اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد علم‌ الهدی از وضع حجاب زنان مهماندار


امام جمعه مشهد گفت: وضعیت حجاب مهمانداران در داخل هواپیما مناسب نیست.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه مشهد گفت: وضعیت حجاب مهمانداران در داخل هواپیما مناسب نیست.

آیت‌الله علم الهدی در دیدار با مدیران فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد ادامه داد: بدتر از این آن است که مهمانداران با وضعیت حجاب نامناسب از پشت بلندگوهای هواپیما به مسافران تذکر می‌دهند که حجاب خود را رعایت کنید و این مسخره کردن مردم است.

وی افزود: اینکه اقدامات فرهنگی انجام دادید خوب است اما آنچه واقعا انسان را متاثر می کند، وضعیت فرهنگی فرودگاه است و اقدامات در این زمینه نیاز به کار کارشناسی فرهنگی دارد.

علم الهدی پس از سخنان چند تن از مسئولان فرودگاه، اظهار کرد: در مسئله فعالیت‌های فرهنگی، کارها غالبا ایجابی است. در محیطی مانند فرودگاه که دروازه به تمام معنای شهر و بابی از حرم امام رضا(ع) است مسائل مربوط به نهی از منکر در عرصه فضای فرودگاه برای مسافران و پرسنل بیشتر مورد اهمیت است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مسئله نهی از منکر و پیشگیری از مفسدات به شکل صلبی در فرودگاه باید انجام شود. محدودیت‌هایی باید برای شرکت‌ها باشد تا آنها نیز رعایت کنند و در به کارگیری نیروهای با حجاب و کسانی که حجاب و ارزشها را رعایت می‌کنند دقت شود.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه باید به گونه‌ای باشد مسافر با ورود به آن احساس کند وارد حرم امام رضا(ع) شده است.


ویدیو مرتبط :
انتقاد علم الهدی به وزیر ارتباطات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید علم الهدی از تک خوانی زنان


آیت الله علم الهدی گفت: متاسفانه در این دولت، کار به جایی رسیده است که تک خوانی زنان در کشور رواج یافته و این مساله ضربه به پیکر جبهه مردمی ولایت مدار میثم تمار است و هدف این اباحه‌گری‌ها براندازی نظام است.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه مشهد گفت: آمریکا و استکبار در تمامی تهاجم‌ها، هدف‌شان نشانه گرفتن ستون خیمه نظام و مقام ولایت است.

آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های روز گذشته عبادی و سیاسی نماز جمعه که در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) برگزار شد، گفت: مقابله دشمنان با نظام جمهوری اسلامی، تنها مقابله و مواجهه با انقلاب مردمی و مقابله با یک نظام مردم سالار و دموکراسی نیست، بلکه مقابله با یک نظام دارای مقام ولایی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در درون جامعه ولایی ما دو جریان منافی وجود دارد، که یکی جریان لائیک غیر ارزشی سیاسی است که برای قدرت‌یابی در این کشور گاهی اوقات سر به دامن دشمن می‌گذارند و این مساله یک مصیبت است.

او با تاکید بر این‌که «جریان فتنه 88 خط قرمز نظام است»، ادامه داد: مقابله با فتنه 88 تنها به خاطر آن که یک عده به خیابان‌ها علیه نظام قیام کردند و اموال مردم را آتش زدند نبود، بلکه مقابله با فتنه‌گرانی بود که دست به دست دشمن دادند و با آنان همدست شدند و عامل اجرایی دشمنان در داخل کشور بودند.

علم الهدی گفت: اردوکشی خیابانی، سر دادن شعار نه غزه ، نه لبنان و آتش زدن عزاخانه امام حسین(ع) در روز عاشورا بزرگترین خیانت به جامعه اسلامی است.

امام جمعه مشهد با انتقاد از برخی از مسئولین برای حمایت از فتنه‌گران گفت: یک عده به عنوان همایش سیاسی از یک جریان وابسته به دشمن حمایت می‌کنند، کجای دنیا جریان قدرت‌یاب وابسته به دشمن مورد حمایت قرار گرفته است؟

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عنصر دوم منافی مردم ولایت مدار در جبهه میثم تمار که با جریان انقلاب ولایی به مبارزه برخاستند، جریان اباحه‌گری تحت نظارت متولیان فرهنگی است.

او ادامه داد: اباحه‌گری و تک خوانی زنان و توسعه موسیقی در راستای منافع دشمنان اسلام و نظام است و دولت باید آگاه باشد که توسعه اباحه‌گری به نفع و موقعیت نظام نیست.

علم الهدی گفت: متاسفانه در این دولت، کار به جایی رسیده است که تک خوانی زنان در کشور رواج یافته و این مساله ضربه به پیکر جبهه مردمی ولایت مدار میثم تمار است و هدف این اباحه‌گری‌ها براندازی نظام است.