اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد شدید پوریا پورسرخ از برخی هنرمندان


برخی هنرمندان پس از کمک به مردم زلزله زده آذربایجان، عکس هایشان را همه جا پخش کردند که از آنها تشکر می کنم!

خبرگزاری فارس:  پوریا پورسرخ گفت: برخی هنرمندان پس از کمک به مردم زلزله زده آذربایجان، عکس هایشان را همه جا پخش کردند که از آنها تشکر می کنم!
 
 پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و محمد علیزاده سه مهمان برنامه شب گذشته جشن رمضان بودند.



در این برنامه پورسرخ طی سخنانی درباره زلزله آذربایجان شرقی و کمک هنرمندان به مردم منطقه گفت: یکسری از هنرمندان پس از وقوع زلزله رفتند و به مردم آذربایجان کمک کردند و عکس هایی که در حال کمک کردن گرفته بودند را این طرف و آن طرف پخش کردند، از آنها تشکر می کنم، ولی بیشتر از هنرمندانی تشکر می کنم که در این حادثه حضور یافتند و بدون انتشار عکس هایشان به مردم کمک کردند.

شاهرخ شاهی نیز در تائید سخنان پورسرخ گفت: متاسفانه هنرمندان ما در برخی مواقع به سمت شعارزدگی حرکت می کنند که کار پسندیده ای نیست. هنرمندان بسیاری در این مملکت به دیگران کمک می کنند اما به دور از شعارزدگی و تبلیغات است.    


ویدیو مرتبط :
‫پوریا پورسرخ - Pouria Porsorkh‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد پوریا پورسرخ از ادبیات توهین‌آمیز برعلیه «کیمیا»



پوریا پورسرخ در آخرین پست اینستاگرامی خود از ادبیات توهین‌آمیز برخی افراد درباره سریال «کیمیا» انتقاد کرد.

پورسرخ اعتقاد دارد که برخی به بهانه هواداری از سریال کیمیا از ادبیات نا مناسبی استفاده می‌کنند. او در این نوشته اشاره دقیقی به این موضوع نمی‌کند و می‌نویسد : « مدتیه كه بعضی از دوستان به بهانه سریال كیمیا و به هواداری از شخصیتهای قصه به شوخی و كمی هم جدی از ادبیاتی استفاده میكنند كه نه برازنده همراهان و بینندگان مجموعه كیمیاست و نه برازنده هیچكدوم از همكاران من كه نهایت تلاششون رو داشتند كه این مجموعه مخاطب خودش رو پیدا كنه.

این ادبیات توهین آمیز خوشایند هیچكدوممون نیست، حتی به شوخی»

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

او در پایان از هواداران خود در اینستاگرام می‌خواهد که نظر خود را در این باره بیان کنند.

 

اخبار فرهنگی و هنری- خبرآنلاین