدند.

ماموران برای یافتن سرنخی از عامل قرار دادن تصاویر زن جوان در اینترنت، کاوش های فنی خود را آغاز کردند تا آن که با رصد فضای مجازی موفق به شناسایی یک متهم شدند و وی را دستگیر کردند.

متهم مذکور پس از انتقال به پلیس فتا خود را همسر سابق زن جوان، معرفی کرد.

معاونت اجتماعی پلیس فتا به شهروندان توصیه کرد هیچ تصویر و اطلاعاتی را از خود و خانواده شان روی اینترنت به اشتراک نگذارند.

رمزهای عبور خود را به غریبه ها ندهند و هیچ گاه در یک ایمیل مشکوک و یا هر ایمیل ناشناس دیگر فایل های ضمیمه باز نکنند.

منبع: خراسان