اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتصاب سفیر و نماینده جدید ایران نزد سازمان های بین المللی در وین/ نجفی جانشین سلطانیه شد



جانشین سلطانیه,اخبار سیاسی ایران

انتصاب سفیر و نماینده جدید ایران نزد سازمان های بین المللی در وین/ نجفی جانشین سلطانیه شد

به پیشنهاد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و تصویب حسن روحانی رئیس جمهور، رضا نجفی به عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در وین منصوب شد.

 نجفی پیش از این در سمتهای مختلف از جمله معاون مدیر کل امور سیاسی و بین المللی ،رئیس اداره خلع سلاح و امنیت بین المللی وزارت امورخارجه ، نماینده و رایزن خلع سلاح ایران در کمیته خلع سلاح سازمان ملل متحد در نیویورک و جانشین نماینده دائم ایران در سازمان منع سلاح های شیمایی در لاهه مشغول به کار بوده است.

مشارالیه همچنین دارای مسئولیت ها و تجارب مختلفی در حوزه خلع سلاح و امنیت بین الملل و عضو هیات جمهوری اسلامی ایران در اجلاس های بین المللی همچون کنفرانس های بازنگری ان پی تی و جلسات شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده است.

پیش از این علی اصغر سلطانیه مسئولیت نمایندگی ایران در آژانس را بر عهده داشت./خبرگزاری مهر

 


ویدیو مرتبط :
تکرار اتهامات بدعهدی ایران در قبال برجام توسط سفیر آمریکا در سازمان ملل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سفیر ایران در سازمان ملل به تهدیدات سارکوزی



 

خبرگزاری فرانسه از نیویورك گزارش داد: محمد خزاعی در واكنش به ادعاها و اتهامات بی اساس رییس جمهوری فرانسه درباره ایران، در نامه ای رسمی به سازمان ملل، تصریح كرد تهران در دفاع از خود درنگ و تردید نخواهد كرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه امروز (جمعه) افزود: سفیر ایران در نامه خود نوشته است، در واكنش به هرگونه حمله ای، در دفاع از خود هیچ تردید و درنگی نخواهیم كرد و برای دفاع از كشورمان، اقدامات دفاعی متقضی اتخاذ و عملی خواهد شد.

خزاعی در نامه خود، ضمن رد ادعاهای مداخله جویانه و اتهامات بی اساس نیكلا ساركوزی، افزود: جمهوری اسلامی ایران نگرانی خود را از این سخنان اعلام و این اظهارات تحریك آمیز، غیرقابل توجیه و نامسوولانه را به شدت محكوم می كند.

ساركوزی هفته گذشته ادعاهایی را در باره برنامه های دفاعی ایران و امكان برخورد غرب در این زمینه مطرح كرد...../ایرنا