اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقادات تند قلعه نویی از شاگردانش


سرمربی تیم استقلال پس از شکست تیمش برابر فولاد با انتقاد از بازیکنان این تیم گفت که به غیر از چند بازیکن، سایر آنها عملکرد خوبی نداشته‌اند.

ایسنا: سرمربی تیم استقلال پس از شکست تیمش برابر فولاد با انتقاد از بازیکنان این تیم گفت که به غیر از چند بازیکن، سایر آنها عملکرد خوبی نداشته‌اند.

 امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر فولاد در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا می‌خواهم به فولاد به خاطر بازی زیبایش تبریک بگویم و پس از آن باید به این نکته اشاره کنم که پیش از بازی پیش‌بینی می‌کردم که اگر خط هافبک و حمله فولاد را از کار نیندازیم به مشکل برمی‌خوریم و دیدید که همین اتفاق رخ داد. ما به بازی مسلط بودیم اما در دو نوبت بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و هرچند توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: من برای اولین بار در عمر مربی‌گری‌ام به حرف هواداران گوش کردم و به خاطر شعارهای آن‌ها یک بازیکنم را تعویض کردم. به هر حال هر تیمی که با غیرت و معرفت بازی کند پیروز می‌شود. ما باید در نیم فصل حداقل 5 یا 6 بازیکن جدید بگیریم وگرنه در نیم فصل دوم به مشکل می‌خوریم. چند هفته است که برنامه این کار را به باشگاه داده‌ام و مطمئنا آقای فتح‌الله زاده به فکر تغییرات است. ما در نیم فصل دوم باید در سه جام شرکت کنیم و باید برای این کار قدرت کافی داشته باشیم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند جناح راست تیمش که روی دو گل خورده مقصر بود متزلزل نشان داده است، گفت: در جلسه آنالیز قبل از بازی گفته بودم که وقتی در حالت حمله هستیم آرش افشین از فضای خالی پشت سر حمودی استفاده می‌کند و این مسئله برای ما مشکل‌ساز می‌شود. در صحنه گل دوم هم پژمان منتظری و حمودی به یکدیگر برخورد کردند که باعث شد توپ به مهاجم حریف برسد وگرنه سمت راست ما نقطه قوت‌مان و از همان سمت هم موفق شدیم پنالتی بگیریم. امروز به جز سه یا چهار نفر سایر بازیکنان ما خوب نبودند. من حتی می‌توانم بگویم با اینکه رحمتی امروز سه گل خورد باز هم روز خوبش بود. در مجموع فولاد لیاقت این پیروزی را داشت که به آن‌ها تبریک می‌گویم.

در ادامه یکی از خبرنگاران خطاب به قلعه‌نویی گفت: من هیچ گاه پس از باخت استقلال تبریک نمی‌گویم چون استقلال را خیلی دوست دارم اما این بار می‌خواهم به شما تبریک بگویم چون به عقیده من استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد و فقط روی دو اشتباه فردی گل خورد. قلعه‌نویی در پاسخ گفت: من قبول دارم که امروز خوب بودیم اما استقلالی که می‌خواهد به لیگ قهرمانان آسیا فکر کند، باید خیلی باکیفیت‌تر از این باشد. من مثل مربیانی نیستم که بعد از برد نقاط ضعف تیمم را فراموش کنم. من پس از پیروزی برابر پیکان هم گفتم که تیمم در به دست آوردن موقعیت‌های گل ضعف‌هایی دارد. ما امروز باید 6 تعویض می‌کردیم اما نیمکت‌مان شرایط مناسبی برای تعویض نداشت.

وی در ادامه گفت: از دست برخی دوستان دلخورم. آن‌هایی که آنقدر به بیک‌زاده فشار آوردند که او از شرایط عادی بازی هم دور شد و کار به جایی رسید که وقتی توپ را از دست می‌داد تا چند دقیقه مات و مبهوت می‌ماند. بیک‌زاده جزو پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر است اما حالا با کوچک‌ترین حرکتی مصدوم می‌شود و تمرکزش را از دست داده است. من برخی از طرفداران تیم را مقصر این مسئله می‌دانم. امروز هم به نظر آن‌ها احترام گذاشتم و میداودی را به زمین فرستادم. البته نمی‌خواهم بگویم که او خوب نبوده است اما به بازیکنی مثل میلاد باید حداقل 45 دقیقه وقت داد. از هواداران می‌خواهم که اجازه دهند کارمان را انجام دهیم و سرمایه‌هایمان را به این روز نیندازیم. آن‌ها مطمئن باشند که در نیم فصل دوم وضعیت بهتری خواهیم داشت.

سرمربی آبی‌پوشان در ادامه و در پاسخ به این سوال که در نیم فصل چه بازیکنانی را به تیمش اضافه می‌کند و از بین دو بازیکن کروات و مصری کدام یک را مد نظر دارد خطاب به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود گفت: مثل اینکه شما اطلاعات خیلی خوبی از تیم ما دارید! بهتر است اول دعا کنید که پول به باشگاه بیاید تا بتوانیم بازیکن بگیریم. دیگر کروات یا مصری بودنش خیلی مهم نیست. من اعتقاد دارم که باید جناح چپ تیم را تقویت کنیم و بر خلاف آنچه برخی می‌گویند باید خط هافبک‌مان را قدرتمند کنیم. ما اکنون مجبور هستیم اکبرپور را یک خط عقب‌تر بیاوریم در حالی که اگر او در خط حمله باشد کارایی بیشتری دارد.

در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که آیا فکر نمی‌کند ساموئل امروز روز خوبی نداشته است؟ او در پاسخ گفت: امروز در مجموع 5 یا 6 بازیکن ما خوب نبودند و این مسئله فقط درباره ساموئل صدق نمی‌کند. خط هافبک ما امروز بسیار ضعیف عمل کرد و نتوانست جلوی جوان‌های خوب فولاد آن طور که باید کار کند. فولاد یک باشگاه است و من به همین دلیل به این تیم، بازیکنانش و هوادارانش تبریک می‌گویم. همان طور که گفتم امروز باید حداقل 6 تعویض انجام می‌دادیم و شاید لازم بود که برای این کار از سازمان لیگ اجازه می‌گرفتیم!


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // شعارهای تند علیه قلعه نویی در تمرین تراکتور سازی/ ویدیو‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش معینی به انتقادات تند قلعه‌نویی


عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادات سرمربی استقلال گفت: برای تمام مربیان احترام خاصی قائلم.

خبرگزاری فارس: فریدون معینی در خصوص انتقادات امیر قلعه‌نویی نسبت به اظهارات وی گفت: برای تمام مربیان‌مان احترام خاصی قائل هستم و به هیچ وجه از این دیدگاه هم عدول نمی‌کنم و پایین نمی‌آیم و همیشه بهترین‌ها را برای مربیان خودمان می‌خواهم و به نظرات و انتقادات آنها نیز احترام می‌گذارم.

وی ادامه داد: هر کسی در هر حیطه‌ای این اجازه را دارد تا آزادانه نظراتش را بیان کند و من هم با کمال میل این اظهارنظرات و انتقادات را گوش می‌کنم. یکبار دیگر تأکید می‌کند که برای همه کسانی که در مورد من اظهارنظر می‌کنند احترام قائلم و حتی سعی می‌کنم از این نظرات نیز استفاده لازم را ببرم.