اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقال وجه كارت اعتباری از طریق دست دادن!


با فناوری ابداعی سونی اریكسون قادر خواهید بود در هنگام دست دادن با یكدیگر وجه مورد نظر را بین كارت‌های اعتباری دیجیتال منتقل كنید!

خبرگزاری ایسنا: با فناوری ابداعی سونی اریكسون قادر خواهید بود در هنگام دست دادن با یكدیگر وجه مورد نظر را بین كارت‌های اعتباری دیجیتال منتقل كنید!

 سیستم مفهومی Connected Me كه توسط محققان شركت سونی اریكسون ابداع شده است، از بدن انسان به عنوان پل ارتباطی بین گجت‌های مختلف استفاده می‌كند!

این سیستم مفهومی قابلیت رد و بدل شدن سیگنال داده‌ها بین گجت‌های مختلف را بدون نیاز به بلوتوث یا پورت USB‌ و تنها از طریق بدن انسان امكانپذیر می‌كند!

«هانس وستبرگ» مدیرعامل شركت سونی اریكسون در نمایشگاه لوازم الكترونیكی مصرفی و كنگره جهانی موبایل دستاورد جدید محققان شركت را به نمایش گذاشت.

مدیرعامل شركت برای نشان دادن نحوه عملكرد سیستم مفهومی Connected Me یك تلفن همراه را در دست گرفت و دست دیگر را بر روی حسگر یك سیستم صوتی قرار داد.

سیگنال داده های MP3 تنها با عبور از بدن «وستبرگ» به سیستم صوتی منتقل و پخش شدند.




در حقیقت در این سیستم بدن انسان جایگزین پورت USB یا بلوتوث می‌شود.

كارایی سیستم مفهومی Connected Me بسیار بیشتر از انتقال یك فایل ساده موسیقی است؛ انتقال وجه بین كارت‌های اعتباری دیجیتال در هنگام دست دادن دو نفر یا پرینت گرفتن اسناد و فایل ها تنها با گذاشتن دست بر روی پرینتر از امكانات جادویی این سیستم است.

شركت سونی اریكسون از تولید تجاری این سیستم مفهومی ظرف 12 تا 18 ماه آینده خبر داده است.    


ویدیو مرتبط :
شرایط خرید دارندگان كارت اعتباری آسان خرید (بانك تجارت) از آقای فرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تسهیلات سوخت بانك سپه آماده انتقال به كارت سوخت آژانس ها



 

 

تسهیلات سوخت بانك سپه آماده انتقال به كارت سوخت آژانس ها

نخستین بخش از تسهیلات سوخت پرداخت توسط بانك سپه به آژانس‌ها و موسسات كرایه آماده انتقالبه كارت سوخت آنان می‌باشد.

 

به گزارش عصرایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانك سپه، در اولین مرحله 15738 نفر از متقاضیانی كه مدارك خود راتكمیل كرده و عملیات ثبت حسابداری آنان به پایان رسیده می‌توانند با مراجعه به شعب بانك ملت یا یكی از مراكز دارای p.o.s ویژه سوخت این بانك ( شعب، پلیس 10+ تعاونی‌ها، مراكز عمومی) نسبت به انتقال اولین بخش از تسهیلات خود از طریق p.o.s به كارت سوخت اقدام كنند.

 

براساس این گزارش اولین بخش از تسهیلات یاد شده 170 هزار تومان است كه از طریق p.o.s بانك ملت قابل انتقال به كارت سوخت ثبت نام كنندگان می‌باشد./عصرایران