اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام‌گیری اینترنتی از دوست قدیمی در وبلاگ



اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 

مرد جوانی که برای انتقام‌گیری ازدوست خود با راه‌اندازی وبلاگی، مطالب دروغ در رابطه با زندگی او در آن می‌نوشت با ردیابی‌های پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده در روزهای پایانی هفته گذشته زمانی در دستور کار پلیس فتای استان همدان قرار گرفت که مردی از یک وبلاگ‌نویس مرموز شکایت کرد.
 
شاکی به پلیس گفت: از طریق یکی از دوستانم مطلع شدم فرد ناشناسی وبلاگی در اینترنت راه اندازی کرده و مطالبی غیرواقعی در رابطه با وضع زندگی ام نوشته و این اطلاعات را برای کاربران خود به اشتراک گذاشته است. ابتدا موضوع را باور نکردم و به همین رو خودم با بررسی آن وبلاگ متوجه شدم موضوع واقعیت دارد و صاحب وبلاگ با نوشتن مطالب دروغین، وجهه اجتماعی و خانواگی مرا خراب کرده است.

در این مرحله تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا برای شناسایی مجرم اینترنتی آغاز شد تا این که با دستیابی به سرنخ هایی که نشان می داد مردی به نام شهرزاد دست به این کار زده است، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز قبل در خانه اش دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس فتا با گفتن اظهارات متناقض قصد داشت خود را بی گناه معرفی کند، اما زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی پرونده به جرمش اعتراف کرد ، درباره انگیزه اش به پلیس گفت: مدتی با شاکی اختلاف پیدا کرده و به دوستی خود پایان داده بودیم. این موضوع آزارم می داد و دنبال راهی برای انتقام بودم.

 

برای اجرای نقشه ام وبلاگی در اینترنت با نام جعلی راه اندازی کردم و شروع به نوشتن مطالب غیرواقعی در رابطه با وضع اجتماعی و خانوادگی شاکی کردم. همچنین از کاربران خواستم تا برای مطالبی که نوشته ام نظر بگذارند. هرروز مطالب غیرواقعی بیشتری در وبلاگم می نوشتم و با این کار باعث شده بودم آبروی خانوادگی شاکی به خطر بیفتد. اشتباه کردم و گمان نمی کردم این چنین خود را هم به دردسر بیندازم.

سرهنگ اکبر امینی، رییس پلیس فتای استان همدان در گفت وگو با جام جم اعلام کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که افراد به جای حل مشکلات بوجود آمده در میانشان، دست به انتقام گیری می زنند و با راه اندازی وبلاگ ها و نوشتن مطالب غیرواقعی در رابطه با افراد، باعث می شوند که موقعیت اجتماعی و خانوادگی آنها به خطر بیفتد و خود نیز دچار مشکل شوند. افراد اگر مشکلاتی دارند برای حل و فصل آن می توانند به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه کنند نه این که فضای مجازی را بستر انتقام گیری خود کنند.

اخبار حوادث - جام‌جم

 


ویدیو مرتبط :
شوخی وحشتناک/انتقام دوست دختر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل پدر برای انتقام از دوست قدیمی



مرد جوانی که برای انتقام از پسر جوانی، پدر او را با ضربه‌های موزائیک و چاقو از پا درآورده و گریخته بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، اوایل دی امسال خانواده ای در محله 45 متری شهرستان بروجرد زمانی که از مسافرت به خانه بازگشتند، با جسد غرق در خون پدر خانواده روبه رو شدند.

با گزارش وقوع این جنایت به پلیس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی بروجرد قرار گرفت و جستجو برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. در تحقیقات، کارآگاهان به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد جوانی به نام حمید با پسر مقتول درگیری داشته و چند بار او را تهدید کرده که بلایی بر سر خانواده اش می آورد بنابراین، این فرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که دو روز پیش دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در این باره به جام جم گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و بازجویی از وی معلوم شد او به دلیل اختلاف و دعوایی که با پسر این خانواده داشته از او کینه به دل گرفته و با توجه به این که می دانسته او علاقه بسیاری به پدرش دارد تصمیم به کشتن مرد میانسال گرفته است. قاتل روز حادثه به زور وارد خانه آنها شده و ابتدا با ضربه های موزائیکی که از حیاط خانه او برداشته مرد میانسال را زخمی کرده و سپس او را با ضربه های چاقو از پای درآورده بود.

 

   اخبار حوادث  - جام جم