اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد از دوخت مانتو به شکل پرچم ایران


سخنران مسجد اعظم با انتقاد از وزارت ارشاد که مجوز به دوخت مانتوهای به شکل پرچم ایران داده است، گفت: برای پرچم ایران خون هزاران شهید ریخته شده است تا آرم منحوس شاهنشاهی از آن برداشته شود و آرم جمهوری اسلامی ایران در آن شکل بگیرد.

  خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی، همزمان با نهمین روز از ماه مبارک رمضان در مسجد اعظم قم با بیان این که نباید برای حل مشکلات به دعانویسان مراجعه کرد، اظهار کرد: بیشتر دعانویسان بی سواد یا کم سواد هستند و مشکلات را حل نمی‌کنند، بلکه با مراجعه به آن‌ها مشکلات افراد بیشتر می‌شود.

سخنران مسجد اعظم با انتقاد از وزارت ارشاد که مجوز به دوخت مانتوهای به شکل پرچم ایران داده است، گفت: برای پرچم ایران خون هزاران شهید ریخته شده است تا آرم منحوس شاهنشاهی از آن برداشته شود و آرم جمهوری اسلامی ایران در آن شکل بگیرد.

 اما با درست کردن مانتوهایی به شکل پرچم ایران و حذف آرم جمهور اسلامی و گذاشتن شکل یوزپلنگ به جای آن که هیچ تناسبی با فرهنگ ایران ندارد، خون هزاران شهید پایمال شده است.

 


ویدیو مرتبط :
‫آموزش دوخت مانتو عبایی|دوختنیها| ‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف فعالیت مرکز عرضه مانتو با پرچم ایران


انتشار فیلم‌هایی از دو موسسه مدل اسلامی كه با مجوز كار می‌كنند، سبب بروز انتقادهایی شده است. دو موسسه «مدلینگ ویولت» و «خانه مد» مانتوهایی با پرچم ایران برای نمایش عرضه كرده بودند و حالا خبر می‌رسد كه این موسسه‌ها توقیف شده‌اند.

خبرآنلاین: انتشار فیلم‌هایی از دو موسسه مدل اسلامی كه با مجوز كار می‌كنند، سبب بروز انتقادهایی شده است. دو موسسه «مدلینگ ویولت» و «خانه مد» مانتوهایی با پرچم ایران برای نمایش عرضه كرده بودند و حالا خبر می‌رسد كه این موسسه‌ها توقیف شده‌اند.

روزنامه اعتماد نوشت: عكس‌های این مانتوها با پرچم سه رنگ ایران در بدن مدل‌ها به شكل گسترده‌یی در رسانه‌های اجتماعی بازتاب یافته بود. موسسه‌هایی كه این طرح‌ها را الگوسازی كرده‌ بودند، به شكل رسمی و زیرنظر قوانین و ضوابط ایران اداره می‌شوند اما در روزهای اخیر مورد حمله رسانه‌های اصولگرا و محافظه‌كار قرار داشتند.

 از جمله وب‌سایت جام‌جم با نمایش فیلمی كوتاهی از این شوی لباس، نوشته بود: «شاهد رونمایی از لباس‌هایی با طرح عجیبی از سوی این مجموعه بودیم». «نمایش مختلط» این مانتوها از جمله دیگر انتقادهای این رسانه‌ها بوده است.