اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد مشاور روحانی از گشت نامحسوس


مشاور فرهنگی رییس‌جمهور درباره طرح امنیت اخلاقی تاکید کرد که جنبه‌های مختلف این طرح باید برای افکار عمومی و دولت روشن شود.

خبرگزاری ایسنا: مشاور فرهنگی رییس‌جمهور درباره طرح امنیت اخلاقی تاکید کرد که جنبه‌های مختلف این طرح باید برای افکار عمومی و دولت روشن شود.
 
حسام‌الدین آشنادر خصوص طرح امنیت اخلاقی و تشکیل گشت نامحسوس هفت هزارنفره در تهران گفت: جنبه‌های مختلف این طرح باید برای افکار عمومی و دولت روشن شود، اینکه این نیروها چه افرادی هستند، چگونه به کار گرفته‌ شده‌اند و آموزش دیده‌اند و اینکه چطور می‌توان سلامت کار آنان را تضمین کرد و در نهایت اثر بخشی این طرح کجا آزموده‌ شده‌ است؟
 
آشنا در خصوص ابراز بی‌اطلاعی دولت از آغاز چنین طرحی، گفت: بخش‌هایی از دولت که باید از این طرح آگاه باشند، اعلام نمی‌کنند که آگاه هستند. طرح‌های زیادی در کشور انجام شده و این هم در ادامه همین طرح‌ها است. امیدواریم که همه طرح‌های خوب به سرانجام برسد و همه طرح‌های ضعیف نیز هرچه زودتر تکلیف‌شان معلوم شود.
 
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از چنین طرحی چیست، گفت: کمی صبر کنید همه چیز مشخص می‌شود.
 
وی همچنین در خصوص سرنوشت مینو خالقی، نماینده رد صلاحیت‌شده اصفهان گفت: گفت و گو و رابطه میان وزارت کشور و شورای نگهبان در خصوص نماینده اصفهان، ادامه دارد و پایان نیافته‌ است. 


ویدیو مرتبط :
گشت نامحسوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشاور روحانی: دولت نمی‌خواهد احمدی‌نژاد هم ممنوع‌التصویر شود/ طراح گشت نامحسوس و مقصر حمله به سفارت عربستان، برکنار می‌شود



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حسام‌الدین آشنا

طراح گشت نامحسوس و مقصرِ حمله به سفارت عربستان، برکنار می‌شود.

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با اندیشه‌پویا به مسائل مختلف کشور از گشت ارشاد تا پروژه مخالفان دولت روحانی پرداخته است.

 اهم سخنان آشنا به شرح زیر است:

-  طراح گشت نامحسوس و مقصرِ حمله به سفارت عربستان، برکنار می‌شود.

- دکتر روحانی برجام داخلی را ادامه می‌دهد.

-  پروژه مخالفین، عصبانی کردن دولت است.

-  دولت نمی‌خواهد آقای احمدی‌نژاد هم ممنوع‌التصویر شود.

-  حال سیاسیِ مردم، سرانجام بهتر شد.

-  اعتماد مردم به صندوق رای برگشت.

- رییس‌جمهور فشارهای زیادی را تحمل کرده است.

-  رویکرد دکتر روحانی نه ریش‌سفیدی که حقوقی است.

-  مردم می‌دانند که چقدر صداوسیما را جدی بگیرند.

-  پرداخت اقساط بودجه صداوسیما با تایید شورای نظارت می شود.

 

 اخبار  سیاسی  - اندیشه‌پویا