اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد قلعه‌نویی از نمایندگان مجلس


سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید تکلیف استقلال و پرسپولیس را زودتر روشن کنند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید تکلیف استقلال و پرسپولیس را زودتر روشن کنند.

 امیر قلعه‌نویی با گلایه از وضعیت مالی باشگاه استقلال و اوضاع تیمش گفت: مجلس باید تکلیف استقلال و پرسپولیس را روشن کند. اکنون 34 سال است که این وضعیت مشخص نمی‌شود. اکنون ما مشکلات مالی زیادی داریم که به ما آسیب می‌زند.

سرمربی استقلال هم‌چنین گفت: ایران کشور ثروتمندی است و می‌تواند ضمن آن که در ورزش همگانی سرمایه‌گذاری زیادی کند توجهی هم به استقلال و پرسپولیس داشته باشد. متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمی‌دانند که این دو تیم چه فایده ای برای کشور دارند.

وی هم‌چنین گفت: شرکت‌های پولدار زیادی در ایران هستند که می‌توانند این دو باشگاه را در اختیار بگیرند. ضمن این که استقلال و پرسپولیس باید به باشگاه تبدیل شوند. آنها سال‌های قبل تیم‌های والیبال، بسکتبال و رشته‌های دیگر داشتند و من یادم است که در دیدار والیبال این دو باشگاه پانزده هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

قلعه‌نویی افزود: استقلال و پرسپولیس پتانسیل بسیار بالایی دارند و می‌توانند در مسائل اجتماعی کشور نقش بازی کنند. این دو تیم در همه جای ایران طرفداران زیادی دارند، در حالی که تیمی مثل بایرن‌ مونیخ در شهر لورکوزن هواداری ندارد که برای تشویقش به ورزشگاه برود.

سرمربی استقلال هم‌چنین درباره خبری که از سفر پژمان منتظری به قطر حکایت می‌کرد، گفت: اگر شما می دانید منتظری کجاست من هم می‌دانم! البته از پژمان گله‌ای ندارم، بلکه می گویم وضعیت باشگاه باید روشن شود. اکنون در غیاب پژمان تنها یک مدافع میانی دارم که باید از آن استفاده کنم.


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید قلعه نویی به کارشناسی داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد قلعه نویی از برگزاری جشن دولت در ورزشگاه آزادی/نجف‌نژاد:پیگیر علت خراب شدن چمن ورزشگاه در مجلس هستیم



امیرقلعه نویی,استقلال تهران

اگر می‌باختیم سالن نشست خبری پر بود

قلعه‌نویی: با خراب کردن چمن ورزشگاه، می‌خواهیم همه ایران را یکدست کنیم/ لیست خرید و فروش نداده‌ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با خراب کردن چمن ورزشگاه آزادی می‌خواهیم همه ایران را یکدست کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر صفر برابر الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم با یک بازی خوب و استقلال‌گونه بردیم و یاد استقلال دهه 84 افتادیم و این حاصل یک کار دسته جمعی باشگاه استقلال بود.

طرفداران ما از اول فصل در روح و روان هاشم رفتند و نگذاشتند خودش باشد اما امروز صبوری کردند و بیک‌زاده از نظر روحی و روانی برگشت و خوب بازی کرد و گل حساسی هم زد. یکی از دلایل برد این بازی فاصله دو مسابقه بود. در دو ماه گذشته فقط ریکاوری کردیم. تنها هفته‌ای بود که دو جلسه ریکاوری کردیم و بدن‌ها شاد بود و الحمدالله نشست خبری هم امروز خلوت است.

وی در مورد هواداران استقلال گفت: در مورد هواداران نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و آخر فصل نظرم را در مورد برخی دوستان می‌گویم.

وی در مورد بازی‌های فشرده گفت: اگر فشرده با گهر، الهلال و سپاهان بازی نمی‌کردیم نتایج بهتری می‌گرفتیم، دو ماه ریکاوری کردیم و این مسئله تقصیر سازمان لیگ نیست، اول فصل طرفداران چشم‌ آبی‌ها تا حرف زدیم به ما حمله کردند، برای بازی با مالدیو و تاجیکستان لیگ را تعطیل کردند و این مسئله ربطی به تاج ندارد.

قلعه‌نویی در مورد چمن ورزشگاه آزادی گفت: امان از دل زینب، واقعا جای تاسف دارد که یک جای آباد را نابود کردیم. این جشن را در خیلی جاهای دیگر می‌شد برگزار کرد، نمی‌دانم چرا در ورزشگاه آزادی برگزار شد. خدا سکوموروخوف را بیامرزد.

در اصفهان وقتی رفتیم همه بد بازی کردند و یکی خوب بازی کرد و او را تعویض کرد، گفتیم چرا چنین کاری کردی؟ گفت بازیکن خوب را عوض کردم که همه یکدست بشوند. زمین ورزشگاه آزادی را خراب کردند و می‌خواهند کل ایران را یکدست کنند که این اتفاق می‌افتد. ما عادت به چنین کاری داریم. سرمایه‌ها را باید حفظ کنیم اما می‌خواهیم همه چیز را یکدست از بین ببریم.

وی در مورد اینکه باید قداست بازیکن را حفظ می‌کنیم و قداست بازیکن بازی کردن نیست، گفت: فرهاد را به احترام مردم و قداست مجموعه استقلال آوردیم و با رادیو حرف زدم و گفتم مجیدی می‌تواند برگردد. مجیدی قبل از فتح‌الله‌زاده پیش من آمد و مسایل را به او گفتم و اینکه استقلال ارث پدری من نیست و برای همه استقلالی‌هاست و من هم یک کمی تاثیر دارم. استقلال برای پورحیدری پرافتخارترین مربی استقلال است اما متاسفانه برایش ارزش قائل نیستند. یک روز در ختم عبدالهی خواستم که بیاید کنار تیم، احترام تیم به موسفیدانش است و مجیدی آمد و هر وقت آماده باشد به میدان می‌رود اما اگر آماده نباشد بازیکن دیگری به میدان می‌رود. حاتمی افت محسوس داشت و سه بازی است مجیدی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

قلعه‌نویی در گفت: تیمی که بازی می‌کند و ایجاد موقعیت می‌کند مربی ناراحت نمی‌شود، زمانی یک مربی ناراحت است که ساختار دفاع و حمله‌اش اشکال داشته باشد اما وقتی توپ گل نمی‌شد، استرس داشتیم که نکند مثل بازی با سپاهان شود و بین دو نیمه بحث فنی نکردم و گفتم بروید گل دوم و سوم را بزنید. تیمی موفق است که در دفاع و حمله موفق باشد. اگر مساوی یا باخت بود همه صندلی‌های نشست خبری پر بود اما الحمدالله وفاداران به من در سالن حضور دارند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه اگر بمانید چند درصد استقلال را تغییر می‌دهید، گفت این بخش سوال حاشیه است و فردا و پس فردا تمرین ریکاوری داریم و بعد از یک تمرین قدرتی و سپس تا شنبه تعطیل می‌کنیم و برای برد العین به امارات می‌رویم، سر نخواستن من دعواست و معلوم نیست که من را بخواهند. در این مملکت 24 ساعته مارپله می‌شود و همه چیز عوض می‌شود و آن نیشی که باید به تو بزنند را می‌زنند. لیگ آسیا و مراحل حذفی را جلو برویم و بعد صحبت کنیم. اینجا همه چیز سر جایش نیست. من لیست خرید و فروشی نداده‌ام.

نجف‌نژاد در واکنش به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی

پیگیر علت خراب شدن چمن ورزشگاه در مجلس هستیم/بودجه را برای بهبود ورزشگاه فراهم‌ می‌کنیم

رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال گفت: در مجلس شورای اسلامی پیگیر علت خراب شدن چمن ورزشگاه آزادی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار وزرشی خبرگزاری فارس، مقداد نجف‌نژاد پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل الریان قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: خدا را شکر بازیکنان بسیار خوب ظاهر شدند و استقلال مستحق این پیروزی بود. از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم، همین که توانستند دل مردم را شاد کنند بسیار مهم بود.

وی درباره علت تخریب زمین ورزشگاه خاطرنشان کرد:‌ خودمان هم در مجلس پیگیر این موضوع خواهیم بود که چرا زمین ورزشگاه اینگونه شد و چنین وضعی را پیدا کرده بود. در کنار این به دنبال تأمین بودجه هستیم تا زمین ملی را سروسامان بدهیم و به شرایط استاندارد برسانیم./فارس