اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد یک نماینده مجلس از اقدام صدا و سیما


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: سه هفته کار سخت نمایندگان در تعطیلات ظاهری مجلس از چشم مسئولان صداوسیما دور ماند.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: سه هفته کار سخت نمایندگان در تعطیلات ظاهری مجلس از چشم مسئولان صداوسیما دور ماند.

ضرغام صادقی با تأکید بر اینکه صداوسیما باید نگاهی واقع‌گرایانه و واقع‌بینانه نسبت به عملکرد سه قوه داشته باشد، گفت: اکثریت نمایندگان یک هفته از سه هفته تعطیلات ظاهری مجلس مشغول سرکشی به حوزه انتخابیه بودند و دو هفته دیگر را نیز به سایر کارهای اجرایی در مجلس پرداختند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طی دو هفته از تعطیلات مجلس گروه مشترکی تشکیل شد که به‌صورت فشرده روزانه هشت ساعت در نوبت صبح و عصر به برگزاری جلسه پیرامون اصلاح موادی از قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و لایحه خروج از رکود پرداخته و آن را نهایی کردند.

وی در ادامه به بیان انتظارات از رسانه ملی پرداخت و یادآور شد: انتظار داریم صداوسیما منصفانه و با سنجش تمام جوانب، مطالب را منعکس کند و بداند در زمان تعطیلات ظاهری مجلس، چیزی به اسم سه هفته تعطیلات مبنی بر استراحت نمایندگان وجود نداشت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: صداوسیما باید فعالیت‌های سه قوه را منصفانه و واقع‌بینانه منعکس کرده و از جهت‌گیری در این زمینه‌ها خودداری کند.


ویدیو مرتبط :
‫درخواست عجیب نماینده مجلس از صدا و سیما‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد یک نماینده مجلس از صدا و سیما



اخبار,اخبارسیاسی,مجلس شورای اسلامی


 اخبار سیاسی -  انتقاد یک نماینده مجلس از صدا و سیما

او در مورد کارت زرد مجلس به وزیر صنعت گفت: این کارت زرد منصفانه نبوده و ما انتظار داشتیم که نمایندگان مجلس در همراهی دولت و توسعه همه جانبه این بخش از فعالیت‌های خوب و مثبت وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت می‌کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیگیری تحقیق و تفحص صداوسیما خبر داد.

 به گزارش فارس، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل گفت: صدا‌و‌سیما برای چندمین بار هویت و ارزش‌های دینی و اسلامی و تولید داخلی را مورد بی‌حرمتی قرار داده و سعی‌اش بر این است تا به هر شکل ممکن با تفسیرها و اخبار متفاوت حقیقت آنها را زیر سئوال ببرد که انتظار می‌رود رسانه ملی در رفتار خود تجدید نظر کند.

او در مورد کارت زرد مجلس به وزیر صنعت گفت: این کارت زرد منصفانه نبوده و ما انتظار داشتیم که نمایندگان مجلس در همراهی دولت و توسعه همه جانبه این بخش از فعالیت‌های خوب و مثبت وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت می‌کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد تحقیق و تفحص از صدا و سیما نیز گفت: ما این کار را در مجلس پیگیر هستیم چرا که صدا و سیما گاه مغایر با منافع نظام و کیان و در حمایت نکردن از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نسبت به تقویت تولید ملی بی‌تفاوت بوده و هیچ حرکتی را در این حوزه انجام نمی‌دهد.

پیرموذن برخی اقدامات رسانه ملی در زیر سئوال بردن تولید ملی به باب انتقاد گرفت و ادامه داد: به هیچ‌وجه چنین رویه‌ای مناسب نیست.

او گفت: رئیس جمهور کشورمان نیز با حضور در آیین پایانی مانور رسول گرامی اسلام (ص) از نزدیک از سیستم‌های دفاعی کشور به ویژه موشک‌های دوربرد و توانمند ارتش بازدید کرده و در جریان این تحولات قرار گرفت.

‌نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود گفت: نیروهای نظامی و انتظامی امروز مورد حمایت قاطع نظام هستند چرا که هوشیاری و مراقبت آنها زمینه‌ساز امنیت پایدار است.

 

 اخبار سیاسی  -  فارس