اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد مجدد پرویز مظلومی از کی‌روش


سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: کی‌روش حتی بازیکنی که زبان فارسی هم بلد نیست به تیم ملی دعوت می‌کند اما بازیکنان فولاد صدرنشین را نمی‌بیند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: کی‌روش حتی بازیکنی که زبان فارسی هم بلد نیست به تیم ملی دعوت می‌کند اما بازیکنان فولاد صدرنشین را نمی‌بیند.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درمورد شرایط تیم مس گفت: اکنون تیم در کردان کرج در اردوست و تمرینات خوبی صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهد. از مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که شرایط اردو را فراهم کرد تا ما اینجا وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه همان نسخه ابومسلم را برای مس کرمان در نظر گرفته است، گفت: در ابومسلم فرصت بیشتری داشتیم؛ اما اکنون فقط یک هفته زمان داریم و باید تیم را سریعتر آماده کنیم.

سرمربی مس در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: فیلم بازیکنان خارجی را می‌بینم؛ اما چشم بسته بازیکن انتخاب نمی‌کنم. هر بازیکنی را که از روی فیلم بپسندم باید به تمرینات بیاید تست فنی هم بدهد زیرا بازیکن آزاد اروپایی هم در این فصل در جایی بازی نکرده است.

مظلومی درمورد دیدار با فجر سپاسی گفت: یک هفته تا آن مسابقه زمان داریم و ما تمرینات خود را برای آن مسابقه انجام می‌دهیم. محمود یاوری هم از تیم مس شناخت دارد و بازی سختی داریم؛ اما مس دیگر حق ندارد که در کرمان امتیاز از دست بدهد. من به خاطر مردم خوب کرمان ریسک کردم و هدایت تیم مس را قبول کردم و امیدوارم بتوانم خواسته‌هایشان را برآورده کنم و به این تیم کمک کنم.

سرمربی سابق تیم استقلال در مورد فهرست تیم ملی و اینکه از تیمی مثل فولاد که صدرنشین لیگ است بازیکنی تیم ملی حضور ندارد، گفت: کی‌روش انتخاب خودش را کرده است و حرف زدن در این مورد دیگر فایده‌ای ندارد.

بیت آشور بازیکنی که در آمریکا بازی می‌کرده است را آورده و حتی بازیکنی که فارسی هم بلد نیست را به تیم ملی دعوت کرده است. کی‌روش اختیار تام دارد وهر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد.

مظلومی در مورد اینکه فرقی نمی‌کند لس‌آنجلس یا اصفهان به تیم ملی بازیکن دعوت کند، گفت: بله برای ایشان فرقی نمی‌کند اما حتما فولاد هم الکی صدرنشین لیگ است و در سطح ملی بازیکنی ندارد.


ویدیو مرتبط :
گل پرویز مظلومی به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد پرویز مظلومی از شرایط تیم ملی


سرمربی پیشین استقلال گفت: در شرایط کنونی به روند تیم ملی، امید ندارم اما اگر تدارکات، برنامه‌ریزی و اردوهای خوبی برای تیم ملی گذاشته شود، آن زمان می‌توان مقایسه کرد که تیم ملی چقدر تغییر کرده است.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین استقلال گفت: در شرایط کنونی به روند تیم ملی، امید ندارم اما اگر تدارکات، برنامه‌ریزی و اردوهای خوبی برای تیم ملی گذاشته شود، آن زمان می‌توان مقایسه کرد که تیم ملی چقدر تغییر کرده است.

پرویز مظلومی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران برابر گینه اظهار داشت: با تیم نسبتا محکمی بازی داشتیم. این اولین بازی تدارکاتی تیم ملی بود و باید از این مسابقات بیشتر انجام دهیم تا محک جدی‌تری بخوریم و نقاط ضعف‌مان را بهتر بشناسیم و روی آنها کار کنیم تا مشکلی برای بازی با تیم‌های قدرتمند نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: شکست در بازی تدارکاتی مسئله‌ای نیست. می‌شود از این بازی‌ها درس گرفت و از آن برای آینده استفاده کرد. گینه تیمی بود که ما را تحت فشار قرار داد. ما هم توانستیم یک نیمه خوب بازی کنیم ولی توپ‌هایمان گل نشد. باید تلاش بیشتری به خرج دهیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

مظلومی درباره نقاط ضعف ملی‌پوشان در این دیدار عنوان کرد: در خط دفاع و دروازه مشکل داشتیم و ناهماهنگ بودیم. دروازه‌بان ما دو گل بد دریافت کرد. این دو خط با هم ناهماهنگ بودند و بارها مهاجمان حریف از این دفاع رد شدند. باید فکری اساسی برای دفاع تیمی شود و آن را تقویت کرد.

سرمربی پیشین مس کرمان ادامه داد: وقتی می‌گوییم دفاع منظور همان چهار نفری که در این پست حضور دارند نیست بلکه عملکرد دفاعی کل تیم مد نظر است. هافبک‌ها و مهاجمان باید کمک حال باشند. دفاع ما خیلی باز بود و به راحتی وارد محوطه جریمه ما می‌شدند و با توجه به اینکه روی شوت از راه دور کار کرده بودند توانستند به گل برسند. هافبک‌های ما باید جلوی این شوت‌ها را بگیرند. وقتی تیم گل‌ می‌خورد همه مقصرند و نمی‌شود اشتباه را تنها به پای مدافعان و دروازه‌بان گذاشت.

مظلومی در مورد اینکه آیا گینه تیمی بود که ایران را برای رویارویی با نیجریه آماده کند گفت: نیجریه خیلی قوی‌تر از اینها است ولی به هر حال گینه ویژگی‌هایی از فوتبال آفریقا را دارد. آنها بازیکنان هوشیار، تکنیکی و قلدری داشتند و دیدیم که از نظر فیزیکی هم شرایط خوبی داشتند.

وی یادآور شد: این بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند ولی ای کاش تیم ملی در ایران بیشتر بازی می‌کرد. دوست داشتم آخرین مسابقه تیم ملی در ایران با پیروزی همراه باشد اما مهم این است که بازی تدارکاتی انجام دهیم.

مظلومی در مورد اینکه آیا می‌توان به تیم ملی امیدوار بود گفت: در شرایط فعلی اوضاع امیدوار کننده نیست ولی فرصت مانده و باید ببینیم در ادامه چه کار می‌کنیم و چه بازی‌های تدارکاتی دیگری را در نظر می‌گیرند. تاکنون به روند تیم ملی، امید ندارم اما اگر تدارکات، برنامه‌ریزی و اردوهای خوبی برای تیم ملی گذاشته شود، آن زمان می‌توان مقایسه کرد که تیم ملی چقدر تغییر کرده است. تا الان تیم ملی آنطور که باید خوب نبوده و فکر می‌کنم این حرف مربیان و بازیکنان  تیم ملی هم هست. با این حال ناامید نیستم و ان‌شاء‌الله با تلاش بیشتر در آینده بهتر می‌شویم.

سرمربی پیشین استقلال در مورد استفاده از بازیکنان جوان در دیدار برابر کویت و اینکه آیا می‌توان روی آنها برای جام جهانی حساب کرد خاطرنشان کرد: اینها پشتوانه تیم ملی هستند اما خودمان را نباید گول بزنیم، در جام جهانی نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم. اگر می‌خواستیم این کار را انجام دهیم باید زودتر دست به کار می‌شدیم. بازیکنان جوان پشتوانه‌های خوبی هستند که اگر به آنها بها داده شود در آینده می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.