اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد «کیت بلانشت» از برخی فرش قرمز‌ها


«کیت بلانشت» بازیگر برنده اسکار هالیوودی از چگونگی برگزاری مراسم فرش قرمز در جوایز سینمایی گوناگون با محوریت مد و لباس به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: «کیت بلانشت» بازیگر برنده اسکار هالیوودی از چگونگی برگزاری مراسم فرش قرمز در جوایز سینمایی گوناگون با محوریت مد و لباس به شدت انتقاد کرد.

این بازیگر صاحب نام برنده دو جایزه اسکار در مصاحبه با یک روزنامه استرالیایی ضمن انتقاد شدید از برگزاری مراسم‌های "فشن محور" روی فرش قرمز جوایز سینمایی از رسانه‌ها خواست بر روی فیلم و سینما تمرکز کنند و نه مد و لباس‌.

این بازیگر استرالیایی در ادامه افزود: از زمانی که برای اولین بار روی فرش قرمز رفتم، همه چیز تغییرات زیادی کرده است و تنها از لباس بازیگران پرسیده می‌شود و به عملکرد آنها در فیلم پرداخته نمی‌شود، البته نباید فراموش کرد این بازیگران برای نقش خوب خود به فرش قرمز دعوت شده‌اند اما نباید خود فیلم را فراموش کنیم.

انتقاد «کیت بلانشت» از برخی فرش قرمز‌ها

در جوایز انجمن بازیگر سینمای آمریکا در سال جاری بازیگرانی چون «جولیان مور» و «جنیفر لاورنس» از قدم زدن به روی بخش ویژه‌ای از فرش قرمز خودداری کردند و به نظر می‌رسد این طرز تفکر در حال فراگیر شدن در هالیوود است.

«بلانشت» در طول دوران بازیگری‌اش توانسته تحسین بسیاری از منتقدین را کسب کند و همچنین جوایز بسیاری شامل ۲ جایزه اسکار، ۳ جایزه انجمن بازیگران فیلم، ۳ جایزه گلدن گلوب و ۳ جایزه بفتا را ازآن خود کند.

وی اولین‌بار با بازی در فیلم «الیزابت» و نقش‌آفرینی به عنوان الیزابت یکم توانست شهرت جهانی پیدا کند و برای این فیلم موفق به کسب یک جایزه بفتا و گلدن گلوب شد و همچنین برای اولین بار نامزد دریافت جایز اسکار گردید.

از دیگر نقش‌های بسیار تاثیرگذار وی می‌توان به نقشش در فیلم «هوانورد» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» اشاره کرد که موفقیت بسیاری برای او به ارمغان آورد و جوایزی چون جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به کارنامه‌اش افزود.

این بازیگر 45 ساله در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم «یاسمن غمگین» به کارگردانی «وودی آلن» موفق به کسب دومین جایزه بهترین بازیگر زن اسکار شد و نام خود را به عنوان یکی از شش بازیگر زن تاریخ ثبت کرد که موفق به کسب جایزه اسکار هم در بهترین بازیگری نقش اصلی و هم در نقش مکمل شده‌اند.

از دیگر فیلم‌های شناخته شده «بلانشت» می‌توان به فیلم «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی «پیتر جکسون»، «یادداشت‌هایی بر یک رسوایی»، «بابل» ، «من آنجا نیستم»، «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین»، «مورد عجیب بنجامین باتن» و «هابیت» اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " کیت بلانشت "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولگا کوریلنکو و کیت بلانشت بر فرش قرمز بفتا 2014 + تصاویر



اخبار , اخبار فرهنگی , فرش قرمز بفتا

اخبار فرهنگی - اولگا کوریلنکو و کیت بلانشت بر فرش قرمز بفتا 2014 + تصاویر

مراسم اعطای جوایز آکادمی بافتا یکشنبه شب در حالی برگزار شد که فیلم «دوازده سال بردگی» به عنوان بهترین فیلم بافتا 2014 معرفی شد. در ادامه عکس‌هایی از کیت بلانشت، اولگا کوریلنکو و میشل رودریگرز در مراسم...

در ادامه عکس‌هایی از کیت بلانشت، اولگا کوریلنکو و میشل رودریگرز در مراسم فرش قرمز جوایز سینمایی بفتا 2014 را می‌بینید:

 

اخبار , اخبار فرهنگی , کیت بلانشت

کیت بلانشت در مراسم فرش قرمز جوایز سینمایی بفتا 2014

 

اخبار , اخبار فرهنگی , کیت بلانشت

کیت بلانشت در مراسم فرش قرمز جوایز سینمایی بفتا 2014

 

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اولگا کوریلنکو

اولگا کوریلنکو در مراسم فرش قرمز جوایز سینمایی بفتا 2014

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اولگا کوریلنکو

اولگا کوریلنکو در مراسم فرش قرمز جوایز سینمایی بفتا 2014

 

اخبار , اخبار فرهنگی , میشل رودریگرز

میشل رودریگرز در مراسم فرش قرمز جوایز سینمایی بفتا 2014

 

اخبار , اخبار فرهنگی , میشل رودریگرز

میشل رودریگرز در مراسم فرش قرمز جوایز سینمایی بفتا 2014

اخبار فرهنگی - سیمرغ