اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد شدید مظلومی از تماشاگران استقلال


سرمربی استقلال با انتقاد شدید از رفتار برخی از تماشاگران این تیم گفت: اگر سال آینده در استقلال بمانم، با خیلی‌ها مدارا نمی‌كنم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی استقلال با انتقاد شدید از رفتار برخی از تماشاگران این تیم گفت: اگر سال آینده در استقلال بمانم، با خیلی‌ها مدارا نمی‌كنم.

 پرویز مظلومی پس از شكست تیمش برابر سپاهان در مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با انتقاد شدید از برخورد برخی از تماشاگران این تیم گفت: اگر فصل بعد در استقلال بمانم یك تسویه حساب اساسی انجام می‌دهم و با خیلی‌ها مدارا نمی‌كنم. یك عده تماشاگر ، دیگر شورش را در آورده‌اند.

 روسای آن‌ها نیز مشخص است و اگر لازم باشد آن‌ها را به هیات مدیره باشگاه و یا حتی به نیروی انتظامی معرفی می‌كنم.


وی ادامه داد: مشكلات تیم باید برطرف شود تا من یا نفر بعدی كه به تیم می‌آید كارش را بهتر انجام دهد. در بازی روز سه‌شنبه حق سپاهان پیروزی بود. این برد و باخت‌ها همیشه در فوتبال بوده است، ولی ما در طول سال و به رغم مشكلاتی كه داشتیم برای رسیدن به این جایگاه زحمت كشیده‌ایم.

سرمربی استقلال در ادامه با بیان این كه بازیكنانش تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام داده‌اند، گفت: سه‌شنبه روز ما نبود. ما با سه مهاجم برابر سپاهان بازی كردیم، اما نتوانستیم گل بزنیم و این یعنی مشكل از سیستم‌ از بازی ما نبوده است، بلكه كل تیم مشكل داشته است و همه بد بودند.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال كه برنامه‌اش برای آینده چیست؟ اظهار كرد: قرارداد دو ساله‌ام با استقلال تمام شده است و اینك باید صبر كنم و ببینم كه سیستم‌ جدید با این مدیر یا مدیر دیگر من را می‌خواهد یا نه تا درباره‌اش صحبت كنیم. من دو سال در استقلال زحمت كشیده‌ام و تلاشم را كردم.

مظلومی در ادامه و با اشاره به شعارهای شدید برخی از تماشاگران علیه مهدی رحمتی، خاطر نشان كرد: برای من جای تاسف داشت كه از دقیقه یك علیه رحمتی به شدت شعار داده می‌شد و از دقیقه ۳۰ می‌خواستند كه او را تعویض كنند.

 رحمتی در اواخر بازی چشمانش گریان بود. واقعا یك برد ارزش این كارها را دارد؟ رحمتی تصور می‌كرد كه این رفتار تماشاگران عمدی است، اما من با او موافق نبودم، ولی با این حال تصور نمی‌كنم كه خودجوش هم بوده باشد.


سرمربی استقلال در ادامه و در واكنش به این حرف كه می‌گویند قلعه نویی و دایی منتظر نتیجه‌ استقلال با سپاهان بودند تا تكلیفشان برای پیوستن به استقلال و تراكتورسازی مشخص شود، خندید و گفت: من به این مسایل توجهی نمی‌كنم،‌ چون دو سال در باشگاه استقلال زحمت كشیده‌ام و اینك هم اگر مرا بخواهند می‌مانم و در غیر این صورت می‌روم. نیازی هم به استعفا دادن ندارم، چون قراردادم تمام شده است.    


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید قلعه نویی از بازیکنان استقلال




اخبار ورزشی - انتقاد شدید قلعه نویی از بازیکنان استقلال

سرمربی تیم استقلال به شدت از عملکرد برخی از بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

  تیم استقلال شکست تلخی را در ورزشگاه آزادی متحمل شد که در نهایت این شکست با انتقاد امیر قلعه‌نویی از بازیکنان این تیم همراه شد.

اگرچه سرمربی استقلال در نشست خبری از بازیکنان این تیم دفاع کرد و دلخوری‌اش را نسبت به هواداران بابت شعار بی‌غیرت نشان داد، اما در رختکن حسابی از خجالت بازیکنان این تیم درآمد.

وی با انتقاد از حنیف عمران‌زاده که یکی از توپ‌ها را گل نکرد، نسبت به این بازیکن معترض شد و حتی مهاجمان این تیم را نیز بی‌نصیب نگذاشت.

قلعه‌نویی که از این شکست خیلی ناراحت بود، عصبانیتش را سر بازیکنان خالی کرد، هر چند نتایج هفته‌های اخیر استقلال نشان می‌دهد سرمربی آبی‌ها به شدت تحت فشار است.
اخبار ورزشی - نامه