اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام از رقیب عشقی با سایت غیراخلاقی


رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری زن جوانی كه در پی اختلاف با یك زوج، یك سایت غیراخلاقی راه‌اندازی كرده بود، خبر داد.

رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری زن جوانی كه در پی اختلاف با یك زوج، یك سایت غیراخلاقی راه‌اندازی كرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمدمهدی كاكوان با بیان اینكه در اوایل شهریورماه پیرو شكایت زنی مبنی بر اینكه فردی با راه‌اندازی سایت و درج مشخصات وی منزل شاكیه را مركز فساد معرفی كرده بود، گفت: با شكایت شاكیه رسیدگی به این پرونده آغاز و در دستور كار كارآگاهان پلیس فضای تبادل اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: شاكیه عنوان كرد كه مشخصاتش به همراه تصاویر شخصی و تلفن‌های تماس وی توسط فرد یا افرادی منتشر و اطلاعات نادرستی درباره شخصیت اخلاقی وی در سایت اینترنتی درج و موجب هتك حیثیت او شده است.

كاكوان با بیان اینكه پس از ثبت این شكایت تحقیقات كارآگاهان برای تایید صحت سخنان این زن آغاز شد گفت: پس از تایید صحت و سقم ادعاهای زن، شناسایی فرد یا افراد متخلف در دستور كار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات استان البرز گفت: ماموران با استفاده از روش‌های فنی و تخصصی و پس از انجام تحقیقات گسترده ردپای این هتاك را شناسایی كردند.

وی با بیان اینكه ماموران دریافتند كه ارسال ایمیل‌ها از محلی در نزدیكی محل كار شاكی صورت می‌گرفته است گفت: درهمین راستا ماموران از 40 نفری كه دسترسی به شبكه اینترنت داشتند، تحقیق به عمل آوردند.

كاكوان افزود: سرانجام در اوایل آبان‌ماه سال جاری ماموران پلیس فتا استان البرز پس از سه ماه تلاش برای واكاوی زوایای پنهان این ماجرا به یكی از همكاران شاكی كه زنی به نام «فریبا» بود مظنون و وی را مورد بازجویی قرار دادند.

رییس پلیس فتای استان البرز افزود: «فریبا» در مواجهه با مدارك و مستندات لازم به بزه انتسابی اعتراف و عنوان كرد كه در اثر حسادت و برای پیروزی در یك رقابت عشقی دست به چنین عملی زده است.

وی با بیان اینكه «فریبا» معترف شد كه در محل كار با شاكی همكار است گفت: «فریبا» به یكی از همكاران مرد خود علاقمند شده بود اما پس از مدتی این مرد از شاكیه درخواست ازدواج كرده و شاكی را به عنوان همسر برگزیده بود.

كاكوان افزود: بر اساس اظهارات متهم وی به علت حسادت با راه‌اندازی یك سایت اینترنتی عكس‌های شخصی شاكیه را به همراه شماره تماس در اختیار كاربران خاص قرار می‌داد.

وی افزود: درباره اطلاعاتی كه به غریبه‌ها می‌دهید دقت كنید ممكن است آنها همان افرادی نباشند كه ادعا می‌كنند و همچنین مشخصات فردی، اطلاعات و تصاویر خود را در رایانه قابل اتصال به شبكه جهانی اینترنت قرار ندهید.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
پیدا شدن رقیب عشقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه‌اندازی سایت غیراخلاقی/انتقام خواهر شوهر از نوعروس



راه‌اندازی سایت غیراخلاقی

انتقام خواهر شوهر از نوعروس

جام جم آنلاین: زنی كه به قصد انتقام‌گیری از عروس خانواده، با راه‌اندازی یك سایت غیراخلاقی در فضای مجازی او را دچار دردسر كرده بود از سوی پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد.

افراد متعددی با مشاهده شماره تلفن عروس جوان در سایت غیراخلاقی، از سراسر كشور با وی تماس گرفته و برایش ایجاد مزاحمت كرده بودند.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سیدمحسن عرفانی رییس پلیس فتای خراسان رضوی از دستگیری زن جوانی كه به قصد انتقام‌گیری از عروس خانواده‌شان، با راه‌اندازی سایت غیراخلاقی برایش مزاحمت ایجاد كرده بود، خبر داد و به خبرنگار ما گفت: هفته گذشته زنی پس از حضور در اداره پلیس فتای خراسان رضوی با ارائه شكایتی عنوان كرد كه چند روزی است افراد متعددی از سراسر كشور با شماره تلفن همراه وی تماس می‌گیرند و از او می‌خواهند تا با آنها ارتباط برقرار كند و ادعا می‌كنند شماره تلفنش را در یك سایت غیراخلاقی در اینترنت مشاهده كرده‌اند. در پی شكایت این زن از مزاحمان تلفنی كه آرامش را از او سلب كرده بودند، تحقیقات پلیس فتا آغاز شد.

عرفانی یادآور شد: ماموران فتا ابتدا با بررسی فضای مجازی متوجه شدند یك سایت غیراخلاقی به نام شاكی راه‌اندازی و نام و شماره تلفن وی در آن ثبت شده است و طبق شواهد افراد متعددی از سراسر كشور از این سایت بازدید كرده و تعدادی از آنها با شماره ثبت شده تماس گرفته و برای شاكی ایجاد مزاحمت كردند.

وی گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه یافت تا این‌كه ماموران ردپای زنی كه این سایت اینترنتی غیراخلاقی را راه‌اندازی كرده بود، پیدا كردند.

با اطلاعات به دست آمده، خانه وی دو روز پیش در یكی از محله‌های مشهد شناسایی و او دستگیر و مشخص شد او خواهرشوهر شاكی است كه به انگیزه انتقام تلفن‌های او را منتشر كرده است./جام جم آنلاین