اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد یک نماینده مجلس از اظهارات ظریف


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات وزیر امور خارجه در شورای روابط خارجی آمریکا مبنی‌بر اینکه اگر توافق هسته‌ای صورت نگیرد، مردم به غرب‌ستیزان رأی خواهند داد، گفت: زیبنده نیست از تحریم‌ها برای کسب رأی استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات وزیر امور خارجه در شورای روابط خارجی آمریکا مبنی‌بر اینکه اگر توافق هسته‌ای صورت نگیرد، مردم به غرب‌ستیزان رأی خواهند داد، گفت: زیبنده نیست از تحریم‌ها برای کسب رأی استفاده کنیم.

در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بهرام بیرانوند، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات ظریفف وزیر امور خارجه در شورای روابط خارجی آمریکا اظهار داشت: متاسفانه چند روز گذشته در فضای رسانه‌ها مطالبی منتشر شده که کام ما را تلخ کرده است.

وی ادامه داد: جملاتی به آقای ظریف منتسب شده که امیدواریم تکذیب شود.

بیرانوند افزود: آقای ظریف در شورای روابط خارجی آمریکا گفته‌اند که اگر توافق هسته‌ای صورت نگیرد، مردم در انتخابات آینده به غرب‌ستیزان رأی می‌دهند، این سخنان، زیبنده وزیر امور خارجه کشورمان نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: درست نیست که دولت از تحریم‌ها به عنوان وسیله‌ای برای کسب رأی در انتخابات آینده استفاده کند، اصول 152 و 154 قانون اساسی تکلیف ملت ما را در مقابل مستکبران مشخص کرده است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: از آقای ظریف می‌خواهیم که دیپلماتی انقلابی باشد.


ویدیو مرتبط :
پاسخ کوبنده رییس مجلس به اظهارات جنجالی و حاشیه ساز نماینده مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد عجیب نماینده مجلس: ظریف به فارسی صحبت نمی کند که مردم بدانند چه می‌کند



اخبار ,اخبار سیاسی ,توافقنامه ژنو

 

اخبار سیاسی - انتقاد عجیب نماینده مجلس: ظریف به فارسی صحبت نمی کند که مردم بدانند چه می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر خارجه گفت: آقای ظریف به فارسی صحبت نمی کند که مردم بدانند چه می کند، به انگلیسی صحبت می کند و به آلمانی ترجمه می شود.

 ˈابراهیم آقا محمدیˈ نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات رییس جمهوری گفت: اظهارات رییس جمهوری ناشی از عصبانیت وی از عدم استقبال از توافقنامه ژنو است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری بارها گفته که حقوقدان است و سرهنگ نیست اما الان در نقش فرمانده به اساتید دانشگاه دستور می دهد که از توافقنامه دفاع کنند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس هنوز اطلاعات شفافی دریافت نکرده اند گفت: رییس جمهوری نباید انتظار داشته باشد فرهیختگان از این توافقنامه دفاع کنند و این اهانت به اساتید ، منتقدین و موافقین است .

نماینده مردم خرم آباد ادامه داد: صحبت های ظریف درباره رژیم صهیونیستی آدم را به یاد ادبیات مشایی درباره شناسایی ملت اسرائیل می اندازد و ظریف سزاوارتر بود که وزیر امور خارجه بازرگان بود. 

اخبار سیاسی - ایرنا