اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد از حجاب زنان در یک جشن سنتی


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به بهانه پاسداشت و حفظ میراث سنتی خرم آبادی و لباس سنتی لری نباید فساد را ترویج کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به بهانه پاسداشت و حفظ میراث سنتی خرم آبادی و لباس سنتی لری نباید فساد را ترویج کرد.

ابراهیم آقامحمدی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس خاطرنشان کرد: یکی دو سال است مراسمی با عنوان جشن حجاب سنتی زن لر در خرم آباد برگزار می‌شود که در حقیقت نه تنها حجاب سنتی زن لر را گرامی نمی دارند بلکه در جهت بدنام کردن آن در این مراسمات اقدام می‌شود.

وی افزود: روز 26 اردیبهشت جشنی در منطقه خرم آباد برگزار شد که با رقص و پایکوبی مختلط جوانان و با حجابی که به هیچ وجه شباهت به حجاب زن مسلمان ندارد همراه بود لذا از رئیس جمهور می خواهیم هر چه سریعتر دستور بررسی موضوع را بدهد و دستگاه های ذیربط نیز آن را دنبال کنند و در مورد اهداف برگزار کنندگان این مراسم بررسی کنند و به مردم گزارش دهند.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل زنان بی حجاب بعد از گذاشتن حجاب (جالبه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد علم‌ الهدی از وضع حجاب زنان مهماندار


امام جمعه مشهد گفت: وضعیت حجاب مهمانداران در داخل هواپیما مناسب نیست.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه مشهد گفت: وضعیت حجاب مهمانداران در داخل هواپیما مناسب نیست.

آیت‌الله علم الهدی در دیدار با مدیران فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد ادامه داد: بدتر از این آن است که مهمانداران با وضعیت حجاب نامناسب از پشت بلندگوهای هواپیما به مسافران تذکر می‌دهند که حجاب خود را رعایت کنید و این مسخره کردن مردم است.

وی افزود: اینکه اقدامات فرهنگی انجام دادید خوب است اما آنچه واقعا انسان را متاثر می کند، وضعیت فرهنگی فرودگاه است و اقدامات در این زمینه نیاز به کار کارشناسی فرهنگی دارد.

علم الهدی پس از سخنان چند تن از مسئولان فرودگاه، اظهار کرد: در مسئله فعالیت‌های فرهنگی، کارها غالبا ایجابی است. در محیطی مانند فرودگاه که دروازه به تمام معنای شهر و بابی از حرم امام رضا(ع) است مسائل مربوط به نهی از منکر در عرصه فضای فرودگاه برای مسافران و پرسنل بیشتر مورد اهمیت است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مسئله نهی از منکر و پیشگیری از مفسدات به شکل صلبی در فرودگاه باید انجام شود. محدودیت‌هایی باید برای شرکت‌ها باشد تا آنها نیز رعایت کنند و در به کارگیری نیروهای با حجاب و کسانی که حجاب و ارزشها را رعایت می‌کنند دقت شود.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه باید به گونه‌ای باشد مسافر با ورود به آن احساس کند وارد حرم امام رضا(ع) شده است.