اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد شدید کوچک‌ زاده از روحانی و هاشمی‌


نماینده تهران در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نقش دستگاههای مختلف در انتخابات گفت: اگر انتقادی به دلواپسان دارند باید بگویند؛ با مجلس این جور رفتار کردن سنگ بنای دیکتاتوری گذاشتن است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده تهران در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نقش دستگاههای مختلف در انتخابات گفت: اگر انتقادی به دلواپسان دارند باید بگویند؛ با مجلس این جور رفتار کردن سنگ بنای دیکتاتوری گذاشتن است.

مهدی کوچک‌زاده در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: می‌گویند دلواپسان نبودند 6 ماه پیش کار تمام بود، مجلس جرات نمی‌کند در کار توافق مشکل ایجاد کند. این جمله از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر شده است.

وی افزود: سوال این است که آیا این مساله در راستای ایجاد وحدت درجامعه است. اگر افرادی انتقادی به دلواپسان دارند بگویند اما این انتقاد به مجلس چرا؟

این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد: به دنبال این اظهارات آقای رئیس جمهور که سوگند خورده که پاسدار مذهب رسمی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد بر خلاف نص صریح قانون اساسی به کار شورای نگهبان ایراد می‌گیرد.

کوچک‌زاده با مورد خطاب قرار دادن باهنر اظهار کرد: آقای باهنر به خدا ادامه این حرف‌ها و این کارها منجر به دیکتاتوری می‌شود، برای جمهوریت و اسلامیت این نظام خون داده شده است.

وی یادآور شد: رهبری فرمودند وحدت و عدم اختلاف و همدلی و همزبانی لازمه‌ی این ایام است یعنی چه که مجلس جرات نمی‌کند، اگر خودتان مشکل دارید خودتان را اصلاح کنید.

وی خاطر نشان کرد: بنده تذکر جدی می‌دهم با مجلس این جور رفتار کردن سنگ بنای دیکتاتوری گذاشتن است.


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید روحانی از دولت خود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید «جوان» از هاشمی و روحانی


روزنامه جوان در سرمقاله خود نوشت: جریان اصلاحات و ایضاً هاشمی و تا حدودی دولتی‌ها، مواضع و عملکرد افرادی که اکنون مورد غضب رسانه‌های غربی هستند را آسیب به نظام می‌دانند و بر این باورند که با عملکرد شورای نگهبان، اندیشه مصباح و ... مردم به نظام بدبین می‌شوند و انقلاب آسیب می‌بیند.

روزنامه جوان در سرمقاله خود نوشت: جریان اصلاحات و ایضاً هاشمی و تا حدودی دولتی‌ها، مواضع و عملکرد افرادی که اکنون مورد غضب رسانه‌های غربی هستند را آسیب به نظام می‌دانند و بر این باورند که با عملکرد شورای نگهبان، اندیشه مصباح و ... مردم به نظام بدبین می‌شوند و انقلاب آسیب می‌بیند.

 سؤالی که در اینجا مطرح است اینکه: اگر عملکرد و اندیشه این افراد موجب آسیب به نظام می‌شود چرا غرب از آنان حمایت نمی‌کند تا اینگونه فرآیند حذف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی زودتر محقق شود؟ مگر اصلاح‌طلبان مواضع و عملکرد شورای نگهبان، آیات جنتی، مصباح و محمد یزدی را برخلاف نظام و موجب تضعیف آن نمی‌دانند؟ اگر اینها تضعیف‌کنندگان نظام هستند چرا مورد حمایت بی‌بی‌سی و رادیوفردا و... قرار نمی‌گیرند؟ چرا آنان به کمک این فقها نظام را به سمت قهقرا نمی‌برند؟

  امثال آیت‌الله هاشمی، روحانی و اصلاح‌طلبان خود را اصل و عین نظام می‌دانند و بقیه را بدلی، دهاتی، نورسیده، تازه به دوران رسیده، نوکیسه، دور از مبارزه و عدم همراه با امام می‌دانند. آیا می‌توان گفت بی‌بی‌سی و رادیوفردا و منافقین با حمایت از لیست هاشمی و اصلاح‌طلبان در خبرگان درصدد تقویت کسانی هستند که عین و اصل نظام‌اند؟ آیا غرب تصمیم به تقویت نظام جمهوری اسلامی و خط امام گرفته است و درصدد مبارزه با کسانی است که اهل مبارزه نبوده‌اند و نورسیده‌اند؟