اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد یک نماینده از عملکرد صداوسیما+متن نامه



اخبار,اخبارسیاسی, انتقاد  نماینده از عملکرد صداوسیما
 

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با انتقاد از اینکه در طی یک ماه و نیم اخیر صدا و سیما به صورت یک طرفه احداث باقیمانده جاده علی آباد کتول (شیرین آباد) به ابر شاهرود را مورد هجمه فراوان قرار داده است، گفت: انتظار می رود با مدیریت عالمانه این سازمان از بروز چنین مسایلی پیشگیری شود.

متن نامه نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی به سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سرافراز
رئیس محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیات الهی؛

احتراماً معروض می دارد که در طی یک ماه و نیم اخیر صدا و سیمای جمهوری اسلامی به صورت یک طرفه احداث باقیمانده جاده علی آباد کتول (شیرین آباد) به ابر شاهرود را مورد هجمه فراوان قرار داده است و انتظار می رود که با مدیریت عالمانه جنابعالی موافقین و مخالفین می توانند در مورد پروژه مذکور اظهارنظر نمایند علی ایحال گزارشی از روند انجام کار به حضورتان تقدیم می گردد.


1- در سفر اول هیأت محترم دولت نهم به استان گلستان در سال 1384 وزارت راه و ترابری موظف به تکمیل راه علی آباد کتول به شاهرود با استفاده از اعتبارات نهاد ریاست جمهوری و وزارت راه و ترابری گردید که وزارت راه نسبت به زیرسازی آسفالت محور مذکور تا روستای شیرین آباد اقدام نمود.


2- اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان طی نامه شماره 383/125 مورخه 17/1/1385 با کلیات پروژه موافقت نمودند.


3- در جلسه هیأت محترم دولت نهم در استان سمنان ساخت 11 کیلومتر از محور علی آباد به شاهرود واقع در استان سمنان مورد تأیید قرار گرفت.


4- براساس توافق صورت گرفته در جلسه مورخه 22/10/1386 فی ما بین وزرای وقت راه و ترابری و جهاد کشاورزی و معاونت وقت ریاست جمهوری و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استانداران وقت گلستان و سمنان مقرر گردیده بود مسیری را که وزارت راه و ترابری و حفاظت محیط زیست موافقت می نمایند توسط وزارت جهاد کشاورزی نیز بررسی و مورد تأیید قرار می گیرد.


5- درسفر سوم هیأت دولت دهم به استان گلستان، استانداروقت، گلستان آقای مهندس قناعت بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری جهت اجرای محور مذکور تعیین گردیدند.


6- منابع مالی احداث راه علی آباد کتول به شاهرود مندرج در جزء 15 ردیف 550000 قانون بودجه سال 1389 (قسمت اول جدول 12) به شماره طبقه بندی 40702643 مورد تصویب کمیسیون ماده 32 و به لحاظ زیست محیطی مورد تأیید قرار گرفت.


علیهذا خواهشمند است دستور فرمایید تا ضمن بررسی گزارش علمی وفنی که در دولت نهم و دهم انجام گرفته است صدا و سیما موارد فوق را به اطلاع عموم جامعه رسانده و از حقوق مردم شهید پرور دو استان گلستان و سمنان که دیر زمانی است محل عبور و مرور مردم به صورت مشقت آمیز بوده است دفاع نمایند.
قبلا از بذل توجه جنابعالی قدردانی می شود.


رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول، مزرعه کتول، سنگدوین، ترکمن صحرا و کمالان

یکشنبه 7 دی 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
ملاقات چهره به چهره شهروندان مزرعه کتول وباقرآبادبا نوروزی
ملاقات چهره به چهره شهروندان مزرعه کتول وباقرآبادبا نوروزی
رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرهای علی آبادکتول ، مزرعه کتول ، سنگدوین و کمالان در مجلس شورای اسلامی درادامه نشست ها و دیدارهای چهره به چهره خود با مردم فهیم حوزه انتخابیه خود،اینبار با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر مزرعه تولمشکلات مردم این شهرنوپا را بررسی وپیگیری کرد.


دراین دیدار که احکدتجری فرماندارشهرستان علی آبادکتول و اعضای شورای اسلامی و شهردار مزرعه و تنی چندازمسئولان نیز حضورداشتندمشکلات بخشهای مختلف شهرمزرعه کتول نیز مورد بررسی قرارگرفت.


همچنین نوروزی در جمع مردم شریف روستای باقرآباد و این بار در مسجد اهل تسنن این روستا با مردم این دیار نیز دیدار وازنزدیک مشکلات آنهارا پیگیری نمود.


حضوردرمراسم مولودی خوانی بدارق نوری
رحمت اله نوروزی نماینده شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اهالی روستای بدراق نوری درمراسم مولودی خوانی اهالی این روستا که بمناسبت آغازماه ربیع الاول برگزارگردیدشرکت کرد.


سخنرانی نوروزی بمناسبت هفته وقف
بمناسبت فرارسیدن هفته وقف ،رحمت اله نوروزی در مراسمی که به همت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان علی آبادکتول در سالن آمفی تئاتراداره فرهنگ وارشاداسلامی برگزار گردیدبه ایرادسخنرانی پرداخت.


نوروزی در جمع خیرین و واقفین شهرستان علی آبادکتول ،سنت حسنه وقف را بسیار مهم برشمرد وگفت:انسان با هرمیزان قدرت و دارایی بالاخره این دنیا را ترک خواهد کرد و برای یک مسلمان بهترین توشه آخرت احیا و عمل به سنت حسنه وقف است.


نوروزی همچنین گزارشی از جلسات خود با مسئولان عالی رتبه اداره اوقاف و امورخیریه کشور در راستای حمایت از اماکن مذهبی بویژه مساجدوامامزاده ها پرداخت وافزود:با پیگیری های مداوی که داشتیم توانستیم جهت اتمام مساجدنیمه ساز گام خوبی را درسطح شهرستان برداریم.

جمعه 5 دی 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
جلسات نماینده شهرستان علی آبادکتول
جلسات نماینده شهرستان علی آبادکتول
حضوردریادواره شهدای روستای حاجی آباد
رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرهای علی آبادکتول،مزرعه کتول،سنگدوین و کمالان در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان شهرستان علی آبادکتول در یادواره شهدای روستای حاجی آباد شرکت کرد.


حضورنماینده علی آبادکتول در یادواره شهدای ترکمن صحرا
رحمت اله نوروزی همچنین در یادواره شهدای گلگون کفن ترکمن صحرای علی آبادکتول که به میزبانی روستای آشوربای از توابع بخش کمالان برگزار گردید حضوریافت.


جلسه با سردارمیرفیضی
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس همچنین باسردارمیرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان دیدارکرد.


دراین دیدار درخصوص مسائل امنیتی وناهنجاری های اجتماعی و تقویت معاونت پیشگیری از جرایم درحوزه نیروی انتظامی تبادل نظر صورت گرفت.


دیداربامدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان
دیدار رحمت اله نوروزی با مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان درخصوص راههای روستایی بویژه روستاههای میان رستاق و گنو،سیامرزکوه ،کوچک استاجیق و باقرآبادو باقیمانده راه روستایی شجاع آباد به قره بلاغ جهت رفاه مردم وتسهیل عبورومرورمردم روستاههای شهرستان  علی آبادکتول دردفترمدیرکل برگزارگردید.


دیداربا اعضای شورای اسلامی و دهیار سیاه رودباروحسین آباد
رحمت اله نوروزی همچنین جهت بررسی و رفع مشکلات روستاههای سیاه رودبار و حسین آباد با اعضای شورای اسلامی و دهیار این دو روستا دیدار کرد.

دوشنبه 1 دی 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
بازدیدنوروزی از پژوهش سرای شهیدصادقی
رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرهای علی آبادکتول ،مزرعه کتول،سنگدوین و کمالان در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز با حضور در پژوهش سرای دانش آموزی ازاین مکان بازدیدکرد.


دراین بازدید که علی حافظی ازاساتیدادبیات علی آبادکتول،نورعلی علمشاهی معاون اداری مالی آموزش و پرورش علی آبادکتول و فرزادی مسئول پژوهش سرای شهیدصادقی وعامری مسئول کانون بازنشستگان فرهنگی نیزحضور داشتند،علمشاهی درخصوص پاره ای از مشکلات پژوهش سرا،انتقال هنرستان فنی شهیدرجائی از مکان فعلی بدلیل مشکلات ترافیکی موجود در چهارراه هنرستان و خطراتی که دانش آموزان را تهدیدیمی کند،تجهیزپژوهش سرای شهیدصادقی و کانون بازنشستگان فرهنگی مسائلی را مطرح کرد.


رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول نیزدراین دیداربا اشاره به موفقیت های گذشته دانش آموزان وپژوهشگران شهرستان علی آبادکتول وسرگروههای آموزشی درسطح کشور و استان و حضورموفق در جشنواره های خارزمی گفت:دولت برای طرح های پژوهشی تسهیلات بسیارمناسبی را درنظرگرفته است که پژوهشگران عزیزمی توانند آن را دنبال کنند.


نوروزی در این جلسه از مسئولان حاضردرجلسه خواستئ مشکلات خود را بصورت مکتوب ارائه دهند تا از طریق مسئولان به آنهارسیدگی کند.


نوروزی در پایان ازامکانات و دستاوردهای پژوهش سرای شهیدصادقی دیدن کرد.

چهارشنبه 26 آذر 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
نوروزی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه شرکت کرد
همایش وحدت حوزه و دانشگاه بمناسبت گرامیداشت سالروزشهادت آیت اله مفتح صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاداسلامی واحدعلی آبادکتول باحضور رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول،حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان وسایرمسئولان استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول برگزارشد.

چهارشنبه 26 آذر 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
با پیگیری نوروزی:اتاق اصناف فاضل آبادافتتاح شد
با پیگیری نوروزی:اتاق اصناف فاضل آبادافتتاح شد
با پیگیری های رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ، اتاق اصناف شهرفاضل آبادو بخش کمالان با حضور ایشان و مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت و فرماندارعلی آبادکتول ومسئولان شهرستان علی آبادکتول و جمعی از بازاریان فاضل آبادصبح لامروز افتتاح شد.


محمدعلی حسین زرگری رئیس اتاق اصناف شهرستان علی آبادکتول دراین خصوص گفت:ازحدود دوسال قبل وطی جلسه ای با حضورنماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان وقت اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان درهتل کانیار وهمت مسئولان شهرستان علی آبادکتول و درجهت رفاه حال بازاریان شهرفاضل آبادو بخش کمالان در خصوص دریافت خدمات ازجمله صدوروتمدیدجوازکسب مقررگردیدکه اتاق مستقل اصناف درشهرفاضل آباددایرگردد.


رئیس اتاق اصناف علی آبادکتول افزود:با پیگیری و تلاش نماینده شهرستان علی آبادکتول واقدامات ایشان ازطریق وزارت صنعت ،معدن و تجارت واداره کل این مهم محقق گردیدوماامروز با حضورنماینده محترم و فرماندارارجمندعلی آبادکتول و مهندس قوانلومدیرکل صنعت،معدن و تجارت وتنی چندازمسئولان شهرستان علی آبادکتول اتاق اصنلف فاضل آبادراافتتاح کردیم .


طبق وعده مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت  درهفته آینده انتخابات اولین اتحادیه درشهرفاضل آبادبرگزارمی گردد.             

چهارشنبه 26 آذر 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
جلسات نوروزی با مسئولان استانی و شهرستان و اهالی روستای مهدی آباد
دیدار نوروزی با دکترصادقلواستاندارگلستان
رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آبادکتول با استاندار گلستان دیدارکرد.
دراین جلسه نوروزی براجرایی شدن هرچه سریعترمصوبات سفرهیئت دولت تدبیر و امید به استان گلستان و پیگیری تخصیص اعتبارات مصوب شده این سفرتاکید و از دکترصادقلو خواست اعتبارات سیل علی آبادکتول را که با دستور رئیس جمهور و معاون اول ایشان اصلاح گردیده بود به شهرستان ابلاغ نماید


دیدار با اهالی محترم روستای مهدی آباد
نوروزی نماینده علی آبادکتول همچنین بااهالی فهیم و قدرشناس روستای مهدی آباددیدارو به مشکلات آنها رسیدگی کردند.


دراین دیدار تجری مفرد فرماندار،حمیدملک حسینی بخشدارمرکزی،مهندس قاسمی رئیس اداره برق ،اعضای شورای اسلامی و دهیارمهدی آباد درمسجداین روستا برگزارگردید.


جلسه با رحمتی مدیرآبفاگلستان
نماینده علی آبادکتول همچنین صبح امروز با حضور در دفتر رحمتی مدیرآب و فاضلاب استان گلستان از ایشان خواست درخصوص رفع مشکلات آب شرب علی آبادکتول و کمالان برنامه ریزی و با توجه به تخصیص 5میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و تقویت سیستم آب وفاضلاب شهرهای علی آبادکتول،مزرعه کتول ،سنگدوین و کمالان دراسرع وقت نسبت به جذب آن اعتبارازوزارت نیرو اقدام نماید.


حضورنوروزی در یادواره شهدای پرستار
نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی دریادواره شهدای پرستار که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاداسلامی علی آبادکتول و با حضور معاون وزیر بهداشت و سایرمسئولان استانی و شهرستان برگزار شد حضور یافت.


حضور در همایش روز حمل ونقل
همایش بزرگداشت روزحمل و نقل با حضور مسئولان شهرستان علی آبادکتول و با سخنرانی رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در هتل پارمیس علی آبادکتول برگزار گردید.

سه شنبه 25 آذر 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
جلسه نماینده علی آبادکتول با شهردار واعضای شورای شهر مزرعه کتول
جلسه نماینده علی آبادکتول با شهردار واعضای شورای شهر مزرعه کتول
رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرهای علی آبادکتول،مزرعه کتول،سنگدوین و کمالان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفترشورای اسلامی شهرمزرعه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مزرعه دیدار و گفتگوکرد.


دراین دیدار مشکلات شهرجدیدالتاسیس از جمله اعتبارات برای زیر ساخت های شهری، استقرار اداره جات مختلف در شهر، درمانگاه شبانه روزی،درآمد پایدار برای شهرداری،احداث فضاهای ورزشی و ....... مزرعه کتول مورد نقد و بررسی قرارگرفت.
 

سه شنبه 25 آذر 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
حمایت ایران تاسیس یک منطقه عاری از سلاح‌ هسته‌ای در خاورمیانه
حمایت ایران تاسیس یک منطقه عاری از سلاح‌ هسته‌ای در خاورمیانه
نوروزی در میزگرد پارلمانی جهان عاری از سلاح‌های هسته‌ای خبر داد: حمایت ایران از تاسیس یک منطقه عاری از سلاح‌ هسته‌ای در خاورمیانه.


نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس٬ در میزگرد پارلمانی پیرامون جهان عاری از سلاح‌های هسته‌ای که دراتریش برگزار شده، گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال از پوشش‌های معطوف به تاسیس مناطق عاری از سلاح‌های هسته‌ای در کلیه مناطق جهان برای تاسیس یک منطقه عاری از این سلاح‌ها در خاورمیانه اهمیتی بسیار قائل بوده و قویاً از آن حمایت می‌کند.


رحمت‌اله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در مجلس در میزگرد پارلمانی پیرامون جهان عاری از سلاح‌های هسته‌ای  که در وین برگزار شده، گفت: ایران کشوری است که برای اولین‌بار در سال 1974 ایده ایجاد یک منطقه عاری از سلاح‌های هسته‌ای در منطقه خاورمیانه را مطرح کرد که این ابتکار در قالب یک قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید.


وی افزود: تصویب مستمر این قطعنامه توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد (در سال‌های بعد) نمایانگر حمایت جهانی از ارتقای صلح، امنیت و ثبات در خاورمیانه از طریق تحقق منطقه‌ای عاری از سلاح‌های هسته‌ای در آن است.
نوروزی افزود: رهبر معظم ایران در سخنرانی افتتاحیه شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تاریخ 30 اوت 2012 فرمودند "ما خود ایده خاورمیانه عاری از سلاح‌های هسته‌ای" را پیشنهاد کرده‌ایم و به آن متعهد هستیم.


وی گفت:جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که انتزام جهان‌شمول به معاهده ان‌پی‌تی به ویژه در منطقه خاورمیانه، ایجاد یک منطقه عاری از سلاح‌های هسته‌ای در منطقه مذکور را به گونه‌ای موثر تضمین خواهد کرد. با وجود درخواست‌های مکرر جامعه بین‌المللی در این زمینه، رژیم صهیونیستی مستحضر به حمایت سیاسی و نظامی برخی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد، نه به ان‌پی‌تی پیوسته و نه تاسیسات هسته‌ای غیرقانونی و غیرمجاز خود را تحت پادمان جامع آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار داده است.


نماینده علی‌آباد کتول در مجلس نهم٬ ادامه داد: رژیم مزبور حتی از اعلام تمایل خود برای الحاق به معاهده ان‌پی‌تی همچنان استنکاف می‌ورزد. فعالیت‌های مخفیانه این رژیم در زمینه سلاح‌های هسته‌ای تحت حمایت کشورهای مشخص، صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را به شکلی جدی تهدید می‌کند و رژیم عدم اشاعه را به مخاطره می‌افکند.


وی افزود: کنفرانس ایجاد خاورمیانه عاری از سلاح‌های هسته‌ای و دیگر سلاح‌های دسته‌جمعی که قرار بود در سال 2012 برگزار شود، به بهانه‌های واهی به تعویق افتاده است.

 

چنین تصمیم‌گیری غیرمنطقی به مثابه نقض تصمیمی است که به اتفاق آرا در کنفرانس بازنگری 2010 ان‌پی‌تی اتخاذ گردید و چنین اقدامی مطمئناً اعتبار ان‌پی‌تی و روند 2015 را بی‌اعتبار ساخته است. عضو کمیسیون کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی٬ گفت:  برگزارکنندگان کنفرانس خاورمیانه باید با سازماندهی و برگزاری کنفرانس بدون هرگونه پیش‌شرطی، به تعهدات خود احترام می‌گذاشتند. اکنون در حال نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس آتی ان‌پی‌تی هستیم در حالی که زمینه‌ای برای برگزاری به‌موقع کنفرانس خاورمیانه وجود ندارد. این قصوری جدی و در حکم عقب‌گردی در روند بازنگری ان‌پی‌تی به شمار می‌رود.

چهارشنبه 19 آذر 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
افتتاح راه‌آهن شرق خزر سبب تحول در کشاورزی و اقتصاد گلستان می‌شود
افتتاح راه‌آهن شرق خزر سبب تحول در کشاورزی و اقتصاد گلستان می‌شود
رحمت اله نوروزی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی راه‌آهن راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان به‌منظور اتصال کشور ما به کشورهای آسیای میانه سبب قدرت و پیشرفت کشور می‌شود.


وی افزود: امیدواریم براساس اعلام رئیس جمهور این خط ریلی تا جنوب ادامه پیدا کند.


نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افتتاح خط آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان سبب افزایش صادرات و واردات کشورمان با کشورهای همسایه و تحول در اقتصاد و کشاورزی استان گلستان می‌شود.


نوروزی افزود: مهم‌ترین صادرات و واردات ما در بحث مرغداری و دامپروری است که افتتاح این خط آهن سبب افزایش نقاط قوت ما در این بخش‌ها می‌شود.


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح این خط آهن امکان سرمایه‎گذاری وسیع در همه بخش‎ها به‌صوص بخش مواد غذایی در استان و نقاط دیگر کشور ایجاد می‌شود.


نوروزی با اشاره به ایجاد منطقه آزاد تجاری در اینچه‎برون استان گلستان تاکید کرد: منطقه آزاد در کنار این خط آهن سبب تحول در بخش کشاورزی استان می‌شود و نیازهای واردات و صادرات استان و کشور را تامین می‌کند.


وی افزود: امیدواریم با توجه به مزیت‎هایی که کشور ما و همسایگان در زمینه‎های مختلف دارند این تعامل و توسعه در همه بخش‎ها رخ دهد تا یک تحول عظیم اقتصادی را در استان گلستان و ایران اسلامی شاهد باشیم.

جمعه 14 آذر 1393ادامه مطلب... [ارسال به دوستان] [پرینت]
صفحات سایت

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    بعدی >
    انتها

دریچه
اوقات شرعی
06:31:58    اذان صبح
08:01:42    طلوع خورشید   
13:01:41    اذان ظهر
18:00:24    غروب خورشید
18:20:57    اذان مغرب
اوقات به افق :
  
آمار سایت
افراد انلاین : 12 نفر بازدید امروز : 121 بازدید دیروز : 372 بازدید 7 روز اخیر : 2486 ورودی گوگل امروز : 15 بازدید کل : 848929   
نظرسنجی
آیاباادغام سازمان محیط زیست وسازمان جنگل هاجهت جلوگیری ازموازی کاری دولت موافقید؟

 بلی
 خیر


 اخبار سیاسی  -  تابناک


ویدیو مرتبط :
انتقاد از نامه 100 نماینده مجلس به شورای نگهبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد استاندار اصفهان از عملکرد صداوسیما در نحوه پوشش اخبار سفر رییس‌جمهور/این دولت از پاک‌ترین دولت‌ها در این سرزمین بود



صداوسیمای استان اصفهان,احمدی نژاد در اصفهان

انتقاد استاندار اصفهان از عملکرد صداوسیما در نحوه پوشش اخبار سفر رییس‌جمهور

ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان شب گذشته در جلسه هیات دولت از پوشش اخبار سفر رییس‌جمهور از سوی صداوسیمای این استان انتقاد کرد.

ذاکر اصفهانی با انتقاد از نحوه پوشش اخبار سفر استانی هیات دولت به اصفهان از صداوسیمای این استان، گفت: صداوسیمای استان جمعیت متراکم در میدان امام را که برای استقبال از رییس‌جمهور آمده بودند رها کرده و فضای خالی و حاشیه‌ اطراف میدان را به نمایش می‌گذاشت.

وی ادامه داد: به طور معمول در هنگام انجام چنین سفرهایی، صداوسیمای استان از چند روز قبل با تغییر برنامه‌های معمول خود مردم را جهت استقبال و حضور دعوت می‌کند ولی در این سفر این اتفاق نیافتاد و در قبل و هنگام سفر رادیو و تلویزیون استان برنامه‌های عادی خود را پخش می‌کرد.

ذاکر اصفهانی افزود: متاسفانه از سوی صداوسیمای استان خبری در مورد حضور مردم از ساعت‌ها قبل در میدان امام جهت استقبال از رییس‌جمهور منتشر نشد و برنامه‌های عادی تلویزیون پخش می‌شد.

وی ادامه داد: من این اقدام صداوسیمای استان را نه جفا به دولت، بلکه جفا به مردم این استان می‌دانم، مردمی که با حضور باشکوه در میدان امام جهت استقبال از رییس‌جمهور و پافشاری بر آرمان‌های انقلاب و نظام حضور پیدا کرده بودند.

در این جلسه همچنین احمد بخشایش یکی از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور و اعضای دولت در این جلسه، گفت: دولت شما هرگز در طول تاریخ تکرار نخواهد شد و این دولت از پاک‌ترین دولت‌ها در این سرزمین بود.

وی در ادامه به تشریح ویژگی‌های این دولت پرداخت و گفت: اولین ویژگی‌ این دولت این بود که روند گردش نخبگان در کشور را تغییر داد، در دولت‌های گذشته شاهد بودیم که به طور معمول پست‌های مدیریتی جمعا بر عهده 500 نفر بود و اجازه داده نمی‌شد که کسی به این چرخه اضافه شود ولی شما این روند را تغییر دادید.

وی افزود: شما جایگاه ریاست‌جمهوری را واقعی کردید.

این نماینده مجلس افزود: وقتی در دولت‌های گذشته در نماز جمعه شعار می‌دادند، دشمن هاشمی دشمن پیمغبر است کسی نمی‌توانست آنها را نقد کند ولی امروز می‌بینیم که به راحتی شما و دولت‌تان را نقد می‌کنند./ایسنا