اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد پروین از رفتار کی‌روش و قلعه نویی


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید از پس بدهی‌ها بر بیاییم و اینطور نمی‌شود که هر روز یک طلبکار جدید پیدا شود.

تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید از پس بدهی‌ها بر بیاییم و اینطور نمی‌شود که هر روز یک طلبکار جدید پیدا شود.

علی پروین در خصوص گزارش بدهی 8 میلیارد تومانی پرسپولیس به مانوئل ژوزه و شهرداری گفت: این خبر تقریباً درست است، قرار است امروز و فردا گزارش مالی به من ارائه شود تا در جریان کامل امور قرار بگیرم. قرار است این گزارش را همراه یک نامه به وزارت ورزش و جوانان ارسال کنیم. متاسفانه بدهی‌ها زیاد است که یک رقم آن 8 میلیارد می‌شود.

وی ادامه داد: باید از پس این بدهی‌ها بر بیاییم، اینطور نمی‌شود که هر روز یک طلبکار جدید پیدا شود. بدهی فوتبالی‌ها به کنار، روز گذشته کشتی‌گیران پرسپولیس هم برای من طلب یک میلیاردی آوردند. واقعاً کار سخت است و به کمک وزارت ورزش‌وجوانان احتیاج داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مشکل مالی بازیکنان این تیم، اظهار داشت: با علی دایی در این مورد صحبت‌هایی را انجام داده‌ام تا بتوانیم فردا به بازیکنان پاداش پیروزی مقابل سپاهان را بدهیم. فعلاً دغدغه ما مسئله ماشین‌ بچه‌ها که برای سند خوردن آنها نزدیک 1.5 میلیارد پول ‌می‌خواهیم.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا حسین هدایتی به مجموعه پرسپولیس وارد می‌شود، تاکید کرد: هدایتی همیشه با ما بوده و ما هم روی او حساب می‌کردیم اما نمی‌دانم چه مشکلی برای او پیش آمده است.

وی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان و اینکه آیا این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند، تصریح کرد: همه روز جمعه دیدند که پرسپولیس چه قدرتی دارد. پرسپولیس قطعاً می‌تواند هم قهرمان شود و هم بهتر از این باشد. من به تک تک بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به درگیری لفظی قلعه‌نویی و کی‌روش گفت: همه باید به تیم ملی کمک کنیم و هر فردی در توان خودش این کار را انجام بدهد. مصاحبه و درگیری قلعه‌نویی و کی‌روش همه چیز را به هم می‌ریزد. همه باید از تیم ملی حمایت کنند.

پروین ادامه داد: دلمان خوش بود به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما هنوز نتوانستیم تدارک خوبی ببینیم، اشکالی ندارد در بازی‌های تدارکاتی شکست بخوریم اما اگر این کار را انجام ندهیم آن وقت مثل سال 1978 زنگ تفریح می‌شویم.


ویدیو مرتبط :
علی پروین و قلعه نویی در مجلس سیدالشهدا عزاداری کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید دایی و قلعه نویی از کی روش/آقای فردوسی پور تو اگر...



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

انتقاد تند سرمربی استقلال از عادل فردوسی‌پور

قلعه‌نویی:چرا آن کارشناس به تعطیلی لیگ اعتراض نمی‌کند؟/کسی جرات سوال از کی‌روش را هم ندارد

سرمربی استقلال گفت: رفتن کی‌روش به خانه عادل فردوسی‌پور در نوع گزارش او در داربی بی‌تاثیر نبوده است.

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان، با تبریک میلاد حضرت رسول (ص) و هفته‌ وحدت درباره این بازی تیمش اظهار کرد: متاسفانه می‌ترسم از چیزی تعریف کنم تا باز عده‌ای بر سرم بریزند. در هر حال بازی‌های برگشت سخت هستند؛ خصوصا وقتی تیم‌های پایین و بالای جدول با یکدیگر بازی دارند.

بازی دو تیم پیکان و سپاهان را دیدم و با توجه به اتفاقات رخ داده و کنار گذاشتن عبدالله ویسی از این تیم و به دست‌گیری سکان این تیم توسط فیروز کریمی و شناختی که از ایشان داریم، می‌دانیم که تیم ایشان هجومی و رو به جلو بازی خواهد کرد و امیدواریم بازی زیبایی را از هر دو تیم تماشا کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا مصدومی برای این دیدار دارد یا خیر، گفت: شاید ایمان موسوی در بازی فردا به علت مصدومیت حضور نداشته باشد. سایر بازیکنان از سلامت کافی برخوردارند و محرومی نیز نداریم؛ با این حال احتمالا به چند تن از بازیکنانم در این بازی استراحت می‌دهم که با توجه به داشته‌هایمان و فشردگی بازی‌ها از این جهت مشکلی نداریم و از این جهت دست‌مان برای ترکیب چیدن باز است.

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تعامل میان تیم ملی و باشگاه‌ها از بین رفته و کیفیت لیگ ما همان چیزی است که آقای کارلوس کی‌روش ادعا می‌کند، گفت: اگر شما کیفیت پایین زمین‌های لیگ را ببینید، متوجه می‌شوید که اگر مشکلی هم باشد، از کجاست. از سوی دیگر یک عده کارشناس و قلم به دست با من مشکل دارند.

آیا می‌توان از بازی‌های زیبای فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن چشم‌پوشی کرد؟ منتهی فردوسی‌پور بازی داربی را جوری گزارش کرد که مشکل تیم ملی را پوشش بدهد. به نظرم رفتن کی‌روش به خانه او بی‌تاثیر نبوده است.

وی در ادامه افزود: استقلال در داربی موفق به گردش توپ به صورت خوبی بود. از سوی پرسپولیس هم از این جهت بسیار خوب بود. پس چگونه می‌توان مشکل از عدم وجود کیفیت صحبت کرد؟ آن کارشناسانی که خودشان مشکل دارند، از این حرف‌ها می‌زنند. چرا بقیه تیم‌ها را زیر سوال می‌برید؟ شما فیلم بازی‌های ما را نگاه کنید. در بازی با پرسپولیس 10 الی 15 پاس و گاهی 25 پاس پیاپی میان بازیکنانمان ردوبدل شد.

البته قبول دارم که در ایجاد موقعیت ضعیف بودیم ولی حرفم این است که چرا ایران را زیر سوال می‌برید؟ شکست از لبنان و ازبکستان چه ربطی به داربی دارد؟ حتما این هم بر گردن داربی‌ است. علی دایی و من این گونه له شدیم ولی کسی از کی‌روش جرات سوال پرسیدن ندارد. من را در تلویزیون محاکمه کردند و بعد به فراکسیون مجلس بردند.

از سویی بعد از باخت لبنان چرا کسی از کی‌روش نپرسید، چرا از لبنان باختیم؟ چرا آقای فردوسی‌پور دادگاه نگذاشت؟ آقای فردوسی‌پور چرا سه نفر را نیاوردی، تا محاکمه کنند؟

من اعتقاد دارم که عصر ارتباطات است و حضور مربی خارجی حتما خوب است ولی نگاه‌ها به سرمربی ایرانی با خارجی عادلانه نیست. فردوسی‌پور داستان را برمی‌گرداند. مشکل ما همین کارشناسان هستند. مگر تیم علی دایی بد بازی می‌کند؟ اصلا گیرم این داربی، بدترین داربی تاریخ باشد، چه ربطی به تیم ملی دارد؟ یکی بیاید بگوید، این همه دو رگه را آوردید، نهایتا دو گل زدید، این چه ربطی به لیگ برتر دارد؟ مگر جوانان تیم فوتبال فولاد بد بازی می‌کنند؟ چرا از آنها استفاده نمی‌کنند؟ مگر جوانانی مثل افشین بازیکنان بدی هستند؟

سرمربی استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که قبول دارد، تیمش در داربی ضعیف بود، گفت: دو روز است که می‌گویم در حد نام استقلال نبودیم ولی شما به من بگوید، مگر می‌شود، یک تساوی به دست بیاورید و نام شما را در یک جا به عنوان بازنده هفته‌ بنویسند؟ جالب اینجاست که من با همان تساوی به صدر جدول رفته‌ام، پس چگونه بازنده هفته‌ لقب می‌گیرم؟ 

اگر پنج تا می‌خوردیم، خوب بود؟ من هر چه عناصر هجومی داشتم، به زمین ریختم. من که تیمم چهار گل هم به پرسپولیس زده است، به دنبال بازی هجومی بودم و اعتقاد دارم این بازی از بازی رفت بهتر بوده است.

آن کارشناسی که می‌آید کنار آقای فردوسی‌پور و بازی را مسخره می‌کند و آن را بی‌کیفیت می‌داند، بیاید و ببیند که چگونه آرش برهانی را در جایی به کار گرفته‌ایم تا با ایجاد پرس، مهدوی‌کیا و سمت راست پرسپولیس از کار بیاندازد یا حقیقی که چطور جباری را تلاش می‌کرد از بازی خارجش کند. به جواد نکونام که گفته بودیم کاملا محمد نوری را خنثی سازد. ما در آن بازی چیزی میان 500 الی 600 پاس دادیم. اتفاقا سوال دارم که چرا تلویزیون آمار این بازی را پخش نکرد؟ چطور وقت دارند که تریبون را به یک کارشناس بدهند؟ مگر پخش یک آمار چقدر وقت می‌خواهد؟ نهایتا یک دکمه است و همین. یک داربی‌ را که 14 – 15 کرنر داشت، طوری نشان می‌دهند که مشکلات تیم ملی را هم به گردن آن بیاندازند. دوستان ماموریت داشتند که الکی این بازی را به تیم ملی ربط بدهند. آقای کارشناس، آقای مسلمان چه ربطی دارد؟

امیر قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به ابراز نگرانی یک خبرنگار از این که با ادامه این روند کارلوس کی‌روش حرف‌های نه چندان خوب دیگری را بزند، گفت: ما قلم به دستان مخلصی داریم که پشت کارلوس کی‌روش ایستاده‌اند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید کیفیت مسابقات لیگ برتر پایین آمده است؟ گفت: من از شما می پرسم اگر یک پروژه را به شما بدهند و بگویند که در عرض پنج هفته‌ آن را تمام کنید و بعد از یک هفته‌ به مدت چهار هفته‌ کار شما را تعطیل کنند و بعد به شما بگویند که کار را ادامه بده، آیا در کیفیت کار شما تاثیر نمی‌گذارد؟ لیگ ما آنقدر تعطیل شده که حتما تحت تاثیر این مساله قرار گرفته و در کیفیتش خلل ایجاد شده است.

وی خطاب به مجری برنامه نود گفت: آقای فردوسی‌پور که داربی ایران را با ال کلاسیکو مقایسه می‌کنی این تعطیلات لیگ را هم با سایر کشورهای دیگر مثل کره و ژاپن مقایسه کن. من وقتی که سرمربی تیم ملی بودم هر دوشنبه در همین ساختمان با آقای کاظمی برنامه می‌ریختیم و حتی یک هفته‌ هم لیگ را تعطیل نکردیم. این آقای کارشناس مخلص چرا به این چیزها اعتراض نمی‌کند؟ یکی از همین کارشناسان بعد از بازی ما با ازبکستان گفت: "استوک‌های بازیکنان ما در مقابل بازیکنان ازبکستان مشکل داشته است." آقای کارشناس مگر می‌شود آقای اشکان دژاگه متوجه چنین چیزی نشده باشد؟ آیا بازیکنان ما با این همه ادا این مساله را نمی‌دانستند؟ این حرف‌ها باعث تاسف است.

امیر قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که دلیل انتقادات به شما چیست، گفت: ما نگاه‌مان به خارجی‌ها همیشه شکل خاصی داشته است. این‌ها با من مشکل دارند. سمیوئز دستیار کارلوس کی‌روش یک بار در تمرین ما حاضر شد و از من تعریف کرد و گفت من حامل پیغام کارلوس کی‌روش هستم، او از حمایت شما بعد از بازی ایران و لبنان تشکر کرده، در هر حال من که مشکل شخصی با کی‌روش ندارم، ولی عده‌ای که با من مشکل دارند، حتی اگر تیم من قهرمان شود و در این آمار گل خورده و گل زده را داشته باشد، می‌گویند سیستمش منسوخ شده است. آقای کارشناس چرا با سیستم‌ منسوخ شده من تیم را به میدان می‌فرستید؟ بگذارید یک مثال بزنم تا مساله روشن‌تر شود. فرهاد اشراقی از دوستان من و از خبرنگاران خوب کشور است، که در ستون از پشت عینک همواره این جمله من را که بازی دو نیمه متفاوت داشت را مسخره می‌کرد. 

یک بار آقای ژوزه مورینیو این جمله را گفت و تبدیل به یک کتاب شد، ولی ما گفتیم و رفتیم پشت عینک! البته خود فرهاد به من زنگ زد و در این باره از من عذرخواهی کرد، ولی می‌خواهم بگویم که نگاه‌ها چقدر متفاوت است، ما تا نگاه ها را درست نکنیم، این مشکل پابرجاست. من یک بار هم گفتم به جای این که به کنفرانس بیاییم زمین‌ها را درست کنیم. امروز در رادیو می‌شنیدم که در چند استادیوم کشور مشکل اینترنت وجود دارد. این مساله تاسف آور است. وقتی که می‌شنوید ذوب آهن و یا سپاهان می‌خواهند بازی‌هایشان را در آزادی برگزار کنند این آقایان کارشناس چرا مشکل جامعه را نمی‌گویند؟ سید مهدی رحمتی از هفت امتیاز به دست آمده در تیم ملی حداقل پنج امتیاز سهم دارد، ولی ببینید که چگونه در برنامه «90» فردوسی‌پور در ایجاد مشکل برای او تلاش داشت. تو اگر خیلی کارشناسی برو ایراد تیم ملی را بگو و بگو چرا این تیم تنها دو گل زده است؟

امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا تبعات این اختلافات مانع از حضور ما در جام جهانی نمی‌شود؟ گفت: قلم به دستان به دنبال سناریو نوشتن هستند، من نمی‌دانم لیگ چه ربطی به جام جهانی دارد. در لیگی که بیشتر اوقات تعطیل است چه کسی این کار را انجام داده است؟ فوتبال باید درست بشود، عدالت محوری و مشکلات سخت‌افزاری در آن حل شود. در این وضعیت اقتصادی بچه‌های مطبوعات یک روزنامه‌ را به سختی در می‌آورند . این همان رسالت قلم است و من به آن احترام می‌گذارم، ولی متاسفانه عده‌ای قلم به دست نام این‌ها را هم خراب می‌کنند. 

دایی: یکی از عاملان افت لیگ کی‌روش است / از برخی بازی‌های تیم ملی احساس خفگی کردم

دایی گفت، یکی از کسانی که عامل افت لیگ ایران شده، خود کارلوس کی‌روش است!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی‌های تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سایپا اظهار کرد: بازی‌ها حساس شده و تیم‌ها با یک برد یا باخت می‌توانند، به رده‌های بالا صعود کرده و یا به رده‌های پایین سقوط کنند. راه‌آهن و سایپا نیز در بازی‌های قبلی نتایج خوبی نگرفته‌اند و از همین رو حساسیت این بازی بیشتر می‌شود. ما هم با تمریناتی که انجام دادیم، امیدواریم که این بازی را ببریم.

سایپا تیم بزرگی است و سعی می‌کنیم که مقابل آنها نتیجه‌ بگیریم. از شکل بازی بازیکنانم در راه‌آهن راضی هستم اما از نتیجه‌گیری به هیچ وجه راضی نیستم. در سایپا هم بازی و هم مربیگری کرده‌ام، بنابراین این تیم را کاملا می‌شناسم اما داشتن شناخت به تنهایی کافی نیست و اراده بازیکنان هم در زمین خیلی مهم است و می‌تواند تعیین کننده باشد. همه بازیکنانمان آماده‌اند و هیچ مصدوم و محرومی نداریم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مبنی بر این که داربی را چطور دیده است، گفت: درباره مسایل فنی داربی حرفی نمی‌زنم، چون اصلا این مسابقه را ندیدم. اما آنچه مهم است که به آن پرداخته شود و متاسفانه هنوز پرداخته نشده، این است که داربی به معنای واقعی نداریم. داربی یعنی مسابقه میلان و اینتر که وقتی مثلا میلان میزبان است 90 درصد سکوهای استادیوم را در اختیار دارد، اینجا که این جور نیست و میزبان از شرایطش استفاده نمی‌کند. داربی را باید مثل تمام دنیا اجرا کرد. آن موقع است که حمایت طرفداران در عملکرد تیم‌ها اثرگذار است اما وقتی تماشاگران هر دو تیم نیمی از ورزشگاه را پر می‌کنند، این که اسمش داربی نیست.

دایی افزود: در دنیا تنها فدراسیون تصمیم‌گیرنده بازی‌ها نیست. در آنجا همه چیز در دست باشگاه‌ها است؛ از ورزشگاه‌ها گرفته تا کنترل‌های امنیتی و ... . باشگاه‌ها تمام مسئولیت را قبول می‌کنند، اما ما چون حرفه‌ای نیستیم این‌ها را رعایت نمی‌کنیم. حتی تیم‌هایی مثل راه‌آهن هم این مشکل را دارند. تیم ما در 17 مسابقه باید میزبان باشد اما 14 بازی در زمین خودمان برگزار می‌شود. مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی میهمان هستیم. باید اجازه دهند بازی‌های خانگی تیم‌هایی مثل ما که تماشاگر ندارند، حداقل در زمین خودمان برگزار شود. متاسفانه این ناعادلانه است و به تیم‌های تهرانی در بازی با استقلال و پرسپولیس ظلم می‌شود. استقلال و پرسپولیس 21 بازی خانگی دارند، آنها مقابل سایپا، راه آهن، پیکان و نفت تهران در زمین خودشان بازی می‌کنند و این ضعف بزرگ ماست. این تیم‌ها هفت بازی بیشتر از تیم ما بازی خانگی دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان راه‌آهن شایستگی حضور در بازی تیم ملی را دارند، گفت: بازیکنان ما شایستگی و لیاقتشان را نشان داده‌اند و این بستگی به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دارد که احترام خاصی درباره نظر او قائل هستیم. اگر ایشان لیگ را پیگیری کنند، قطعا بعضی از بازیکنان راه‌آهن شایستگی دعوت به تیم ملی را دارند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر این که بازی تیم ملی برابر تیم لبنان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: معقتدم اگر یکی از تیم‌های بالای جدولی لیگ را جلوی لبنان بگذاریم، مطمئمنا این تیم را در ورزشگآه آزادی شکست می‌دهد. با این که نباید لبنان را دست کم بگیریم اما امیدوارم تیم ملی با قدرت خود بتواند لبنانی‌ها را شکست دهد.

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف‌گذاری راه‌آهن در لیگ امسال گفت: لیگ را با شرایط دیگری شروع کردیم. هدف‌مان ماندن در لیگ است. باشگاه‌ها حمایت‌های خوبی انجام داد و تیم ما هم خوب بازی کرد و هم خوب نتیجه‌ گرفت، این باعث شد که انتظارها بالا رفت. خودمان انتظار داریم بهتر شویم. با فوتبال و تمریناتی که انجام می‌دهیم، می‌توان به این هدف رسید، این مسیر سخت است اما دست یافتنی است. با گذشت لیگ هدف‌گذاری ما فرق کرد و چونم اعتقاد پیدا کردیم که می‌توانیم بالای جدولی باشیم. الان هم هر چند نمی‌توانم از نتایج تیم در نیم فصل دوم دفاع کنم، اما فوتبالی بهتر از نیم فصل اول را ارائه می‌دهیم. در نیم فصل نخست در جاهایی که باید بازی مساوی می‌شده، نتیجه‌ را برده‌ایم و در نیم فصل دوم به عکس در جایی که حق‌مان مساوی بوده باختیم. هدف‌مان این است که در پایان فصل جزو پنج تیم بالای جدول باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که کی‌روش از سطح کیفی لیگ انتقاد کرده و به تعبیری معتقد بوده که شاید اگر این بازی‌ها دیده نشود، چیزی از دست نمی‌رود، گفت: به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم اما این نظر را اصلا قبول ندارم. متاسفانه کی‌روش نگاه مقطعی دارد و می‌خواهد هر از چند گاهی 30 – 40 بازیکن را در اختیار داشته باشد و اردوهای تیم ملی را تشکیل دهد. تاکنون هیچ وقت باشگاه‌ها تا این حد با برنامه‌های تیم ملی همراهی نکرده و لیگ ما تعطیل نشده است. از آدمی حرفه‌ای مثل کی‌روش بعید است که انتظار تعطیلی لیگ را داشته باشد. لیگ در هر کشوری سازنده است و در لیگ است که بازیکنان پخته می‌شوند. نباید به این قضیه تک‌بعدی نگاه کرد.

دایی با انتقاد ادامه داد: حالا مسایل اقتصادی، هواداری و ... به کنار. از درون لیگ است که تیم ملی آماده بیرون می‌آید. با تعطیلی لیگ چقدر از فرصت‌های شغلی را از دست داده و چقدر از آدم‌ها بیکار می‌شوند. کی‌روش باید به ابعاد دیگر هم نگاه کند. تاکنون هیچ زمانی این‌قدر لیگ ما تعطیل نشده بود. تاکنون به این اندازه برای تیم ملی اردو گذاشته نشد و پول به این تیم تزریق نشد. همه کار را برای تیم ملی انجام دادند اما حتی می‌توانم این را هم بگویم که در خیلی از بازی‌ها احساس سرخوردگی و خفگی کردیم از نحوه بازی (تیم ملی) کشورمان!

وی گفت: کی‌روش نباید خود را مقابل فوتبال ایران قرار دهد. این صحبت‌ها دردی را دوا نمی‌کند و به نوعی فرار به جلو است، من از این اظهارنظرها متاسفم. مگر می‌شود لیگ را تعطیل کرد؟ در کجای دنیا چنین رویه‌ای وجود داشته است؟

دایی در واکنش به این که کی‌روش خیلی روی تعطیلی لیگ متمرکز نیست و بیشتر اعتقاد دارد، سطح کیفی لیگ پایین آمده است، گفت: لیگ ما با خیلی از جاها قابل مقایسه نیست. شما کیفیت زمین های ما را ببینید، به غیر دو، سه زمین دیگر زمین استاندارد دیگری پیدا می‌شود که بازیکنان ایرانی بتوانند کیفیتشان را بالا ببرند؟!

ایشان قطعا می‌تواند درباره تیم ملی اظهار نظر کند نه این که عملکرد باشگاه‌ها را زیر سوال ببرد، اتفاقا یکی از کسانی که باعث شده کیفیت لیگ نزول کند، خود کی‌روش است! او با تعطیلی‌های پی‌درپی که صورت داد، این شرایط را به وجود آورد. باشگاه‌ها موظف‌اند، بازی‌ها را به طور منظم و با امکانات و شرایط خوب برگزار کنند تا بازیکنان آماده‌ای را به تیم ملی تحویل داده تا آنها هم برای تیم کشورشان افتخارآفرینی کنند./ایسنا